مبل شنی چرمی کودک

کد : اینتکس 4۲313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی کودک یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای ابعاد کوچک مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد . این محصول با مدرن ترین دستگاه های روز دنیا توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این کالا از جنس فیبر خرد شده می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . مبل شنی چرمی کودک بست وی دارای گارانتی 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول زیبا می توانید در مکان های مختلف مانند اتاق کودک و ویلا استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . بدنه این کالا با توجه به رویه ضد تعریق که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول برای استراحت های طولانی مدت استفاده نمایید به همین جهت کودک شما اذیت نخواهد شد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین در صورت کثیف شدن می توانید قسمت رویی را تعویض نموده و می توانید به راحتی با دستمال نمدار تمیز نمایید . این محصول دارای دوختی بسیار محکم و نخ با کیفیت تولید شده که به مقاومت این مبل افزوده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی چرمی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 70 سانتی متر
عرض
 70 سانتی متر
ارتفاع
 90 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
حجم داخلی
 180 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته


اقلام همراه
-



مبل شنی چرمی کودک می تواند مبلی شنی به همانند مبل های شنی بزرگسال باشد که بسیاری از کودکان دوست دارند به صورت جداگانه برای خود در خانه داشته باشند و مثل بزرگ تر ها بر روی آن بنشینند . مبل شنی چرمی مشکی رنگی که در این بخش با آن آشنا خواهید شد ، بسیار با کیفیت ، ارزان قیمت و همچنین دارای ضمانت می باشد که باعث می شود بتوانید در طول مدت زمان بسیار از آن استفاده بکنید . این مبل شنی دارای تمامی استاندارد های تعیین شده می باشد که همانند مبل های شنی بزرگسال ساخته شده است تا بتواند رضایت کودکان را به خوبی جلب کند و بدن کودک در هنگام استفاده از این مبل شنی در بهترین حالت قرار بگیرد . البته باید بگوییم که رنگ بدنه این مبل شنی فقط به رنگ مشکی نمی باشد و می توانید آن را با رنگ های دیگر و به صورت سفارشی نیز سفارش دهید که این موضوع باعث می شود بتوانید مبل شنی هم رنگ اتاق خواب کودک خود را داشته باشید .

یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان وزن کم آن عنوان کرد ، وزن کمی که باعث می شود خوده کودک بتواند مبل را به همراه خود در خانه داشته باشد و برای جا به جایی دیگر نیازی به کمک بزرگ تر ها نداشته باشد . وزن این مبل شنی 4 کیلو گرم می باشد و با توجه به دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه قرار داده شده است ، قابلیت جا به جایی به سادگی امکان پذیر می شود . تکیه گاه و دستگیره های بلندی که در بخش پشتی و همچنین کناره های این مبل شنی وجود دارد باعث می شود تا بدن کودک به هنگام نشستن در بهترین فرم خود قرار بگیرد تا کودک دچار بدن درد و خستگی نشود و در واقع بهانه گیری نکند .

مواد داخلی مبل های شنی کودک باید با توجه به رده سنی استفاده ای که دارند بسیار نرم و البته با کیفیت باشد . مواد داخلی این مبل شنی ساخته شده از فوم خرد شده ریز اما با تراکم بالا می باشد که درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته است . این فوم خرد شده با تراکم بالا و در مقادیر مشخص در بخش های مختلف مبل شنی پراکنده شده است و بهترین فرم را برای نشستن کودک به وجود می آورد . قابلیت تعویض مواد داخلی وجود دارد و علاوه بر آن می توانید با توجه به دارا بودن زیپ در کف این مبل شنی ، رویه آن را نیز از بدنه اصلی جدا کنید .

جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی مرغوب می باشد که با دوخت های ریز و با کیفیت در بخش های مختلف به هم متصل شده است . این نوع رویه در بسیاری از مبل های شنی بزرگسال نیز دیده می شود و کیفیت ساخت مبل شنی را به خوبی افزایش می دهد و باعث می شود تا در صورت استفاده کودکان با وزن های سنگین نیز هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نشود . حال که بحث از وزن استفاده کنندگان از این مبل شنی شد باید بگوییم قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر کودک بسیار بالا می باشد و حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . رویه این محصول قابل شستشو نیست اما می توانید با دستمال های مرطوب آن را تمیز کنید . خرید مبل شنی کودک را می توانید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با قیمت ارزان و تنوع بالای محصول انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...