مبل شنی مخملی خزدار مشکی

intex 454454

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی خزدار مشکی یکی از زیبا ترین مبل های شنی است که برای آن دسته از افرادی که به دنبال مبل مشکی رنگ و زیبا هستند ، می تواند انتخابی فوق العاده برای شما باشد . معمولا مبل های شنی در تنوع رنگی بالا تولید می شوند که مبل شنی مخملی خزدار مشکی رنگ نیز این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید مبل را در رنگ های روشن یا تیره انتخاب و خریداری کنید . شما عزیزان می توانید مبل های خود را بر اساس تم خانه خود و آنچه که سلیقه شماست انتخاب کنید و حتی جنس پارچه را نیز خود شما تعیین کنید . این مبل شنی از پارچه خزدار و مخملی ساخته شده است که یک پارچه درجه یک و بسیار عالی بوده تا شما علاوه بر زیبایی آن ، از رویه لطیف برای مبل برخوردار شوید تا در هنگام برخورد و تماس بدن با آن ، حس خوبی را داشته باشید . 

از نکات بارز و مزیت های این پارچه می توانیم به دوام بسیار خوب آن اشاره کنیم که به خوبی وزن های بالا را می تواند تحمل کند . همچنین این پارچه رویه ضد تعریق داشته و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری نماید . از موارد بعدی نیز می توانیم به این مورد اشاره کنیم که رویه مبل شنی قابلیت شستشو دارد و زمانی که احساس کردید رویه مبل کثیف شده است ، می توانید آن را جدا کرده و به تنهایی بشویید . شما می توانید از انواع مواد شوینده به جزء سفید کننده ها برای شستشو رویه مبل شنی مخملی خزدار مشکی استفاده کنید . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه رویه مبل آن جدا می شود ، برای اینکار یک زیپ در کف مبل قرار داده شده است که با باز کردن آن می توانید رویه را جدا کنید .

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل های شنی یکی دیگر از دسته بندی های پرطرفدار فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولیدی مبل شنی در ایران می باشد. این محصولات دارای تنوع بسیار بی نظیری می باشند که از این رو تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش می دهند. در این زمینه باید بگوییم قصد داریم تا شما را با یکی از با کیفیت ترین و البته زیباترین مبل های شنی آشنا کنیم که قابلیت استفاده به عنوان مبل شنی در محیط های خانگی را دارد. در ساختار بدنه این مبل شنی اینتکس از متریال درجه یک استفاده شده است تا بهترین عملکرد را در هنگام استفاده از خود به نمایش بگذارد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که برای آن در نظر گرفته شده است، امتیاز بالایی برای خرید کسب خواهد کرد. 

مبل شنی فوق در ابعاد استاندارد برای استفاده یک نفره بزرگسال ساخته شده است که ارتفاع آن از زمین تا نشیمنگاه بالغ بر پنجاه سانتی متر است و به همین خاطر قابلیت استفاده برای تمامی رده های سنی را به راحتی امکان پذیر می کند. در قسمت پشت نشیمنگاه می توان تکیه گاهی کوتاه اما مناسب را مشاهده کرد که در هنگام استفاده به خوبی کمر را در برمی گیرد و باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت با کمر درد رو به رو نشوید. اینتکس تهران در ساختار رویه این مبل شنی از پارچه درجه یک مخمل استفاده کرده است که مزیت های بسیاری را برای شما به همراه می آورد.

از مهمترین مزیت های این نوع پارچه می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره داشت، جایی که با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس حتی کودکان نیز استفاده کنید. نرمی و انعطاف پذیری بالای این پارچه باعث شده تا بتوانید مدت ها بدون دغدغه بر روی آن نشسته و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید زیرا راحتی آن می توان گفت بیشتر از مبل های چوبی می باشد. سازگاری بالای پارچه رویه این مبل شنی با پوست بدن افراد باعث شده تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی این مبل شنی، هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و به همین خاطر در قسمت پارچه رویه می توان امتیاز بالایی را برای آن در نظر گرفت.

از دیگر مزیت های این نوع پارچه می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره داشت، جایی که به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کردن و اقدام به شستشوی آن نمایید. همانطور که در قسمت توضیحات عنوان شد این نوع پارچه را با تمامی مواد شوینده استاندارد می توانید شستشو کنید. برای جدا کردن پارچه رویه از بدنه نیز کار سختی نخواهید داشت، زیرا یک زیپ در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است که قابلیت جداسازی را برای شما فراهم می آورد. توسط این زیپ، علاوه بر پارچه رویه، می توان مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی را نیز جدا کنید و در صورت نیاز اقدام به تعویض این مواد نمایید.

مواد تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم خرد شده مخصوص می باشد که به صورت دانه های زیر اما با تراکم بالا درون آستر پارچه ای قرار می گیرد. این نوع ترکیب سه لایه مبل شنی باعث می شود تا به هنگام جداسازی مواد داخلی و یا پارچه رویه، ساختار اصلی مبل شنی در هم پاچیده نشود و ساختار آن به خوبی حفظ شود. وزن این محصول به دلیل استفاده از متریال درجه یک و سبک به خوبی پایین نگه داشته شده است و بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد. همچنین تا وزن 150 کیلو گرم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید که برای نگهداری افراد سنگین وزن نیز به خوبی استانداردسازی شده است. همین حالا می توانید این مبل شنی زیبا را از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...