مبل شنی فومی اینتکس

کد ۹۹۰۹

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی فومی اینتکس از جدیدترین نمونه های متفاوت تولیدی این کمپانی بوده که دارای جنس بدنه خاصی دارد. این محصول بر خلاف نمونه های مشابه دارای رویه ای از جنس فوم مصنوعی بوده که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی برخوردار  بوده و نسبت به پارچه های مخملی و چرم مصنوعی از طول عمر بالایی برخوردار است. این رویه کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده که کاملا ضدتعریق می باشد. در ساختار داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که از استحکام بالایی برخوردار بوده و به خوبی با بدن شما حالت میگیرد. به همین جهت برای استفاده های طولانی مدت توصیه می شود. این مواد داخلی از وزن کم و ساختاری نرم برخوردار بوده اما توان تحمل وزن بسیار بالایی داشته که یک ویژگی مثبت به شمار می رود. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده که در صورت تمایل برای تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی می توانید از ان استفاده نمایید. رنگ بدنه محصول کاملا ساده و یکنواخت بوده که می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با رنگ بدنه دلخواه خود تهیه نمایید.

طول
 74 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
 95 سانتی متر
رنگ بدنه
 قهوه ای
جنس بدنه
 فوم مخصوص
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 100 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی فومی اینتکس ، مبل شنی راحتی می باشد که به ندرت تولید می شود اما بسیاری از افراد خواهان استفاده از آن به دلیل ابعاد بزرگ و راحتی وصف ناپذیری که دارد هستند . در تصویر محصولی که مشاهده می کنید ای مبل شنی دارای یک رنگ می باشد اما باید توجه داشته باشید که تولیدی اینتکس تهران به عنوان تولیدی مبل شنی در تهران قادر به سفارشی سازی مبل های شنی دارد و این محصول را می توانید در رنگ های مورد علاقه خود سفارش دهید . کیفیت ساخت بالای این مبل شنی و همچنین مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است باعث شده تا فروش بالا در کنار رضایت حداکثری وجود داشته باشد . یکی از نکات منحصربفرد این مبل شنی را می توان رویه نرم و انعطاف پذیر آن دانست که این نرمی باعث می شود با انواع نوع پوست بدنی که دارید بتوانید از این محصول استفاده کنید .

رویه این مبل شنی همانطور که از اسم آن پیداست از جنس فوم مخصوص می باشد ، این فوم بسیار نرم بوده اما تار و پود های آن به هم پیوسته می باشد و باعث می شود تا طول عمر بالاتری از مبل های شنی پارچه ای داشته باشد . با توجه به بازخوردهای صورت گرفته از خریداران این مبل شنی می توانیم کیفیت و طول عمر بالای مبل شنی به همراه رضایت از راحتی آن را بازگو کنیم که بسیار حائز اهمیت برای استفاده در خانه و محل کار می باشد . ابعاد این مبل شنی کمی بزرگ تر از نمونه های دیگر مبل شنی موجود در سایت می باشد و به همین خاطر به هنگام نشستن بر روی این مبل شنی ، تمامی قسمت های بدن به خوبی حالت استاندارد را به خود می گیرد و باعث می شود تا بسیار نرم و دوست داشتنی باشد به طوری که از نشستن بر روی آن خسته نمی شوید .

اما نکته قابل توجه این مبل شنی قابلیت تعویض رویه و همچنین مواد داخلی آن در کسری از ثانیه می باشد . برای این امر در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ بزرگ قرار گرفته است که توسط این زیپ می توانید مواد داخلی مبل را با توجه به قرار گرفتن درون آستر پارچه ای به راحتی خالی و یا به آن بیافزایید و مبلی بزرگ تر را در اختیار داشته باشید . باید بگوییم که فوم مخصوص داخلی این مبل شنی به صورت جداگانه نیز درون فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد . همچنین رویه این محصول نیز قابل جدا شدن از آستر پارچه ای داخلی می باشد و برای نظافت می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کنید .

اما با توجه به مواد اولیه سبک و البته با کیفیتی که در ساخت این مبل شنی استفاده شده است می توانیم وزن سبک 4 کیلو گرمی را برای آن اعلام کنیم که بسیار ایده آل و همچنین قابل حمل می باشد . این مبل شنی تحمل وزنی برابر با 100 کیلو گرم را داراست که باعث می شود در تمامی رده های سنی حتی افراد سنگین وزن نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند . باید بگوییم که این تحمل وزن ، قابلیت تحمل وزن استاندارد می باشد اما مبل های شنی در استفاده های کمی بیشتر نیز دچار مشکل نخواهند شد و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . خرید مبل شنی فومی اینتکس را می توانید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با قیمتی ارزان انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...