مبل شنی شیبدار یک نفره

کد ۰۰۹۸۷

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه اینتکس با کمنرین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل شنی شیبدار یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می تواند قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی با دستمالی نمدار تمیز نمایید . این کالای زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط از فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل شنی شیبدار یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی  
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


مبل شنی شیبدار یک نفره اینتکس تهران از سری مبل های شنی با ظاهری متفاوت و دوست داشتنی می باشد که در رنگ های بسیار شاد و متنوع تولید شده است . این مبل شنی دارای ساختاری متفاوت تر از سایر ساختار های مبل شنی معمولی می باشد و طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است . مبل شنی فوق لا طراحی متفاوتی که دارد ، شرایط را هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن فراهم می آورد و باعث می شود تا در واقع به صورت راحت بتوانید از آن در اتاق خواب ها ، محیط های دوستانه خانگی و یا گیم نت ها استفاده کنید . اگر شما هم به همانند بسیاری از افراد قصد خرید مبل شنی اینتکس تهران را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ویژگی های این مبل شنی را برای شما به بررسی بگذاریم .

ابتدای بررسی بهتر است تا به سراغ ظاهر این مبل شنی برویم ، جایی که در واقع در ساختار این مبل می توان ساختارشکنی را مشاهده کرد و با مبل شنی غیر گرد رو به رو هستید که همانطور که در بخش های ابتدایی این مطلب گفتیم ، این شرایط را برای شما فراهم می آورد تا هم به صورت نشسته و هم به صورت درازکش بتوانیم از آن استفاده کنید . قسمتی از این مبل شنی به صورت متراکم می باشد و به شکل تکیه گاه در آمده است و به همین خاطر می تواند نقش تکیه گاهی بلند را ایفا کند که در هنگام نشستن های طولانی مدت از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . دور تا دور این مبل شنی از دوخت های متراکم و ریز استفاده شده است که باعث استحکام بیش از پیش این محصول می شود و می توانید از آن با خیالی راحت در طول سالیان استفاده کنید .

رویه این مبل شنی از چرم صنعتی ساخته شده است که به صورت لایه های نازک اما مقاوم در آمده است تا ضخیم بودن آن در استفاده شما مشکلی ایجاد نکند و در تست های صورت گرفته مبل شنی بسیار راحت و خوش فرمی می باشد . این نوع پارچه قابلیت تمیز کردن با پارچه های نم دار را دارد اما همانند پارچه های جیر نمی توانید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید . حال برای جدا کردن رویه این مبل شنی کافیست تا از زیپ کف آن استفاده کنید ، این زیپ به صورت بزرگ تعبیه شده است و باعث می شود تا بتوانید به راحتی پارچه رویه را از مواد داخلی جداسازی کنید . مرغوبیت بالا در متریال رویه این مبل شنی به خوبی به چشم می خورد و به همین خاطر ضمانت کیفیت و اصالت بر روی این مبل شنی توسط فروشگاه اینتکس تهران قرار داده شده است که باعث می شود پس از خرید با خیالی راحت بتوانید از آن استفاده کنید .

اما از اصلی ترین بخش های یک مبل شنی می توان به مواد داخلی آن اشاره داشت ، مواد داخلی که از نوع یونولیتی می باشد . این یونولیت های مخصوص به صورت خرد شده در دانه های ریز درآمده اند تا تراکم بالا اما نرم و منعطف را به وجود آورند و باعث شود تا راحتی وصف ناپذیری در بدنه این مبل شنی به وجود آید . برخلاف ابعاد بزرگ این مبل شنی ، وزن کمی را می توان از آن شاهد بود و وزن کلی این محصول 6 کیلو گرم می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز 120 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای مبل برای بزرگسالان است. لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی این مبل شنی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا به هنگام جداسازی رویه مبل شنی جهت شستشو ، ساختار داخلی شکل اولیه خود را حفظ کنند . همچنین مواد داخلی این مبل شنی نیز به صورت کامل قابل تعویض هستند و به صورت جداگانه می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...