مبل شنی مخملی تک نفره

کد ۲۰۰۰۸

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی تک نفره محصولی بسیار زیبا می باشد که به دلیل دارا بودن رنگ ارغوانی توانسته بسیاری از افراد و به ویژه خانم ها را مجذوب خود نماید . این محصول به صورت گرد طراحی شده است و شما قادر خواهید بود در اتاق خواب و پذیرایی آن را مورد استفاده قرار دهید . رویه آن از پارچه مخملی تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و در عین حال در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . همچنین با ایجاد گردش هوا بین بدن و مبل شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که بسیار منعطف بوده و در حین استفاده با بدن شما شکل خواهد گرفت . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . علاوه بر این می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . وزن این مبل شنی اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد که می توان به آسانی آن را جا به جا نمود . با توجه به کیفیت ساخت آن می توان گفت که قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

طول
 110 سانتی متر
عرض
 110 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
رنگ بدنه
 ارغوانی
جنس بدنه
 مخمل
مواد داخلی مبل
 یونولیت خرد شده
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 120 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی مخملی تک نفره که در این بخش در فروشگاه اینتکس تهران برای شما فراهم آورده ایم یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی بزرگسال می باشد . در تصاویر این مبل شنی مشخص است که دارای ابعاد بزرگ تری به نسبت سایر مبل های شنی استاندارد می باشد و این موضوع باعث می شود تا به صورت راحت تر بتوانید بر روی آن نشسته و یا به حالت درازکش قرار بگیرید . البته باید گفت که ابعاد این مبل شنی به گونه ای نیست که اذیت کننده برای شما باشد و برخلاف ابعاد بزرگی که دارد ، سعی شده است تا سبک ترین وزن را داشته باشد و در هنگام خانه تکانی ها به راحتی می توانید آن را به صورت یک نفره جا به جا نمایید . با توجه به تدابیر اندیشیده شده و همچنین مواد داخلی فومی که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است ، وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم را می توان برای آن در نظر گرفت که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی خواهد داشت .

مواد داخلی این مبل شنی که موجب کاهش وزن چشم گیر این مبل شده است ، از جنس فوم مخصوص خرد شده می باشد که درون آستر پارچه ای قرار می گیرد تا قابلیت جداسازی از بدنه را داشته باشد . این مبل شنی دارای فوم های خرد شده در قسمت داخلی خود می باشد که با تراکم بالا در کنار هم قرار می گیرند تا علاوه بر ایجاد استحکام بالا به خوبی بتوانند انعطاف پذیری و نرم بودن خود را داشته باشند و در نهایت موجب آن شوند تا در هنگام استفاده احساس راحتی وصف ناپذیری برای شما به وجود بیاید . همانطور که گفتیم ، این مبل شنی در بخش داخلی خود دارای آستر پارچه ای می باشد و تمامی فوم ها درون آن قرار گرفته اند و این موضوع بخاطر این است که بتوانید با توجه به زیپی که در بخش کف مبل تعبیه شده است ، مواد داخلی را از پارچه رویه جدا کنید .

این مزیت باعث می شود تا به راحتی پس از جدا کردن پارچه رویه بتوانید آن را بشویید و تمیز نگه دارید . همچنین مواد داخلی این مبل شنی زیبا نیز قابلیت تعویض را دارید و می توانید فوم های مخصوص داخلی این مبل را از فروشگاه اینتکس تهران به صورت جداگانه تهیه کنید . اما بخش اصلی این مبل شنی یعنی پارچه رویه آن که در تماس مستقیم با بدن شما در هنگام استفاده می باشد از نرم ترین و مرغوب ترین پارچه ساخته شده است . پارچه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع مخمل می باشد که با دوخت های متراکمی که دارد علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالا ، دارای مقاومت فوق العاده ای می باشد . این دوخت ها بسیار ریز و متراکم هستند و باعث می شود تا در وزن های بالا نیز بتوانید از این محصول استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری افراد بزرگسال در ظرفیت یک نفره بسیار ایده آل می باشد . باید اشاره ای به پارچه رویه این مبل شنی داشته باشیم که قابلیت شستشو را دارد و در مورد آلوده شدن آن نیازی نیست تا دغدغه ای به خود راه دهید . یکی دیگر از مزیت های این مبل شنی اینتکس تهران این است که می توانید آن را در رنگبندی های مختلفی سفارش دهید . این رنگ بندی ها را می توانید در تماس با تولیدی مبل شنی اینتکس تهران بدانید و خریدی لذت بخش را با ارزان ترین قیمت تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...