مبل شنی نوجوان طرح توپ

intex 12351

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نوجوان طرح توپ یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمت بسیار مناسب و ارزان در این فروشگاه عرضه می گردد . بدنه این محصول همانند دیگر مبل های شنی از جنس چرم مصوعی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این کالا قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . حجم و وزنی که بای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف مانند منزل ، اتاق نشیمن ، محل کار و ویلا به راحتی استفاده نمایید . این کالا با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . طراحی و ساختار مدرن این محصول توانسته است تمامی نیازهایی که از یک مبل را دارید به خبی براورده کند . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول کمک شیانی کرده است . طراحی این محصول به شکل توپ فوتبال می باشد که از محبویت خاصی میان نوجوانان و بزرگسالان برخوردار می باشد . برای اطمینان خاطر خریداران عزیز از این محصول شرکت اینتکس تهران این کالا را 2 سال ضمانت کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . رویه ان محصول را شما می توانید در زمان لک شدن و کثیف شدن به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک مبل شنی با کیفیت راهنمایی نمایند .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
دارای کیفیت بالا
اقلام همراه
 -


مبل شنی نوجوان طرح توپ که به رنگ سفید و مشکی درآمده است از زیباترین و در واقع پر فروش ترین نمونه مبل های شنی تولید شده برای رده سنی کودک و نوجوان می باشد . بسیاری از نوجوانان و کودکان در هنگام دیدن مبل های شنی بزرگسال ، دوست دارند تا مبل شنی به هم قد و اندازه خود داشته باشند تا به راحتی بتوانند بر روی آن نشسته و به استفاده از آن بپردازند . یک مبل شنی نوجوان باید دارای ابعاد استانداردی باشد تا نوجوانان در رده های سنی مختلف قادر به استفاده از آن باشند ، به همین خاطر این محصول در ابعادی کوچک تر از مبل های شنی بزرگسال ساخته شده است . کیفیت ساخت این مبل شنی بسیار بالا می باشد و به همین خاطر ضمانت کیفیت و اصالت محصول به همراه آن وجود دارد و با توجه به وارد کننده بودن فروشگاه اینتکس تهران باید گفت که علاوه بر تضمین های کیفیت ، تضمین پایین ترین قیمت نیز برای شما وجود دارد .

اما حال بهتر است تا به سراغ طراحی بدنه این مبل شنی برویم ، جایی که این محصول ساخته شده از پارچه چرم صنعتی در بخش رویه خود می باشد . چرمی که از مرغوب ترین نوع صنعتی می باشد تا در تماس با بدن کودک بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و احساس راحتی  به کودک دست بدهد . باید گفت که این نوع جنس بدنه بدون حساسیت می باشد و هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایجاد حساسیت دریافت نکرده ایم . همچنین در تصاویر این مبل شنی نیز به خوبی می توانید دوخت های متراکم و البته مکرر مبل را بر روی بدنه مشاهده کنید . این مبل شنی به شکل توپ های چهل تکه فوتبالی است که این طراهی باعث شده است تا دوخت های فراوان بر روی بدنه بیرونی بتواند کیفیت بالایی را برای مبل به همراه داشته باشد .

این مبل شنی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی ، اتاق های نشیمن و البته اتاق های خواب کودک شما باشد و با قرار گرفتن در کنار تخت خواب کودک ، محل مناسبی برای بازی کودک به شمار برود . این مبل شنی برای ایجاد راحتی و نرمی در بخش داخلی خود از فوم خرد شده مخصوص استفاده کرده است . همان مواد داخلی که در ساخت مبل های شنی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند راحتی وصف ناپذیری به وجود آورد که در نهایت موجب این می شود تا در استفاده های طولانی مدت نتوان خستگی را در بدن کودک مشاهده کرد .این فوم ها همانند سایر مبل های شنی دیگر ، درون پارچه آستر قرار گرفته اند تا به خوبی لایه بیرونی مبل شنی را از فوم های داخلی جداسازی کنند . به این صورت به سادگی می توانید این فوم ها را از پارچه بیرونی جدا کرده و رویه مبل را بشویید ، البته باید گفت که شستشوی قسمت بیرونی این مبل شنی بهتر است با دستمال نم دار صورت بگیرد و نباید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید .

وزن این مبل شنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد و این موضوع نشان از آن دارد که برای جا به جایی مبل شنی حتی نیاز به حضور والدین نیست و خود کودک می توانید آن را از محلی به محل دیگر انتقال دهد . این وزن سبک با توجه به بکارگیری فوم های مخصوص سبک در بدنه داخلی ایجاد شده است و مزیت بزرگی به حساب می آید . اما بابت تحمل وزن این محصول باید گفت که نوجوانان می توانند تا وزن 80 کیلو گرم از این محصول استفاده کنند و این تحمل وزن برای مبل های رده سنی کودک بسیار فراتر از استاندارد نیز می باشد . برای خرید مبل شنی نوجوان با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت می توانید سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...