مبل شنی مثلثی راحتی اینتکس

کد ۵۵۵۱۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مثلثی راحتی اینتکس از سری مبل های شنی منحصر به فرد و جدید اینتکس است که با ظاهری کاملا متفاوت  تولید شده است . همان طور که در تصویر می بینید سطح این محصول به صورت شیبدار طراحی شده تا فرد هنگام استفاده در حالت نیمه دراز کش قرار بگیرد و استراحت بهتری را تجربه کند . این مبل شنی می تواند بستری  متفاوت ، نرم و راحت ، طبی  برای بزرگسالان باشد. زیرا  محتوای درونی این کالا خاصیت انعطاف پذیری و اسفنجی بالایی دارد و با چند بار نشستن فرم ایده آل را  می گیرد . جنس این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که  به صورت متداول در تولید مبل شنی کاربرد دارد . رویه این محصول از دوام بالایی برخور دار است و با گردش هوا بین بدن و مبل شنی از تعریق بدن جلوگیری می کند و این امکان را به شما می دهد  که مدت زمان بیش تری از این محصول استفاده کنید . 

وزن و قابلیت تحمل وزن  یکی از ویژگی هایی است که در خرید مبل شنی بسیار مورد توجه قرار می گیرد . به همین علت این محصول با وزن 5 کیلو گرمی و قابلیت تحمل وزن 140 کیلو گرمی  تولید شده است که طرفداران زیادی دارد و مناسب سخت پسندان می باشد . وزن کم و ابعاد استاندارد آن نیز حمل و نقل و جابه جایی این مبل شنی رابسیار راحت کرده است . از ویژگی های این مبل شنی می توان به رویه قابل شست و شو  آن اشاره نمود .هم چنین محتوای درونی  سبک ، قابل تعویض و قابل شارژ از مزیت های این کالا محسوب می شود  . لازم به ذکر است که مبل شنی مثلثی راحتی اینتکس دارای دو سال ضمانت نیز می باشد . برای سفارش این محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا خریدی مطمئن و بی درد سر را با ما تجربه کنید . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 85 سانتی متر
رنگ محصول
 دارای رنگ بندی
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -


مبل شنی مثلثی راحتی اینتکس جزء محصولات مرغوب و با کیفیت است که به دلیل طراحی و شکل ظاهری متفاوت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول فانتزی قادراست بستر مناسبی را برای استراحت شما در طولانی مدت فراهم کند . این کالا دارای رویه ای مقاوم است و در برابر عوامل مختلف کیفیت خود را حفظ می کند . لازم به ذکر است که این کالا جایگزین مناسبی برای مبل های راحتی می باشد . به دلیل این که فضای کم تری را اشغال می کند و کارایی بیش تری نیز دارد. در ادامه به تحلیل بیش تر این مبل شنی می پردازیم .


 جنس و کیفیت رویه 

در طراحی و دوخت این مبل شنی از پارچه مخمل استفاده شده . به دلیل اینکه تا کنون این جنس پارچه بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان واقع شده است . قابل توجه است که قسمت درزهای این محصول با مرغوب ترین نخ ها دوخته شده و با استفاده مداوم افراد سنگین وزن نیز دچارتغییر ساختار نمی شود و  کیفیت و مقاومت خود را حفظ می کند . این رویه از استحکام بالایی برخوردار بوده و ضد تعریق نیز می باشد . .رویه این مبل شنی قابل شست و شو و تعویض بوده و در صورت آلودگی می توانید  آن را با مواد شوینده مورد شست و شو قرار دهید و نگران تغییر رنگ ، رنگ پریدگی و تغییر سایز آن نباشید . 


ظاهری متفاوت و منحصر به فرد 

این محصول ظاهری متفاوت نسبت سایر مبل های شنی داشته است .  به همین علت افراد زیادی را در کوتاه مدت جذب خود کرده است . این مبل شنی  طوری طراحی شده است که فرد حالت نیمه دراز کش قرار گرفتهکه می توان گفت دارای یک تکیه گاه نیز می باشد . این کالا دارای دوخت های عمودی است و از ظرافت بالایی برخوردار است. مبل شنی مثلثی با رنگبندی متنوع و خاصی که دارد برای استفاده گروه های سنی مختلف مناسب می باشد . 


 وزن و قابلیت تحمل وزن 

وزن و قابلیت تحمل وزن یکی ازنکاتی است که در خرید مبل شنی بسیار مورد توجه قرار می گیرد . این محصول  قابلیت جا به جایی و حمل و نقل آسان را دارد . زیرا وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم داشته است . علاوه بر سبک بودن این کالا قابلیت تحمل وزن  بالایی مبنی بر 160 کیلو گرم را دارد که سبب می شود برای افراد سنگین وزن نیز کاربرد داشته باشد . 


محتوای داخلی 

درون این محصولاز موادی صد در صد منعطف استفاده شده کهبه نرمی و راحتی آن می افزاید . محتوای درونی این مبل شنی قابل تغییر می باشد .یعنی شما می توانید حجم داخلی این محصول را کاسته یا به آن بیفزایید و ارتفاع آن را به دلخواه تنظیم کنید .محتوای اسفنجی آن نیز سبب شده تا فرم پذیری فوق العاده ای داشته باشد . یعنی با یک بار نشستن گودی در سطح نشیمنگاه آن ایجاد می شود که فرم متناسب بدن را می گیرد . 


خرابی محصول

 همان طور که گفته شد این محصول از دوام بالایی برخوردار است و به راحتی دچار مشکل نمی شود . اما در صورت بروز مشکل نیازی نیست نگرانی بابت آن داشته باشید . به دلیل این که این محصول قابل تعمیر و تعویض می باشد . هم چنین از آن جا که این کالا دارای دو سال ضمانت می باشد  می توانید در صورت بروز مشکل یا خرابی محصول به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید . 


نحوه استفاده

 مبل شنی ها برای راه اندازی نیازی به تجهیزات خاصی ندارند و به راحتی در هر مکانی مورد استفاده  قرار میگیرند . فقط کافی است محصول را از بسته بندی خارج نموده و در سطح مسطحی و صافی قرار دهید تا  سالیان سال از این محصول کاربردی بهره ببرید .


نحوه خرید 

 برای سفارش این کالا  کافی است به سایت تهران اینتکس مراجعه  کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید  و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید  تا همکاران ما  شما را در امر یک خرید با کیفیت راهنمایی کنند .  لازم به ذکر است کهاینتکس تهران این محصول را در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان می رساند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...