مبل شنی سبز یک نفره

کد intex 3305

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,450,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سبز یک نفره یکی از جدید ترین و مدرن ترین محصولات تولید شده درشرکت اینتکس می باشد که با توجه به طراحی خاصی که داشته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. جنس رویه این محصول از پارچه مخمل بوده که بسیار راحت و قابل شست وشو نیز می باشد که علاوه بر زیبایی که دارد ، دارای مقاومت بسیاری نیز در برابر انواع فشار ها و اجسام نوک نیز و همچنین گرما ، سرما و رطوبت نیز بوده که از دلایل اصلی فروش قابل توجه آن به شمار می رود . 

مبل های شنی به دلیل طراحی خاص و راحتی بالایی که دارند دارای محبوبیت بسیاری نیز می باشد . این محصولات بدنه راحت و نرمی دارند و علاوه بر این به دلیل ساخت استانداردی که دارند افراد هنگام نشستن به روی آن ها احساس خوشایندی خواهند داشت و همین باعث محبوبیت این بین بگ ها شده است . این مبل های شنی دارای رنگ بندی های متفاوت بوده و با هر دکوراسیونی در منزل شما به راحتی ست می شوند و باعث می شوند تا منزل شما جلوه زیبایی داشته باشد .


قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت فرو رفته طراحی شده که هنگام نشستن راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی با بدن شما فرم میگیرد . این محصول از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده و به همین دلیل دارای طول عمر بسیار و کیفیت بالایی است .


این مبل شنی با توجه به ابعاد استانداردی که دارد به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود و همینطور لازم به ذکر است که این محصول دارای گارانتی جهت آسوده خاطر شدن خریداران عزیز نیز می باشد .شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی نمایندگی اینتکس و یا شماره های درج شده در سایت این محصول فوق العاده را با قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه سفارش دهید

مبل شنی سبز یک نفره  یک محصول نرم و راحت است که دارای طراحی فوق العاده شیک و در عین حال ساده می باشد که همین سادگی در کنار شیک بودن این محصول باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از یک مبل شنی زیبا و جذاب استفاده نمایید. در واقع شما باید توجه داشته باشید که این محصول هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارایی می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف سازد که باید حتما در هنگام خرید با در نظر گرفتن این نکته سعی کنید تا خریدی هوشمندانه را انجام دهید. در همین راستا قبل از خرید یک سری سوالات برای افراد مختلف پیش خواهد امد که در این مطلب سعی خواهیم کرد که به تک تک این موارد به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....


شیوه طراحی و ساخت محصول

قطعا این نکته بسیار مهم خواهد بود که این مبل شنی به چه صورت طراحی شده و از نظر دوخت و هم چنین ساختار به گونه ای است که فرد بتواند با خیالی راحت به آن اطمینان کند. این سوال یکی از موارد مهمی است که قبل از خرید خیلی از افراد راجب آن سوال پرسیده و سعی می کنند تا با آگاهی از این مسئله دست به خرید این محصول بزنند. در بخش نخست باید به ظاهر شیک و خاص این محصول اشاره داشته باشیم که قطعا یکی از مهم ترین خصوصیات این مبل شنی هم به شمار می رود. اگر به دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول دارای طراحی کاملا گرد می باشد که این گرد بودن محصول سبب شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از یک محصول ایده آل در جهت استفاده شخصی و روزانه بهره مند شوید. طراحی صورت گرفته در این ساختار گرد به گونه ای است که شما از فضای موجود بر روی تمامی نقاط این محصول برای نشستن می توانید استفاده کنید. سادگی در طراحی این محصول نیز یک مزیت به شمار می رود که دیگر شما نیاز به در اختیار داشتن یک ساختار یکنواخت ندارید و قطعا از فضای روی این مبل شنی به صورت کامل می توانید بهره مند شوید که این مزیت بیشتر برای افرادی که دارای هیکل و وزن زیادی هستند نیز مهم و اساسی خواهد بود.

