مبل شنی مثلثی الیافی

bestway ۵۵۲۴۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مثلثی الیافی بدون شک یکی از شیک ترین و البته راحتی ترین مبل های شنی ، طرح خوابیده می باشد ، برای اینکه شما در حالتی نیمه دراز کش از مبل استفاده خواهید کرد که در استراحت کردن بهتر و رفع خستگی شما تاثیر بسزایی دارد . حتی این مبل به دلیل زیبایی خاصش می تواند در محل کار نیز مورد استفاده قرار بگیرد . اگر در مغازه کار کرده و یا در اداره مشغول هستید می توانید این مبل زیبا را که دارای رنگبندی نیز می باشد ، خریداری کرده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . در ضمن این مبل برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به تماشای تلویزیون داشته و یا بازی های رایانه ای انجام داده و در خانه کنسول بازی دارند ، می توانند از مبل شنی طرح خوابیده چرمی استفاده کنند . این مبل حتی رنگبندی دارد تا شما بتوانید با سلیقه خود آن را انتخاب و سفارش دهید . 

از نقاط قوت مبل شنی مثلثی الیافی چرمی می توان به همان جنس بدنه اشاره کرد ، پارچه چرمی که در ساخت مبل استفاده شده است ، کیفیت فوق العاده خوبی را داشته و می تواند طی سال ها استفاده ، کیفیت خوب خود را حفظ کند . در ضمن دلیل اصلی ظاهر لوکس و زیبای مبل نیز همان پارچه چرمی است که در تولید آن استفاده شده . شما می توانید در فروشگاه مبل شنی ، سفارش دهید که مبل شنی چرمی شما دارای چه رنگ و حتی ابعادی باشد ، همچنین می توانید مشخص کنید که مواد داخل آن با یونولیت و یا الیاف پر شود . با خرید مبل شنی از فروشگاه اینتکس می توانید از خدمات پس از فروش این محصولات استفاده کنید که فروشگاه اینتکس تهران در اختیار شما قرار داده است . برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 85 سانتی متر
رنگ محصول
 دارای رنگ بندی
جنس بدنه
 پارچه چرمی
مواد داخلی مبل
 یونولیت الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -

مبل های شنی یکی از محصولات متنوع چه از نظر رنگبندی و چه از نظر مدل های ساختاری می باشند به همین خاطر می توان تنوع گسترده ای را در این محصولات پیدا کرد که تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش می دهد. در این بخش قصد داریم تا یکی از متفاوت ترین مبل های شنی از نظر ساختاری را معرفی کنیم. مبل شنی مثلثی الیافی با توجه به ساختاری که دارد می تواند شرایط استراحت و نشستن و تماشای تلویزیون را به خوبی فراهم کند. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی با ارتفاع کم می باشد که در بخش پشتی آن یک تکیه گاه نسبتا بلند تعبیه شده است و کمر را به خوبی در برمی گیرد تا بتوانید ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده کنید.

اما خرید مبل شنی نیاز به بررسی های بیشتر دارد و به همین خاطر اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا آن را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم. همانطور که در تصاویر این مبل شنی مشاهده می کنید یکی از مزیت های آن را می توان رنگبندی متنوع آن دانست که از این رو باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید. این مزیت برای مبل های شنی چرمی به ندرت پیش می آید و این محصول از آن بهره مند است و امتیازی قابل توجه خواهد گرفت.

اما حال سوال پیش می آید که جنس رویه این مبل شنی از چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تولیدی مبل شنی اینتکس تهران در ساختار رویه این محصول از چرم مصنوعی درجه یک استفاده کرده است. متریالی که از انعطاف پذیری بالا در کنار استحکام فوق العاده برخوردار است و باعث شده تا ترکیب این خصوصیات در کنار هم، مبل شنی با کیفیت بالا را در اختیارتان قرار دهد. این نوع چرم مصنوعی قابلیت تمیز شدن با پارچه های نم دار را دارد و یکی از مزیت های آن را می توان عدم جذب چرک دانست که باعث شده تا مبل شنی تمیزی را داشته باشید و در این خصوص دغدغه ای وجود نداشته باشد.

در قسمت بالای تکیه گاه این مبل شنی یک دستگیره وجود دارد که برای سهولت در جا به جایی محصول به کار گرفته می شود و دیگر در خانه تکانی ها برای جا به جا کردن مبل شنی دغدغه ای نخواهید داشت. علاوه بر آن باید گفت که وزن سبک 6 کیلو گرمی این مبل شنی باعث شده تا به عنوان یکی از سبک ترین مبل های شنی بازار شناخته شود. به همراه این محصول یک زیرپایی کوچک نیز برای شما قرار داده شده است که برای قرار گرفتن پاها و یا به عنوان میز پذیرایی قابلیت استفاده را دارد. جنس این زیرپایی نیز از چرم مصنوعی بکار گرفته شده در بدنه مبل شنی می باشد.

همانطور که از اسم این مبل شنی پیداست، در بخش داخلی آن از الیاف متراکم استفاده شده است که علاوه بر استحکام و راحتی بالا تر، دارای وزن سبک تری نیز می باشد. این الیاف به صورت متراکم درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا مواد داخلی با برهم ریختگی مواجه نشود. لازم به ذکر است که به همانند سایر مبل های شنی برای دسترسی به مواد داخلی و همچنین قابلیت جداسازی رویه از بدنه اصلی، یک زیپ بزرگ در بخش کف محصول تعبیه شده است که این امکانات را برایتان فراهم می آورد.

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که برای مبل های شنی یک نفره استاندارد است و به خوبی مقاوم سازی صورت گرفته است. همچنین باید گفت که برای تضمین کیفیت این مبل شنی به همراه آن ضمانت دو ساله کیفیت وجود دارد تا خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت نگه دارد. همین حالا می توانید این مبل شنی را به سبد خرید خود افزوده و با نهایی کردن سفارشتان، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...