مبل شنی سایز بزرگ یک نفره

کد ۷۷۹۰۰۰۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,580,000
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز بزرگ یک نفره یکی از راحت ترین و شیک ترین محصولات تولید شده در فروشگاه ایتنکس تهران بوده که به دلیل کیفیت ، دوام بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، جزوء یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت است . این محصول منحصر به فرد دارای بدنه ای راحت و مناسب می باشد که کارایی و قابلیت های متفاوتی دارد و همچنین ارتفاع بلندی را در قسمت نشیمنگاه داراست که همین ویژگی این محصول را بیشتر مناسب برای افراد بلند قد کرده ، لازم به ذکر است طراحی بدنه این مبل شنی به شکل استوانه ای می باشد که می توان آن را به حالت های مختلف تغییر داد زیرا بدنه این مبل شنی قابلیت انعطاف و فرم پذیری بسیار بالایی دارد که  بدن شما را هنگام نشستن در بهترین حالت ممکن قرار می دهد و باعث می شود ، شما هنگام استفاده از این کالا دچار خستگی و درد های احتمالی در ناحیه کمر و گردن نشوید .

این محصول دارای بدنه ای با رویه ای بسیار با دوام و درجه یک است که از لطافت و نرمی بالایی برخوردار بوده و در تمامی محیط ها از جمله فضاهای باز نیز قابل استفاده می باشد و همچنین لازم به ذکر است رویه مخملی این مبل شنی خاصیت ضد تعریق دارد و در صورت استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد . درنتیجه می توان گفت این محصول کاربرد های مختلفی از جمله مورد استفاده قرار دادن آن در هنگام سفر ، محیط های باز مانند ویلاها و.. ، محل کار و هنگام بازی با گیم نت دارد . اگر افراد علاقه مند به داشتن یک محصول همراه با راحتی و طول عمر بالا هستند این مبل شنی سایز بزرگ یک نفره با کیفیت مورد مناسبی بوده که دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد . این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و مختلفی می باشد که شما میتوانید رنگ آن را با توجه به سلیقه خود سفارش داده و جلوه خاص و مدرنی را برای محیط های خانگی و اداری خود ایجاد کنید .

طول 120سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی سایز بزرگ یک نفره با طراحی زیبا و رنگ جذابی که دارد به خوبی می تواند در محیط های خانگی شما موجب افزایش جذابیت شود . مبل های شنی یک نفره در اندازه های یکسانی تولید می شوند و همه آن ها قابلیت استفاده به صورت نشسته را برای شما فراهم می آورند اما این مبل شنی بزرگ تر از حالت استاندارد است و کاربردهای بسیاری خواهد داشت . در نام این مبل شنی عنوان ظرفیت یک نفره درج شده است ، شما اگر بخواهید به صورت یک نفره از این محصول استفاده کنید می توانید علاوه بر حالت نشسته در حالت خوابیده نیز از آن بهره مند شوید . اما با توجه به بررسی های صورت گرفته امکان استفاده در ظرفیت دو نفره بزرگسال نیز از این مبل شنی وجود دارد و برای این کار محدودیتی نخواهید داشت .

در واقع با خرید مبل شنی فوق می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر مبل شنی صاحب یک تخت شنی جذاب نیز بشوید که در ابعاد استانداردی ساخته شده است و امکان استفاده در حالت های مختلف را برای شما فراهم می آورد . این محصول دارای بدنه ای نرم می باشد که به هنگام نشستن بر روی آن راحتی فوق العاده ای برای شما به وجود می آید تا در استفاده های طولانی مدت با خستگی در اندام های مختلف رو به رو نشوید . یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی که البته فقط در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد ، قابلیت سفارشی سازی پارچه رویه می باشد . پارچه رویه این محصول توسط شما قبل از خرید قابلیت سفارشی سازی را دارد تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود منطبق کنید .

اما حال که صحبت از پارچه رویه شد باید بگوییم که پارچه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع مخمل می باشد که بسیار نرم و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد . این نوع پارچه دارای تاروپودهای ضخیم می باشد که باعث می شود تا درزهای از هم باز نشوند و مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و در وزن های بالا با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . البته باید بگوییم که شما قادر هستید تا حداکثر 276 کیلو گرم از این مبل شنی استفاده کنید که برای استفاده یک و دو نفره بزرگسال هم فراتر از استاندارد می باشد و قابل استفاده برای افراد سنگین وزن نیز است . پارچه رویه این مبل شنی کاملا قابل شستشو است و پس از شستشو با افت کیفیت رو به رو نخواهد شد و با خیالی راحت می توانید هر وقت که کثیف شدن در جهت شستشوی آن گام بردارید .

اما در خصوص جداسازی متریال های این مبل شنی باید گفت که باید از زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است استفاده کنید . این زیپ بزرگ است و در کف مبل شنی وجود دارد و قابلیت جداسازی پارچه رویه و همچنین مواد داخلی را به شما می دهد و در این راه کار سختی را پیش رو ندارید . علاوه بر جداسازی پارچه رویه ، دسترسی به مواد داخلی این محصول نیز امکان پذیر است و می توانید آن را تعویض و یا افزایش و کاهش حجم بدهید . مواد داخلی این مبل شنی تشکیل شده از فوم خرد شده مخصوص می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با تراکم بالای خود استحکام فوق العاده ای را به وجود آورده اند .

تمامی این مواد یونولیتی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا با جداسازی رویه ، مواد داخلی از هم پاچیده نشوند و بدون مشکل به کار خود ادامه دهند . این مواد داخلی نسبت به حجمی که دارند ، بسیار سبک می باشند و در نهایت به خوبی موجب کاهش حجم مبل شنی شده اند . وزن این محصول بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد استاندارد می باشد و برای جا به جایی آن نیاز به صرف انرژی زیاد نخواهید داشت . خرید مبل شنی یک نفره بزرگ در رنگبندی سفارشی و با ارزان ترین قیمت را همین حالا می توانید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران تجربه کنید .

تست

578 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...