مبل شنی پارچه ای کودکان

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پارچه ای کودکان یکی دیگر از جدیدترین انواع مبل شنی سایز کوچک بوده که شما می توانید به راحتی آن را جایگزین مبل های راحتی کلاسیک در محیط منزل قرار دهید. ابعاد بدنه این گروه از مبل های شنی به نوعی انتخاب شده تا کودک بتواند تا سنین نوجوانی به راحتی از آن استفاده کرده و لذت ببرد. ساختمان اصلی این گروه از محصولات کاملا مشابه با یکدیگر بوده که گرد به نظر رسیده به طوری که در بخش مرکزی رویه آن یک روکش گرد با سایز کوچک در نظر گرفته شده که مرکزی اصلی این مبل شنی به شمار رفته و  باقی این رویه به صورت موازی با دوخت مقاوم و استاندارد به یکدیگر و در نهایت به این مرکزی وصل می شوند.

این رویه که از باکیفیت ترین نوع پارچه انتخاب شده در اثر استفاده طولانی مدت دچار ساییدگی و یا ایجاد تعریق در بدن کودک نشده و همچنین بادوام و قابل شستشو می باشد. مهم ترین بخش در پروسه طراحی و تولید مبل شنی مربوط به انتخاب مواد داخلی محصول بوده که نیاز بوده از نوع منعطف و نرم در نظر گرفته شده و همچنین طول عمر بالایی داشته به همین دلیل بوده که از فیبر مصنوعی و یا همان یونولیت خرد شده استفاده می شود. این مبل شنی برای استفاده رده سننی کودک طراحی شده به همین دلیل نیاز به رنگ بدنه ای داشته تا متناسب با روحیات این رده سنی و علایق آن ها انتخاب شود. شرکت اینتکس امکانی ایجاد کرده تا در زمان خرید بتوانید رنگ بدنه مبل شنی فرزند خود را به صورت اختصاصی سفارش داده و از خرید خود لذت ببرید. از سوی دیگر در مقابل پرداخت هزینه برای خرید این مبل شنی دیگر دغدغه ای طول عمر آن نداشته و با در نظر گرفتن گارانتی دو ساله این محصول شما می توانید نگران افت کیفیت در بدنه آن در اثر استفاده نباشید. برای خرید مبل شنی پارچه ای کودک می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

مبل شنی پارچه ای کودک یک محصول شیک و جذاب برای سنین کودکان می باشد که با توجه به طراحی جذابی که دارد باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید. در همین رابطه باید در ابتدا توجه داشته باشید که از نظر ویژگی و طراحی این محصول دارای چه خصوصیاتی می باشد و هم چنین با چه ساختاری طراحی و تولید شده است. در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل این مورد را بررسی کرده و خصوصیات این محصول را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل بتوانید دست به خرید این محصول بزنید پس با ما همراه باشید....


شیوه طراحی و نوع ساخت محصول

در نخستین بخش از بررسی مبل شنی پارچه ای کودک باید به ظاهر این محصول اشاره داشته باشیم. در واقع بحث ظاهری این محصول به گونه ای است که شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این مبل شنی کاملا شیک و زیبا طراحی و تولید شده و قطعا باعث  خواهد شد که کودک شما از یک محصول ایده آل بهره مند شده باشد. در همین رابطه در ابتدا سعی بر این داریم تا ساختار و ظاهر این مبل شنی را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید. اگر به صورت دقیق و کامل به این مبل شنی نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که از نظر ظاهری و خصوصا در بخش های زیرین این محصول ، یک ساختار گرد به صورت کامل دیده می شود که این نکته باعث شده تا شما با خیالی راحت بتوانید از یک کالای شیک و در عین حال با طراحی زیبا بهره مند باشید.

این گرد بودن بخش زیرین محصول هم چنین باعث شده تا استفاده از این مبل شنی نیز بسیار راحت تر از دیگر مدل ها باشد زیرا شما یک فضای یکدست را در اختیار خواهید داشت که به راحتی می توانید با بهره مندی از خصوصیات این مبل شنی در نقاط مختلف این محصول نشسته و از آن استفاده کنید. تولید این محصول البته به گونه ای شکل گرفته است که بخش مرکزی این محصول نمایان است و این ناحیه به صورت فرو رفته و با ساختاری گرد از نوع دوختی که دارد کاملا نمایان می باشد که این ویژگی باعث شده تا کودک شما بداند که در کدام ناحیه از این محصول باید نشسته و به استراحت بپردازد. هم چنین از نظر نوع دوخت نیز این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید مشاهده کنید یک سری پارچه در ابعاد و ساختار های یکسان بر روی بدنه این مبل شنی دیده می شود و به صورت یکدست به یکدیگر دوخته شده اند که قطعا باعث خواهد شد که به راحتی بتوانید از یک محصول زیبا و شیک لذت ببرید.

