مبل شنی پارچه ای مازراتی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مازراتی تاینی و تولید شده از بهترین پارچه نرم ترین الیاف یک مبل عالی و راحت نشین برای استفاده خانگی می باشد اگر برای منزل خود به دنبال یک مبل راحتی عالی و نشیمن راحت میگردید ما به شما مبل مازراتی شنی را پیشنهاد می کنیم  .

مبل شنی مازراتی پارچه ای محصولی زیبا و متفاوت از شرکت بست وی می باشد که به دلیل رنگ و طراحی زیبا می توانید از آن در اتاق خواب ، پذیرایی و ... استفاده نمایید . رویه این محصول پارچه ای بوده و از لطافت و انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد . این رویه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده و یا همان فیبر تهیه شده که خاصیت ضربه گیری داشته و نیز از انعطاف بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور در حین استفاده به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می تواید یونولیت ها را تعویض نموده و یا با افزایش و کاهش حجم آن ف این محصول را متناسب با نیاز و سلیقه خود شکل دهید . همچنین می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . شرکت بست وی برای اطمینان خاطر شما برای این محصول ضمانت نامه ای دو ساله در نظر گرفته شده که شما می توانید با خیالی آسوده آن را تهیه و استفاده نمایید . این صندلی شنی بسیار سبک بوده و تنها 5 کیلو گرم وزن دارد و قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر



مبل شنی مازراتی پارچه ای از سری محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های سنتی قدیمی باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه می باشد که در ساختار داخلی آن از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل صندلی شنی پارچه ای همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت : طراحی این مبل شنی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد تا به خوبی بتواند بهترین حالت را برای بدن فرام آورد . این محصول دارای ساختاری گرد است که به هنگام نشستن در بخش نشیمنگاه آن یک عدد تکیه گاه در پشت آن وجود دارد و کمر را پوشش می دهد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از مرغوب ترین پارچه ها می باشد و درزهای آن برای جلوگیری از باز شدن به خوبی دوخت شده اند . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی در صورت لزوم نمایید . شایان ذکر است که این محصول شامل گارانتی 2 ساله نمایندگی برند اینتکس در ایران می باشد و از این رو خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند .

جنس بدنه : جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه شود زیرا اهمیت بسیار بالایی در زمینه استفاده از محصول دارد . مبل های شنی به منظور ماهیت استفاده ای که دارند و با توجه به تماس مستقیمی که با بدن ایجاد می کنند باید دارای خصوصیت ضد حساسیت و ساییدگی باشند . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه می باشد که از مرغوب ترین محصولات است و یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد حساسیت بودن و مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی نیز است . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که کیفیت و استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . این انعطاف پذیری باعث می شود که محصول به خوبی با بدن شما تطابق پیدا کند و به هنگام استراحت از کمر درد شما جلوگیری به عمل آورد . 

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن : ابعاد صندلی شنی پارچه ای به مشخصات ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت یک نفر فراهم می آورد . برند اینتکس با توجه به سابقه بالایی که در زمینه تولید مبل های شنی دارد این محصول را در کیفیتی ایده آل با استحکام فوق العاده روانه بازارهای جهانی کرده است و از این رو با تلاش مهندسان خود قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم که فراتر از استانداردهای جهانی می باشد و برای این مبل شنی زیبا فراهم کرده است . وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی در محیط های خانگی و یا کاری قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی : این مبل شنی مازراتی یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های شنی تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخصوص می باشد و در ساختار داخلی آن از فوم خردشده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به دلیل تطابق بدن و صندلی احساس خستگی در طولانی مدت به شما دست ندهد . وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد و با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد قابلیت تحمل وزنی برابر با 180 کیلو گرم را داراست . شایان ذکر است که این محصول شامل گارانتی 2 ساله نمایندگی برند اینتکس در ایران می باشد و از این رو خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند . صندلی شنی پارچه ای با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...