مبل شنی مخملی بزرگسال

909090

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع با کمترین و ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقام در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این کالا با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و در زمان استراحت حس خوش آیندی را تحربه خواهید کرد . صندلی شنی مخملی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . بدنه این محصول با توجه به ضد تعریق بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید صندلی شنی مخملی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 75 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی 
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-

مبل شنی مخملی بزرگسال

مبل شنی مخملی بزرگسال یک محصول زیبا و جذاب است که توسط شرکت نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول یکی از جدید ترین طراحی هایابن شرکت بوده که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی طرفدار و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا این نقد بررسی را مطالعه کرده و با مزایا و معایب این محصول آشنا بشوید و با اطمینان خاطر اقدام به سفارش محصول دلخواهتان بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک طراحی و ارگونومی ساخت این محصول یکی از مزایای بزرگ اصلی و بزرگ این محصول بوده که به همین دلیل طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است. ابتدا کف این محصول به صورت گرد طراحی شده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. سپس نشیمنگاه آن بصورت نود درجه طراحی شده تا به کمر شما آسیبی وارد نکند و به راحتی از آن استفاده بکنید. در بالایی این محصول یک دستگیره تعبیه شده تا به آسانی از آن برای حمل و یا جا به جا کردن محصول استفاده بکنید. این محصول به رنگ سفید و مشکی طراحی شده که به این دلیل جذابیت محصول را دو چندان کرده است.

جنس بدنه

قطعا هر محصولی باید جنس و کیفیت بالایی را داشته باشد و محصولی که کیفیت نسبتا خوب و یا پایینی را دارا بوده پس از گذشت مدت زمان کوتاهی بلا استفاده و از کارکرد اصلی خود می افتد. به همین دلیل برند بست وی سعی کرده تا جنس بدنه این محصول را دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی طراحی بکند. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و در کنار نرم بودن و حس راحتی که از استفاده این محصول خواهید داشت، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

ابعاد و وزن

حتما سعی کنید تا قبل از خرید ابعاد این محصول را با محل مورد نظر تطبیق داده تا در بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگی و یا کوچک بودن این محصول نشوید پس به این قسمت توجه بالایی را داشته باشید. ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول : 75 سانتی متر، عرض :65 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر، تحمل وزن: 140 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و شما می توانید این محصول را به آسانی و راحتی حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا شما بر روی آن نشسته و از استفاده از این محصول لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا به بدنه آن صدمه ای وارد نشود. همچنین کسانی که وزنشان از 140 کیلو گرم بیشتر بوده به هیچ وجه از این صندلی شنی مخملی استفاده نکنند زیرا موجب صدمه دیدن به این محصول می شوند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای وارد شد به هیچ وجه نگران نباشید زیرا در مرحله اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات تعمیر کنید و از آن استفاده بکنید و در مرحله دوم این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و شما می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما، در اسرع وقت محصول خود را تعمیر شده و همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی مخملی بزرگسال یک محصول بسیار با زیبا و با کیفیت بوده که دارای طراحی خاص و مختص به خود می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیل شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. نشیمنگاه این صندلی شنی به صورت نود درجه طراحی شده تا در هنگام نشستن بر روی این صندلی به کمر شما فشار و یا آسیبی وارد نشود. این محصول به رنگ سفید مشکی بوده و دارای جنس بدنه ای از پارچه مخملی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...