مبل شنی سایز بزرگ تک نفره

کد 445512

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
2,875,000
2,578,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ تک نفره یکی از راحت ترین و نرم ترین محصولات این شرکت بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی است. این محصول با راحتی زیاد و دوخت های دقیق و محکم تا مدت ها مکانی مناسب برای استراحت شما می باشد. اندازه ی این مبل شنی به گونه ای است که میتواند یک فرد بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. این حجم بزرگ باعث شده تا این مبل شنی در محیط های مختلف برای استراحت های طولانی مدت و افراد با وزن های بالا مناسب باشد. این محصول همچنین از پرفروش ترین انواع مبل شنی شرکت اینتکس تهران می باشد که با استقبال فراوان مشتریان رو به رو شد و تا به حال توانسته رضایت بسیاری از خریداران را جلب کند.

این محصول برای استفاده تمام سنین بوده و از راحتی بالایی برخوردار است که این راحتی تا حد زیادی مدیون رویه ی به کار رفته برای آن است. این رویه که از جنس پارچه جیر، و بسیار نرم بوده و حس خوبی را هنگام استراحت به شما منتقل خواهد کرد. علاوه بر نرمی رویه ی این محصول مواد داخلی آن نیز در راحتی آن تاثیر زیادی گذاشته اند. این مواد داخلی یکی از اصلی ترین مواد در ساخت این مبل شنی به شمار میروند که با خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارند میتوانند به راحتی به شکل بدن شما تغییر حالت داده و به همین دلیل این محصول پس از مدتی استفاده، میتواند کاملا شکل بدن شما را به خود بگیرد همچنین شما میتوانید با فشار به قسمت های مختلف آن را به حالت اول خود بازگردانده و مجددا از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است این مواد پس از مدت زمان زیادی که از مبل استفاده می شود مقداری افت کرده اما به راحتی قابل شارژ و یا حتی قابل تعویض خواهد بود تا مجددا مانند روز اول قابل استفاده باشند. این محصول با نرمی و راحتی مثال زدنی خود توانسته رقبای خود را پس زده و به بهترین و پر فروش ترین محصول شرکت اینتکس تهران تبدیل شود و مورد رضایت خریداران قرار گیرد.

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی سایز بزرگ تک نفره محصولی راحت و ساده در عین حال شیک بوده که با طراحی خاص و متفاوتی که داشته بسیار محبوب در میان طرفداران و خریداران می باشد که با قیمتی مناسب توسط نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد. این محصول با توجه به نشیمنگاه نرمی که داشته از محصولاتی به شمار می آید که همه ی بزرگسالان و حتی افراد سالخورده می توانند از آن استفاده نمایند زیرا بدنه و طراحی محصول به گونه ای است که تمام استاندارد های لازم جهت راحتی شما را دارا بوده و آرامش و راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. جنس بدنه این کالا از دیگر مزایای این مبل به شمار می آید که از پارچه جیر ساخته شده که علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، خاصیت ضد تعریق نیز به کالا می بخشد و کمترین آسیب دیدگی را نسبت به دیگر پارچه ها دارد. همچنین ابعاد این مبل بسیار مناسب و استاندارد طراحی شده است که می توانید از آن در هر فضا و محیطی از آن استفاده نمایید، علاوه بر این بر خلاف وزن بسیار سبکی که دارد دارای تحمل وزن بالا می باشد و حتی افراد سنگین وزن هم می توانند از این کالا با خیالی آسوده استفاده نمایند و به استراحت بپردازند. در ساختار داخلی این محصول نیز باید عنوان کرد که از مواد داخلی درجه یک تشکیل شده که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد، و با هر بار نشستن بر روی نشیمنگاه آن، کالا نرم تر شده و فرم بدن شما را به خودش می گیرد که سبب می شود دچار درد در ناحیه کمر و ستون فقرات، سر و گردن خود احساس نکنید. همچنین فروشگاه اینتکس تهران برای جلب رضایت مشتری و خریداران خود، این کالا را همراه با ضمانتی 2 ساله این هپی چیر راحتی را به فروش می رساند. شما می توانید جهت خرید این کالا به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول خاص را  سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

استاندارد بودن طراحی و ساخت : همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این محصول ساختاری با بدنه تقریبا گرد داشته که تکیه گاهی استاندارد و مناسب در بخش پشت آن در نظر گرفته شده که این تکیه گاه تمامی سطح کمر و پهلوی شما را پوشش داده تا استراحت راحتی را تجربه نمایید و همچنین لازم به ذکر است که مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این مبل نسبت به دیگر محصولات شده، طراحی شیک و راحت آن است. یکی دیگر از نکته هایی که درباره این محصول حائز اهمیت بوده این است که این کالا از فرم پذیری بالایی برخوردار است و پس از هر بار استفاده از آن حالت نرم تر و راحت تری به خود میگیرد.


رویه لطیف و ضد آب

ضد آب بودن این مبل شنی نشان از دوخت بسیار عالی بدنه و کیفیت بالای جنس پارچه استفاده شده، می باشد که اجازه ی ورود آب و رطوبت را به داخل آن نمی دهد. از این رو، در صورت نیاز شما می توانید از این مبل شنی در کنار استخر و حتی محیط باز نیز استفاده کنید و همچنین علاوه بر ضد آب بودن، این جنس پارچه در برابر هرگونه آلودگی و لک نیز مقاوم بوده و به ندرت کثیف می شود و درصورت آلوده شدن نیز کاملا قابل شست و شو می باشد. رویه ی این مبل از جنس پارچه جیر بوده که علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده، موجب شده تا رویه آن بسیار نرم و لطیف نیز باشد.


محتوای داخلی 

مواد داخلی این محصولات که از نقاط قوت این مبل بوده، که از مواد داخلی با کیفیت ساخته شده و داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر و راحت است. لازم به ذکر بوده که دسترسی به محتوای داخلی این مبل شنی نیز وجود داشته و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را طبق سلیقه افزایش یا کاهش دهید. این محصول هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس قابلیت ثبت سفارش را دارا می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...