مبل شنی چرمی کودکان

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی کودک دارای بدنه ای مقاوم و نیز منعطف بوده که قابل استفاده در اتاق خواب کودک و نیز پذیرایی می باشد . محتویات داخل آن را یونولیت های خرد شده تشکیل داده است که انعطاف مطلوبی به محصول بخشیده است و بدن کودک را به خوبی در بر خواهد گرفت . تحمل وزن بالا و وزن اندک آن نیز یکی از محبوب ترین ویژگی های این محصول می باشد . خرید مبل شنی کودک به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر نقاط کشور و از طریق فروشگاه اینتکس میسر می باشد .

مبل شنی چرمی کودک محصولی زیبا با رنگبندی های شاد و جذاب می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است . این مبل شنی دارای نشیمنگاهی گرد بوده و یک تکیه گاه نیز برای آن تعبیه شده است که در حین استفاده پشت کودک را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد . شرکت بست وی به منظور افزایش طول عمر این محصول ، رویه آن را از چرم مصنوعی درنظر گرفته است که بسیار مستحکم در برابر آسیب دیدگی بوده و نیز دارای انعطاف و راحتی مطلوبی می باشد . محتویات تشکیل دهنده داخل آن نیز از یونولیت خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که انعطاف پذیری محصول را بیش از پیش افزایش داده و در حین استفاده به خوبی با بدن کودک شکل خواهد گرفت . ابعاد این محصول کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است و کودک شما قادر به استفاده از آن به مدت طولانی و به جهت استراحت خواهد بود . وزن اندک آن که تنها 5 کیلو گرم می باشد امکان جا به جایی آسان را فراهم آورده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان بسیار ایده آل به نظر می رسد . قابل ذکر است که در صورت لزوم شما می توانید رویه و محتویات آن را تعویض نمایید . برای تهیه مبل شنی کودک در رنگبندی های زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله دریافت نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی چرمی کودکان

مبل شنی چرمی کودکان از جمله محصولات شادی می باشد که برای کودکان طراحی و ساخته شده است و برای تولید آن نیز نهایت خلاقیت به کار رفته است. این مبل شنی را می توان با بدنه ای که دارد برای مدت زمان طولانی برای کودکان مورد استفاده قرار داد و در هر زمان نیز از آن به جهت به کار گیری در زمان استراحت آن ها استفاده کرد. علاوه بر این موارد مبل شنی می تواند سبب بازی و تفریح کودکان شود و برای آن ها ساعت های خوشی را ایجاد کند. از این رو برای در نظر گرفتن آن به عنوان وسیله ای تفریحی می توان محصول را در بین وسایل بازی کودکان و در اتاق خوابشان قرار داد تا از این مبل شنی در طول روز استفاده های مختلف نمایند. از سوی دیگر با وجود مبل شنی است که کودکان می توانند به راحتی مشغول تماشای کارتن باشند و به تماشای انیمیشن های مختلف بپردازند. با وجود طراحی ساده و فانتزی آن جزو محصولات پر فروش برای کودکان می باشد و می توان از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. برای کسب اطلاعات بیش تر در این باره با ما همراه باشید.


ایمنی محصول

طراحی مبل شنی به گونه ای است که می تواند به بهترین شکل برای کودکان راحتی و ایمنی را بر قرار سازد و با این وجود برای آن ها موقعیت مناسبی را رقم بزند. از سوی دیگر از آن جایی که محصول مناسب استفاده کودکان است و برای آن ها ساخته شده است دارای ایمنی لازم در زمان نشستن می باشد تا تمامی آن ها حتی در سنین کوچک بتوانند با اطمینان کامل از محصول بهره مند شوند و والدین نیز با خیالی آسوده آن ها را بر روی محصول بنشانند. از این رو بهترین جایگاه برای استراحت های روزانه و انجام فعالیت ها برای کودکان است و می تواند به این صورت برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. ایمنی محصول زمانی بیش تر می شود که دارای ارتفاع خاصی از سطح زمین است. به این صورت کودکان با نشستن بر روی آن می توانند به راحتی بپردازند و سطح سفت زمین را حس نکنند. با این وجود نشیمنی راحت و طبی را دارا می باشند و می توانند با خیالی آسوده به استراحت بپردازند. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر لطافت و قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی دارد و می تواند به بهترین شکل برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد.


سبک قرار گیری محصول بر روی سطوح

از آن جایی که محصول مورد نظر را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد و از آن به منظور های خاصی بهره گرفت می بایست در مورد سبک قرار گیری آن بر روی سطح زمین نیز اطلاعات کافی را داشت تا به این صورت بهتر و مناسب تر از آن بهره مند شد. این مبل شنی دارای نشیمنی است که در امتداد آن تکیه گاهی متصل می باشد. تکیه گاه قابلیت آن را دارد که افراد را در حالتی مناسب قرار دهد و به صورت نرم و لطیفی می باشد. ویژگی های تکیه گاه از آن جایی که در امتداد نشیمن قرار دارد با آن یکسان است و همگی تشکیل این مبل شنی را داده اند. وجود تکیه گاه برای استفاده کودکان لازم و ضروری است و به این صورت محصول را با طراحی طبی ایجاد کرده است. تکیه گاه ارتفاع زیادی دارد و می توان به آسانی برای افراد با قد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.


رنگبندی بدنه

از آن جایی که این محصول دارای بدنه های مختلف است و در زمان خرید بر اساس نیاز و خواسته افراد تعیین می شود می تواند دارای رنگبندی بسیار متنوعی نیز باشد. از این رو در زمان خرید می توانید با توجه به دکور محل استفاده آن را انتخاب نمایید و مجبور به خرید محصولی برخلاف رنگ دلخواه خود نمی باشید.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی چرمی کودکان را دارید می توانید به نمانیدگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...