مبل شنی شیبدار راحتی

کد ۵۶۶۵۵

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا می باشد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی ان محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استراحت های طولانی مدت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی شیدار راحتی سبت وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول زیبا می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی شیبدار راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های ان مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابلیت تعویض پوسته
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


مبل شنی شیبدار راحتی آبی رنگی که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم از کاربردی ترین مبل های شنی می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد . این مبل شنی دارای طراحی کاملا شبیه به مبل های راحتی دارد و می توان در بخش پشتی آن تکیه گاهی نرم و البته بلند را دید که از نشیمنگاه تا گردن را به خوبی مهار می کند و حس لذت بخش نشستن بر روی مبل های راحتی را به ما هدیه می دهد . تکیه گاه این محصول بلند تر از سایر مدل های مبل شنی می باشد و به همین خاطر و با توجه به قابلیت تحرکی که این تکیه گاه دارد می توانید به صورت درازکش نیز بر روی این محصول قرار بگیرید . این مبل شنی برای استفاده در خانه ها ، گیم نت ها ، اتاق های پذیرایی ، اتاق های خواب و دفترهای کاری بهینه سازی شده است و در واقع با توجه به نیاز خود می توانید از این محصول استفاده کنید .

در بخش بالایی این تکیه گاه همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می توانیم یک عدد دستگیره بزرگ را مشاهده کنیم که برای سادگی در جا به جایی کاربرد دارد و باعث می شود تا بتوانید آن را راحتی جا به جا کنید . ابعاد این مبل شنی بزرگ می باشد اما با توجه به بررسی های صورت گرفته وزنی بسیار کم در حدود 6 کیلو گرم دارد که در میان مبل های شنی یک نفره سبک قرار می گیرد . این وزن کم می تواند جا به جایی را در هنگام خانه تکانی ها برای شما راحت تر کند و علاوه بر آن باید اشاره داشته باشید پارچه رویه این محصول نیز به صورت کامل قابل شستشو است . برای ساخت این مبل شنی از پارچه مخمل جیر استفاده شده است ، پارچه جیری که قابلیت شستشو را دارد و البته به صورت کامل نیز قابل جدا شدن از بدنه اصلی است .

بله درست شنیده اید ؛ این مبل شنی به راحتی با توجه به زیپی که در بخش کف خود دارد می توانید رویه را از بدنه جدا کند و قابلیت شستشوی پارچه رویه را حتی توسط ماشین لباسشویی برای شما فراهم کند که در تمیز نگه داشتن بدنه اصلی این مبل شنی کامی بسیار موثر می باشد . پارچه تمام جیر استفاده شده در بدنه این محصول بسیار نرم و در عین حال دارای استحکام بالایی می باشد که در دوخت آن از نخ های مقاوم استفاده شده است و جدا شدن تار و پود های آن غیر ممکن است .

اما باید به سراغ موا داخلی این محصول برویم ، مواد داخلی که همانند سایر مبل های شنی از یونولیت خرد شده درست شده است . این مواد درون آستر پارچه ای داخلی قرار می گیرد و باعث می شود تا بتوانید توسط همان زیپی که در بخش کف محصول قرار دارد و به آن اشاره داشتیم ، بتوانید مواد داخلی را نیز دچار تغییر کنید ، یعنی آن را تعویض و یا برای افزایش حجم مبل شنی به آن بیافزایید . در پایان باید گفت که ظرفیت این مبل شنی ، یک نفر بزرگسال می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم دارد که برای خرید آن با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...