مبل شنی مخملی بنفش و سبز طرح توپی

90998

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی طرح توپی . با روکش مخملی و پر شده از یونولیت خرد شده که بسیار راحت و انعتاف پذیر میباشد . جنس روکش از جنس مخملی درجه یک ساخته شده است .تحمل وزن 130 کیلو گرم  میباشد. رویه مبل مخمل ضد تعریق میباشد .این مبل شنی از سری محصولات شرکت اینتکس می باشد که تجربه بسیاری در ساخت انواع مبل های راحتی دارد ، این مبل شنی در چهار رنگ مختلف آبی ، بنفش ، سبز و قهوه ای طراحی و تولید شده که این مبل نوع آبی آن می باشد. این مبل راحتی دارای ابعاد مناسبی است ، طول این مبل 115 سانتی متر ، عرض آن 105 سانتی متر و ارتفاع مبل راحتی 85 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد این مبل شنی تحمل وزنی برابر 130 کیلوگرم را داراست.

مبل شنی طرح توپ که در رنگ های مختلفی وجود دارد را می خواهیم تا در این بخش به شما معرفی کنیم . این مبل شنی یکی از جدیدترین نمونه های مبل شنی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با جنس بدنه عالی و قیمت ارزان می تواند برای استفاده در خانه ، محیط کاری و گیم نت های مورد استفاده قرار بگیرد . مبل شنی فوق می تواند برای استراحت به صورت نشسته استفاده شود و یکی از مزیت های آن را می توان تنوع بالا در رنگبندی دانست ، رنگبندی که می توانید آن را از مشاورین فروش استعلام گرفته و بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید تا به خوبی با دیگر لوازم خانگی شما ست شود .

با توجه بیشتر به بدنه این مبل شنی از تصاویر نیز دوخت های محکم و ریز بدنه اصلی این مبل شنی به چشم می آید . دوخت هایی که با نخ های الیاف دار صورت گرفته است و به راحتی می تواند پارچه را تحت فشار به صورت مستحکم نگه دارد . جنس پارچه ای که در ساخت این مبل شنی از آن استفاده شده است ، پارچه مخمل می باشد که به صورت طرح دار است و می توان طرح توپی شکل را در هر مبل شنی به خوبی مشاهده کرد . پارچه موجود در بدنه این محصول به صورت ضد تعریق می باشد که باعث می شود بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید و علاوه بر آن این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت است .

ضد حساسیت بودن این پارچه باعث می شود تا مورد استفاده انواع پوست بدن قرار بگیرد و حتی کودکان و سالمندان نیز بتوانند از آن بهره مند شوند . این پارچه به صورت کامل قابل شستشو است و می توانید با توجه به تدابیری که در بدنه اصلی این مبل شنی به کار گرفته شده است و زیپی که در کف محصول قرار گرفته است اقدام به در آوردن رویه و همچنین شستشوی پارچه کنید . پارچه این مبل شنی حتی قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد و در این مسیر تمیزی مبل شنی در خانه تضمین می شود و می توانید به راحتی آن را گردگیری کنید .

علاوه بر قابلیت جدا شدن پارچه رویه این مبل شنی ، قابلیت تعویض مواد داخلی آن نیز وجود دارد . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده مخصوص گرد شکل استفاده شده است که به صورت ریز اما با تراکم بالا درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند . این آستر داخلی باعث می شود تا در صورت جداسازی پارچه مخمل رویه ، مواد داخلی به سادگی درون محفظه ای قرار داشته باشند و پراکنده نشوند . همچنین امکان تعویض مواد داخلی نیز وجود دارد و می توانید آن را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی برابر با 130 کیلو گرم دارد که باعث می شود بتواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگهداری کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...