مبل شنی شیب دار بزرگسال مربع با گرانول

کد ۸۸۰۰۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,800,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیب دار بزرگسال  نمونه ای دیگر از مبل های شنی مدرن و شیک، که به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت بالا توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و به فروش ویژه ای دست یابد. این محصول به صورت مربعی و شیب دار طراحی شده و به دلیل ساختار منعطفی که این مبل شنی دارد، به راحتی با بدن شما فرم گرفته و به همین سبب در هنگام استراحت کردن حس بهتری را تجربه خواهید کرد و همچنین شما می توانید ساعت های طولانی را به نشستن، تماشای تلویزیون و مطالعه بدون کوچکترین احساس خستگی و بدن درد در این مبل شنی سپری کنید. جنس بدنه این محصول از پارچه جیر، بسیار مرغوب و درجه یک ساخته شده که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و دارای خاصیت ضد آب نیز بوده که به همین دلیل در مکان های مرطوب و خیس هم چون استخر نیز قابل استفاده می باشد.

لازم به ذکر است رنگ این کالا به گونه ای طراحی شده که در صورت ایجاد هرگونه آلودگی و لک بر روی آن به ندرت مشخص می شود که همین مورد از دیگر مزایای این مبل شنی راحتی به شمار می آید. البته لازم به ذکر است که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود رنگ و طرح کالا را انتخاب کرده و سفارش دهید. محتوای داخلی این محصول از مواد با کیفیت و با دوام پر شده که شما می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته و در صورت نیاز اقدام به شارژ مجدد و یا تعویض آن کنید. هم چنین، دیگر ویژگی مهمی که درباره این مبل شنی حائز اهمیت است، وزن کم و سبک این محصول است کهباعث شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در منزل و یا مکان مورد نظر جا به جا کرده و در مکان مناسب قرار دهید.تمامی موارد ذکر شده نشان از کیفیت بالا درساخت و تولید این محصول داشته و شما می توانید با خیالی آسوده این محصول ایده آل را از طریق فروشگاه اینتکس تهران تهیه کنید. 

طول
 130 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 50 سانتی متر
رنگ محصول
 دارای رنگ بندی
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -


همانطور که گفته شد مبل شنی شیب دار بزرگسال جزوء کالاهای پر فروش شرکت اینتکس تهران بوده که دارای بهترین ویژگی ها می باشد. سطح رویه این مبل شنی از جنس جیر با دوام بوده و دارای لطافت وراحتی بالایی می باشد و همین موضوع سبب شده تا افراد به راحتی طی زمان های طولانی بر روی آن بنشینند و به استراحت بپردازند از سوی دیگر این محصول مدرن قابلیت ضد تعریق و ضد آب نیز داشته و به دلیل کیفیت بالایی که دارد در هنگام طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نخواهد شد و شما عزیزان در حین استفاده از این مبل شنی به نهایت آرامش خواهید رسید. قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت منعطف وبا راحتی فوق العاده ای طراحی شده که احساس نرمی و راحتی بسیاری را هنگام نشستن برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای افراد بزرگسال طراحی شده است و قادر می باشد افراد را با وزن های بالا نیز تحمل کند و پس از بارها استفاده به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نخواهد شد، پس افراد با وزن های مختلف می توانند از این مبل شنی بدون نگرانی استفاده کنند. شما می توانید از این مبل شنی راحتی جذاب در هنگام انجام کارهای روزانه، بازی گیم نت، تماشای تلویزیون، مطالعه و کار با لپ تاپ و... استفاده کنید. همچنین شما می توانید رنگ و طرح این محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.


شارژ مجدد و تغییر میزان مواد داخلی

شارژ مواد داخلی مبل شنی از دیگر ویژگی هایی بوده که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت است، لازم به ذکر است یک یا دوبار شارژ مواد داخلی این مبل شنی باعث می شود تا حجم این محصول به صورت ثابت باقی بماند و به هیچ عنوان دچار افت نشود و همچنین شما می توانید با شارژ و اضافه کردن مواد داخلی به این مبل شنی میزان نرمی و سفتی آن را نیز تغییر دهید، یعنی اگر به دنبال مبل شنی با سطح سفت و محکم هستید باید به مواد داخلی آن اضافه کرده و برعکس اگه تمایل به سطحی نرم و انعطاف پذیر دارید، به راحتی از مواد داخلی آن کم می کنید. 


قابلیت حمل آسان

این مبل شنی پر کاربرد می تواند بهترین جایگزین برای مبل های کلاسیک و چوبی و... باشد که به دلیل وزن بالایی که دارند به سختی قابل جا به جایی بوده و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، از آنجایی که محتوای داخلی این محصول از مواد اولیه، با کیفیت عالی و در عین حال بسیار سبک ساخته شده است که همین موضوع باعث شده تا در نهایت این کالا دارای وزن کمی باشد و همچنین لازم به ذکر است این ویژگی یکی دیگر از مزایای این مبل شنی بوده که باعث فروش ویژه آن شده است. این مبل شنی وزنی بالغ بر 4یا 5 کیلوگرم را دارد که به آسانی می توان آن را جا به جا کرد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از مبل شنی خود در هر قسمتی از منازل و ... استفاده کنید. 


جنس رویه و نوع دوخت

در خصوص نوع و جنس رویه به کاررفته در تولید این محصول باید بگوییم که رویه این محصول از جنس جیر با دوام بوده که قابلیت جدا شدن از بدنه را داشته که در این صورت می توان آن را درصورت هرگونه آلودگی و کثیفی، به آسانی مورد شستشو قرار داد. این مبل شنی توسط بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده و به همین سبب از دوختی با کیفیت و بسیار مستحکم برخوردارمی باشد. با توجه به دوخت تمیز و محکم به کار رفته در تولید این مبل شنی شما می توانید از آن در طولانی مدت بدون نگرانی، استفاده کنید. 


طریقه سفارش

مبل شنی شیب دار بزرگسال قابل تولید با رنگ های سفارشی نیز بوده و دارای ضمانت نامه 2 ساله برای آسوده خاطر بودن خریداران جهت سفارش و خرید بوده که در این فروشگاهاینتکس تهران تولید و ساخته شده و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا در اختیار خریداران عزیزدر سراسر ایران قرار می  گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...