مبل شنی مخمل سایز بزرگ

کد ۳۲۱۱۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,300,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل سایز بزرگ یکی دیگر از محصولاتی می باشد که بدنه ای از جنس مخمل داشته و دارای طراحی بسیار خاص و مدرن می باشد . این محصول جزوء کالاهای پر فروش این شرکت به شمار رفته و دارای بهترین ویژگی ها جهت استفاده شما است. سطح رویه این مبل شنی مخملی در نظر گرفته شده و دارای لطافت و راحتی بالایی بوده که همین موضوع سبب شده تا افراد به راحتی زمان های طولانی را روی آن بنشینند و به استراحت بپردازند. از سوی دیگر این محصول فوق العاده قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت نیز داشته و به دلیل کیفیت بالایی که از خود نشان داده دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد و شما عزیزان هنگام استفاده از آن به نهایت آرامش و راحتی خواهید رسید .

قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت منعطف و فرو رفته طراحی شده است و راحتی فوق العاده ای را هنگام نشستن برای شما به ارمغان می آورد . محتوای داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده ساخته شده و دارای وزن بسیار کمی نیز بوده که به راحتی قابل جا به جایی است. از این رو هر فردی در محل کار و یا محل زندگی خود به راحتی می تواند از آن استفاده کند . این محصول برای افراد بزرگسال طراحی شده است و قادر می باشد افراد را با وزن های بالا نیز تحمل کند و به هیچ عنوان دچار فرو رفتگی نخواهد شد. پس افراد با وزن های مختلف می توانند از این مبل شنی بدون نگرانی استفاده کنند. همچنین این مبل شنی دارای رنگ بندی های مختلفی برخوردار بوده که به راحتی با هرگونه دکوراسیون در منازل هماهنگ می شود و جلوه زیبایی به منازل شما خواهد داد .  شما عزیزان جهت سفارش این محصول با کیفیت و ایده آل می توانید به سایت اصلی نمایندگی اینتکس و یا شماره های درج شده در آن مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید . 

مبل شنی مخمل سایز بزرگ

در وب سایت فروشگاه اینتکس تهران به عنوان یک تولید کننده مرجع در زمینه مبل شنی و هپی چیر می توانید به راحتی تنوع گسترده ای از این گروه محصولات را برای خرید مشاهده کرده و در نتیجه انتخاب ساده تری داشته باشید. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بو ده و همچنین طول عمر قابل ملاحظه ای را از خود نشان داده اند. از سوی دیگر شماره تماس های این مرکز جهت پاسخگویی به سوالات شما در پروسه خرید آماه بوده تا یک تجربه متفاوت را از خرید اینترنتی کسب نمایید. مبل شنی مخمل سایز بزرگ یکی از تولیدات پر فروش این فروشگاه به شمار رفته که محصولی جذاب و باداوم بوده و قیمتی مناسب دارد. در ادامه این مطلب با نقد و بررسی این محصول و آشنایی با تمامی خصوصیات آن با شما همراه خواهیم بود.


ابعاد بدنه مبل شنی

ابعاد بدنه یکی از مهم ترین پارامتر هایی بوده که معین می کند شما چه میزان فضایی جهت استفاده با خرید این مبل شنی به دست اورده و همچنین میزان فضای مناسب جهت استفاده از محصول را تعیین خواهد کرد. در همین راستا بوده که بیان می کنیم بدنه اصلی مبل شنی مخمل سایز بزرگ از طول و عرضی یکسان و برابر با 90 سانتی متر برخوردار بوده و همچنین ارتفاع بدنه آن در حدود 110 سانتی متر می باشد. ابعاد بدنه استاندارد این مبل شنی موجب شده تا شما به راحتی بر روی آن نشسته و به استراحت پرداخته همچنین استفاده از این محصول هیچ نوع محدودیت سنی خاصی را شامل نشود.


رویه باکیفیت مبل شنی

برای دوخت بدنه این مبل شنی از باکیفیت ترین نوع پارچه مخمل استفاده شده که قادر بوده در برابر وارد شدن وزن و فشار بالا کیلفیت خود را به طور کامل حفظ نماید. همچنین این رویه به دلیل قابلیت شستشو و تعمیری که داشته و با در نظر گرفتن ظاهر زیبا و نرم آن در میان مصرف کنندگان محترم از محبوبیت قابل قبولی بهره مند شده است. در نظر داشته باشید با توجه به ظاهر ساده این مبل شنی نمایندگی اینتکس امکانی ایجاد کرده تا شما در صورت تمایل بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه خود سفارش داده تا این رنگ بدنه در تولیدی این فروشگاه با توجه به خواسته شما آماده شود. کیفیت بالای رویه این مبل شنی موجب شده تا در اثر استفاده طولانی مدت و یا حتی شستشو آن دیگر شاهد تغییر رنگ ظاهری و یا افت کیفیت در بدنه نبوده و بتوانید از این مبل شنی بدون محدودیت خاصی به سادگی استفاده کرده و لذت ببرید. بر روی بدنه خارجی این پارچه مخمل شما شاهد پرز هایی ریز و ظریف بوده و در زمینه نرم بودن بستر و نشیمن شما موثر وافع شده و همچنین رنگ ظاهری این محصول را زیباتر خواهد کرد.


محتویات داخلی مبل شنی

بخش داخلی مبل شنی مخمل سایز بزرگ را موادی تحت عنوان فیبر مصنوعی در برگرفته است. این مواد از مزیت های مختلفی برخوردار بوده که موجب شده افراد از استفاده آن رضایت خاطر داشته باشند. این نوع مواد داخلی موجب وزن بدنه کم این مبل شنی شده تا شما در زمان جا به جایی و حمل آن ، بتوانید این مبل شنی را به راحتی و به صورت تک نفره از روی زمین بلند کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. بدیهی بوده به برای جلوگیری از بروز اسیب های احتمالی در رویه محصول توصیه می کنیم هنگام جا به جایی از کشیدن مبل شنی بر روی سطح زمین خودداری کنید. محتویات داخلی این مبل شنی از خصوصیت مهم نرمی و انعطاف پذیری بهره مند بوده تا شما یک استراحت راحت و ایده ال را از طریق این محصول به دست اورید. از سوی دیگر به دلیل منعطف بودن این مواد داخلی بدنه مبل شنی امکان آن را داشته که به فرم دلخواه شما و متناسب با حالت بدن فرد مصرف کننده تغییر شکل داده تا کیفیت استراحت شما افزایش چشمگیری یابد. البته به دلیل نوع شن مانند این فیبر مصنوعی توصیه می کنیم هرگز وزنی بالاتر از حد تحمل به بدنه محصول وارد نکرده و همچنین از ریختن اب و مایعات بر روی آن اجتناب کنید. در صورت افت کیفیت بدنه مبل شنی شما می توانید این مواد داخلی را به راحتی از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کرده و اقدام به شارژ مجدد و یا تعویض این بخش نمایید.


روش خرید مبل شنی

مبل شنی مخمل سایز بزرگ را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران به صورت تلفنی و یا آنلاین خریداری نمایید. تنها کافی بوده سفارش خود را در این وب سایت فروشگاهی ثبت نهایی کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...