مبل شنی سایز بزرگ راحتی

کد ۶۰۰۰۳۳۳

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
4,800,000
3,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ راحتی با داشتن کیفیت و دوام بالا یکی از پر فروش ترین محصولاتی بوده که در فروشگاه اینتکس تهران موجود شده که با طراحی شیک و در عین حال استانداردی که داشته بسیار مورد پسند خریداران قرار گرفته است این مبل شنی بدنه بسیار ساده ای دارد ولی دارای طراحی های متنوعی می باشد. در نتیجه می توان گفت که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین محصولات موجود در این شرکت است. شما می توانید این مبل شنی را در محیط های مختلف از جمله ادارات، منازل و حتی در فضاهای باز و ویلاها مورد استفاده قرار دهید زیرا که رویه ی آن از جنس جیر فوق العاده و با کیفیت بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که داشته، دارای قابلیت هایی است که برای تمیز کردن محصول ضروری است.لازم به ذکر است ساختار بدنه این مبل شنی به گونه طراحی شده که قسمت تکیه گاه و نشیمنگاه آن کاملا به یکدیگر متصل بوده و به همین سبب شما در صورت استفاده طولانی مدت از این کالا به هیچ عنوان دچار بدن درد و خستگی نخواهید شد.

رویه ای این مبل شنی کاملا ضد لک بوده و هر مقدار مواد روی آن بریزد بدون اینکه کوچکترین اثری از آن باقی بماند به راحتی برطرف می شود. لازم به ذکر است رویه این محصول غیر قابل نفوذ است و در صورت ریخته شدن موادی مانند آب و یا نوشیدنی های مختلف ، هیچ گونه رطوبتی به داخل بافت بدنه مبل شنی نفوذ پیدا نمی کند. محتوای داخلی این محصول از مواد اولیه بسیار با دوام و مقام ساخته و پر شده است که علاوه بر استحکام و دوام بالا، دارای انعطاف پذیری و نرمی بسیاری نیز می باشد که به خوبی با بدن شما فرم گرفته و می تواند به هر شکل و فرمی برای مصرف کنندگان به کار برود. این محصول با توجه با ابعاد و حجم بزرگ، دارای وزن کمی بوده که همین ویژگی سبب جا به جایی و حمل آسان این مبل شنی شده است. فروشگاه اینتکس تهران به دلیل آسوده خاطر بودن خریداران عزیز درباره دوام و کیفیت این محصول، ضمانت نامه دو ساله برای این مبل شنی طوسی در نظر گرفته است.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی سایز بزرگ راحتی از سری محصولات شیک با قیمت مقرون به صرفه، توجه طرفداران و خریداران بسیاری را به خود جذب کرده و همچنین با توجه به کیفیت بالا به فروش ویژه ای نسبت به دیگر محصولات تولید شده، دست یافته است. شرکت اینتکس تهران این کالا را به گونه ای طراحی کرده که تمامی افراد با سنین مختلف می توانند از آن به راحتی استفاده کنند. این کالا با توجه به طراحی خاص و ابعاد مناسب که دارد سبب می شود تا با نشستن بر روی آن بدن شما در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و به هیچ عنوان احساس درد و خستگی در ناحیه سر و گردن ، مفاصل و کمر خود نداشته باشید. جنس رویه این مبل شنی از پارچه جیر است که به دلیل کیفیت عالی و مقاومت بالا از دوام و طول عمر بسیاری برخوردار است و علاوه بر آن کاملا ضد تعریق و ضد آب نیز بوده و در استفاده طولانی مدت هیچ گونه مشکلی برای مصرف کنندگان عزیز به وجود نخواهد آورد.  اما نکته دیگر که درباره این محصول، رنگ آن بوده که به صورت یکدست و به رنگ طوسی طراحی شده که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اما لازم به ذکر است که شما می توانید رنگ بندی این محصول را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین محتوای داخلی این کالا نیز از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت پر شده که بسیار مستحکم، سبک و مقام در برابر وزن بالا و فشار بوده و به همچنین از تحمل وزن بالایی نیز برخوردار است. فروشگاه اینتکس تهران این محصول را همراه با 2 سال ضمانت برای جلب رضایت مندی علاقه مندان به فروش می رساند تا خریداران با خیالی آسوده از این مبل شنی استفاده نمایند.



رویه آب گریز و قابل شست و شو 

ضد آب و ضد تعریق بودن رویه این مبل نشان دهنده دوخت عالی بدنه و کیفیت بالای جنس پارچه استفاده شده، می باشد که اجازه ی ورود آب را به داخل آن نمی دهد. از این رو، در صورت نیاز شما می توانید از این محصول در کنار استخر و محیط مرطوب و حتی محیط های بیرون از خانه نیز بدون نگرانی استفاده کنید و همچنین علاوه بر ضد آب بودن، این جنس پارچه در برابر هرگونه لک و کثیفی نیز بسیار مقاوم بوده و به ندرت کثیف می شود و درصورت آلوده شدن، کاملا قابل شست و شو می باشد. رویه ی این مبل از جنس جیر بوده که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محصول داده است، موجب شده تا رویه آن بسیار نرم و لطیف نیز باشد.


 طراحی استاندارد و شکل ظاهری 

یکی از بهترین ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این کالا نسبت به دیگر محصولات شده، طراحی مدرن و شیک آن است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این محصول ظاهری تقریبا مستطیلی شکل و عریض داشته که بیش از یک یا دو نفر می توانند از آن استفاده کنند، و همینطور شما می توانید هنگام بازی با گیم نت، استراحت، هنگام گفت و گو با دوستان، کار با لپ تاپ و.. از آن استفاده کنید. طراحان این مبل شنی تمام سعی خود را کرده اند تا محصولی با کیفیت بالا و در عین داشتن ظاهری شیک تولید کرده و به بازار عرضه نمایند. این کالا به دلیل طراحی استاندارد، بسیار مناسب برای افراد میانسال و افرادی بوده که دارای دردهای عضلانی هستند.


حجم ، ابعاد محصول و نحوه سفارش

این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسب بوده و طبق تمامی استاندارد های جهانی ساخته شده که در هر محیطی قابل استفاده است تا یک راحت فضای ایده آل را برای افراد محیا سازد تا خریداران عزیز بتوانند استراحت راحت و طولانی مدت را در آن تجربه کنند.شما می توانید این محصول را از سایت اینتکس تهران به همراه ضمانت نامه معتبر 2 ساله تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...