نوع دوخت این مبل شنی نیز یکی دیگر از مواردی است که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید. در واقع با توجه به این نکته که این محصول از یک سری پارچه در ابعاد و اندازه های یکسان طراحی و تولید شده است لذا شما باید توجه داشته باشید که اتصال این پارچه ها به یکدیگر به وسیله دوخت شکل می گیرد و این دوخت به گونه ای است که قطعا باعث می شود تا افراد مختلف بتوانند با خیالی راحت و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و نگران باز شدن و یا آسیب دیدن این مبل شنی به هیچ عنوان نباشند. در تکمیل این جمله باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که دوخت این محصول از قرار گیری هر دو سمت دو پارچه بر روی یکدیگر و به صورت کامل و دو لایه صورت گرفته که این نکته باعث خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول زیبا استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین شرکت تولید کننده این محصول نیز سعی کرده تا در بخش مرکزی این کالا یک فضای گرد را قرار دهد که وجود این فضا سبب شده تا به راحتی بتوانید در این ناحیه نشسته و به استراحت ، مطالعه و یا بازی و تماشای تلویزیون بپردازید.


جنس و کیفیت رویه و محتویات داخلی

این محصول با بهره گیری از رویه ای با دوام و مقاوم تولید و عرضه شده که این مورد سبب شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید. در واقع شما باید توجه داشته باشید که این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که این نوع پارچه با ساختاری ضخیم و با بهره گیری از طراحی شیک و مقاوم ساخته شده است که در تولید اکثر مبل های شنی نیز از همین جنس استفاده می شود. هم چنین شما می توانید به این مسئله نیز دقت داشته باشید که این محصول از محتویات داخلی یونولیت و یا همان فیبر شکل گرفته که این فیبر ها به صورت خرد شده درون این محصول پر شده و یک ساختار نرم و راحت را در این محصول ایجاد کرده اند که مزیت بزرگ این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد قطعا خیال شما از بابت در اختیار داشتن این محصول راحت خواهد بود و می توانید مشاهده کنید که این مبل شنی به هیچ عنوان به راحتی آسیب نخواهد دید. فراهم کردن قابلیت شست و شو در این محصول نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این مبل شنی به شمار می رود که می توانید با آسودگی خاطر و با خیالی راحت دست به انتخاب این محصول زده و در هر زمان که این محصول و رویه آن کثیف شد به سادگی اقدام به شست و شوی این محصول نمایید.


ضمانت و خدمات پس از فروش

همان طور که می دانید فروشگاه های عرضه کننده مبل های شنی عمدتا به هیچ عنوان این دسته از محصولات را ضمانت نمی کنند و سعی می کنند تا با طراحی و کیفیت بالایی که از محصولات خود ارائه می دهند سبب شوند تا مشتری به ان محصول اطمینانکرده و دیگر به دنبال ضمانت آن نرود. مبل شنی سبز یک نفره نیز با توجه به این که با رویه و محتویات داخلی بی نظیری ارائه شده است قطعا نیاز به ضمانت ندارد اما فروشگاه اینتکس سعی کرده تا در جهت رفاه حال مشتریان خود بر روی این محصولات و از نظر جنس رویه ضمانت را هم ارائه کند تا با آسودگی خاطر بتوانید دست به خرید این محصولات بزنید. هم چنین با توجه به این که این مبل شنی قابلیت تعویض رویه و همین طور محتویات داخلی را هم دارا می باشد لذا شما می توانید به سادگی از این محصول بهره مند شده و در صورت آسیب دیدن از خدمات پس از فروش شرکت اینتکس نیز استفاده کرده و سفارش این محتویات را به صورت جداگانه ثبت نمایید تا مجدد از محصول نو و سالم خود استفاده کرده و سالیان سال آن را در اختیار داشته باشید. شما می توانید هم اکنون سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس با قیمتی ارزان و کیفیت عالی ثبت نموده و در سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهفروشگاه اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...