مبل شنی مربع تخت شو

intex 85222

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
2,900,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبلی که شما در تصویر مشاهده می کنید ، نوعی مبل شنی بالشی می باشد که به صورت چهار گوش طراحی شده و به همین دلیل شباهت زیادی به بالش دارد ، اما سایز آن بسیار بزرگ است ، به طوریکه یک فرد بالغ می تواند به اسانی بر روی آن نشسته و استراحت کند . این نوع طراحی و ساخت مبل شنی بالشی ، باعث می شود که مبل یک تکیه گاه بلند و نرمی داشته باشد که نشستن بر روی آن را لذت بخش می کند . از آنجایی که برای ساخت و تولید مبل شنی از یونولیت استفاده شده است ، این مواد در تکیه گاه و نشیمنگاه مبل وجود داشته و باعث شده تا مبل خاصیت اسفنجی و بسیار خوبی را داشته باشد . شما می توانید داخل مبل را سفارش دهید که با الیاف پر شود یا ترکیبی از هر دو جنس باشند ، تا اینچنین سفتی و نرمی مبل را تغییر دهید . 

شما می توانید این مبل را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید تا تبدیل به یک تخت نرم و راحت تبدیل شود تا برای خوابیدن نیز از آن استفاده کنید . با توجه به این موضوع می توان گفت که مبل شنی می تواند مبلی دوکاره باشد که برای نشستن و خوابیدن مناسب خواهد بود . توجه داشته باشید که مبل شنی بزرگسال طرح بالشی یک نفره بوده و برای استفاده سنین بزرگسال مناسب بوده و می تواند وزن آن ها را تحمل کند . این محصولات معمولا می توانند وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کنند ، به طوریکه مبل شنی بزرگسال طرح بالشی می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل نماید . شما عزیزان می توانید این مبل شنی را در فروشگاه اینترنتی اینتکس در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل
الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 مبل شنی آرامش
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

مبل شنی مربع تخت شو با طراحی مهندسی شده و زیبایی که دارد یکی از متفاوت ترین و البته کاربردی ترین مبل های شنی می باشد که تا به اینجای کار در فروشگاه اصلی اینتکس تهران عرضه کرده ایم. این مبل شنی دارای ساختاری مهندسی شده می باشد که شرایط را برای استفاده به صورت نشسته و یا درازکش فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید از آن در حالت های مختلف بهره مند شوید. مبل شنی فوق دارای متریال درجه یک در ساختار بدنه خود می باشد که شرایط را برای استفاده در مدت زمان طولانی فراهم می آورد و با توجه به تدابیر اندیشیده شده در بدنه این محصول، می توانید آن را برای مدت های طولانی در سال های متوالی بدون دغدغه مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که این مبل شنی اینتکس دارای ضمانت دو ساله کیفیت از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به صورت کامل راحت می کند.

مبل های شنی عموما دارای ساختارهای گرد می باشند که شرایط را برای استفاده به صورت نشسته فراهم می کند، اما در این بخش همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، مبل شنی فوق دارای ساختاری مستطیل شکل است که علاوه بر استفاده نشسته، قابلیت استفاده به صورت درازکش را فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید از آن برای خوابیدن نیز بهره مند شوید. مبل شنی فوق دارای تکیه گاهی انعطاف پذیر می باشد که در حالت نشسته می توانید به آن تکیه داده تا از کمر درد به خوبی جلوگیری شود. همچنین در صورت نیاز به استراحت بیشتر می توانید با توجه به منعطف بودن تکیه گاه، از آن در حالت خوابیده استفاده کنید و در واقع با خرید مبل شنی فوق با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر مبل شنی صاحب یک تختخواب شنی نیز خواهید شد.

یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان استفاده از متریال درجه یک در ساختار بدنه آن دانست، جایی که فروشگاه اینتکس تهران به خوبی عمل کرده است و از ترکیب متریال فوق العاده استفاده نموده. این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که کیفیت درجه یک را در کنار راحتی فوق العاده پدید خواهد آورد. یکی از مزیت های بزرگ پارچه جاسمین را می توان ضد حساسیت بودن آن و سازگاری گسترده با انواع پوست های بدن افراد دانست که باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند استفاده کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی نداشته باشید.

این مبل شنی به صورت گسترده توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران عرضه شده است و یکی از مزیت های این موضوع را می توان قابلیت سفارش مبل شنی در رنگبندی دلخواه دانست، که از این رو به راحتی می توانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید و دیزاینی جذاب را پدید آورید. برای اطلاع از رنگبندی گسترده این مبل شنی کافیست تا همین حالا با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار نمایید.

استفاده از متریال کم وزن یونولیت یا همان فیبر خرد شده با تراکم بالا درون آستر پارچه ای داخلی باعث شده تا با مبل شنی نرم و منعطفی رو به رو باشید. این مبل شنی راحتی وصف ناپذیری را در اختیار شما قرار میدهد و تا وزن 180 کیلو گرم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و که به صورت همزمان برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال ایده آل است. همچنین وزن سبک 8 کیلو گرمی این مبل شنی برخلاف ابعاد بزرگی که دارد باعث شده تا برای جا به جایی آن در خانه تکانی ها مشکلی نداشته باشید.

گفتنی است که پارچه رویه این مبل شنی توسط زیپی که در بخش کف مبل تعبیه شده است قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی و شستشو را دارد که از این رو دغدغه ای بابت تمیز نگه داشتن آن نخواهید داشت. همین حالا می توانید این مبل شنی با کیفیت و جذاب را از نمایندگی فروش اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...