نکته دیگر در خصوص مبل شنی پارچه ای کودک بحث رنگ بندی این محصول می باشد. با توجه به این که این محصول برای کودکان می باشد به همین دلیل شرکت تولید کننده این محصول سعی کرده تا رنگ بندی های گوناگونی از این محصول را تولید و عرضه کند که این نکته باعث شده تا شما بتوانید با توجه به سلیقه فرزند خود و با در نظر گرفتن علایق او بهترین رنگ را برای تولید انتخاب کرده و اقدام به تولید و ساخت محصول نمایید. هم چنین به طور پیش فرض این محصول دارای رنگ کرم می باشد و رنگ های طوسی ، خاکستری ، مشکی و آبی این محصول نیز از دیگر رنگ های پرطرفدار و محبوب می باشد که بیشترین فروش را در رنگ بندی های این مبل شنی به خود اختصاص داده اند.


نحوه استفاده صحیح از این محصول

شما پس از سفارش و خرید این مبل شنی باید به این نکته توجه داشته باشید که به چه صورت از این مبل شنی استفاده کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید. در واقع این نکته نکته ای مهم و اساسی خواهد بود که باید به ان توجه داشته باشید. اولین بحث در خصوص نحوه استفاده صحیح از این محصول بحث شیوه نشستن بر روی این مبل شنی است که باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. در واقع با توجه به نوع دوخت و تولید این محصول شنی بهتر است به فرزند خود بیاموزید که دقیقا در بخش میانی این مبل شنی قرار بگیرد و در دیگر بخش های این محصول به هیچ عنوان ننشیند تا این مبل شنی ساختاری شیک و جذاب را به خود گرفته و به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول زیبا استفاده نمایید. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که با هر بار نشستن کودک شما بر روی این مبل های شنی ، این محصولات بیش از پیش فرو رفته و نشست می کنند که این امر سبب خواهد شد تا به راحتی بتوانید یک محصول نرم و راحت را در اختیار داشته باشید.

هم چنین مشاهده شده که خیلی از کودکان در حین بازی سعی می کنند تا این محصولات را پرت کرده و یا فشار زیادی را به آن وارد کنند. این نکته نیز بسیار مهم خواهد بود که سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از این محصول مراقبت و نگهداری کرده و از وارد شدن فشار زیاد و همین طور آُیب به این محصول به طور جدی جلوگیری نمایید. در کنار این مورد وارد کردن هر گونه شی نوک تیز به بدنه اصلی این مبل شنی نیز باعث خواهد شد تا این محصول آسیب های جدی و گاها غیر قابل جبرانی را ببیند که باید به این مسئله هم توجه داشته باشید.


وزن و ابعاد محصول

با توجه به این که شما می توانید در هنگام سفارش این محصول سایز و همین طور رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و اقدام به تولید این محصول کنید ، لذا دست شما در این مورد باز خواهد بود و می توانید به بهترین شکل ممکن از یک محصول کامل و ایده آل بهره مند شده و لذت ببرید. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که به طور پیش فرض این محصول در طول و عرض 60 سانتی متر و همین طور ارتفاع 70 سانتی متر طراحی و تولید شده است که قطعا محصولی ایده آل و مناسب از نظر ابعاد خواهد بود و قطعا فضای زیادی را هم در داخل منزل اشغال نخواهد کرد. هم چنین از نظر وزن نیز این محصول کمتر از پنج کیلو گرم وزن دارد که این نکته باعث می شود تا جا به جایی این مبل شنی نیز در داخل منزل و یا هر فضای دیگری به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود که از این بابت نیز شما قطعا نگرانی نخواهید داشت.


جمع بندی

با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب حال شما قادر خواهید بود تا با آگاهی کامل دست به خرید و انتخاب مبل شنی پارچه ای کودک بزنید. در واقع حال شما تمامی خصوصیات و ویژگی های این محصول را دانسته و می توانید بدون نگرانی از این بابت خرید این محصول را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با در نظر گرفتن این موارد خرید این محصول از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...