مبل شنی کاراکو اصل

کد 88099

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
4,300,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کاراکو اصل از سری محصولاتی بوده که در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران تولید شده و دارای طراحی بدنه منحصر به فرد و کاملا جذاب می باشد. رویه اصلی این مبل شنی از پارچه مخمل تولید شده است. این پارچه را به دلیل نرمی و دوام بالا و داشتن ساختار ضدتعریق آن انتخاب کرده اند. برای استحکام بالاتر این رویه از دوخت باکیفیت و باتضمین نیز استفاده که شامل یک دوخت دولایه در بخش داخلی و یک دوخت تک لایه در بخش بیرونی می باشد. در زمان خرید می توانید با مراجعه به فروشنده اصل در زمان خرید می توانید رنگ بدنه را با توجه به کاتالوگ ارائه شده رنگ بدنه مبل شنی را به سلیقه خود انتخاب کنید.


مبل شنی کاراکو در واقع طراحی مشابه سایر مبل های شنی با تکیه و نشیمنگاه سرخود بوده اما تفاوت اصلی آن ها مربوط به سایز بدنه می باشد. در زمینه طراحی مبل شنی کاراکو از سایز بزرگی استفاده شده به طوری که امکان استفاده از آن به عنوان تخت شنی یک نفره و مبل شنی دونفره نیز وجود دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مبل شنی کاراکو بدنه سبک آن بوده که از دلایل این مورد می توانیم به نوع جنس مواد تشکیل دهنده داخل آن اشاره کنیم. بخش داخلی محصول از نوع مواد یونولیتی بوده زیرا این مواد در عین نرم و منعطف بودن دارای وزن کم و طول عمر بالایی هستند. لازم به ذکر بوده این مواد داخلی را می توانید به راحتی و به صورت دستی کم یا زیاد کنید. توجه داشته باشید این مبل شنی دارای یک گارانتی معتبر دوساله نیز بوده که در زمان خرید ارائه می شود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس این مبل شنی با تخفیف عالی خریداری نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 180 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی کاراکو اصل

مبل شنی کاراکو اصل با کیفیت ترین و بهترین محصولی است که در سال های اخیر توانسته مرغوبیت خود را به اثبات برساند. این مبل شنی رویه ای منعطف دارد که برای استفاده تمامی سنین مناسب می شود. همچنین دارای بدنه ای طبی است تا افراد مسن هم قادر به استفاده از آن باشند. مبل شنی جنس مرغوبی دارد و می تواند به بهترین شکل کارایی داشته باشد. مبل شنی به منظور تفریح افراد نیزساخته شده است و طراحی آن به گونه ای است که می تواند وزن افراد و ضربه های وارد بر آن را نیز تحمل کند. به این صورت دوخت محکمی دارد تا در صورت استفاده از محصول دچار هیچ آسیبی نشود. افراد می توانند با این محصول به حالت درازکش نیز بر روی آن قرار گیرند و به آرامش برسند. همچنین می توانند تایم طولانی را به تفریح پرداخته و راحتی را تجربه کنند. محصول مورد نظر دارای رویه ای است که قابل شستشو می باشد و همچنین در زمان نیاز تعویض نیز می شود. به همین دلیل است که منحصر به فرد ترین محصول در دسته بندی محصولات طبی می باشد. برای آشنایی با محصول با ما همراه باشید.


ابعاد بزرگ و جادار 

این مبل شنی دارای ابعاد بسیار بزرگی هست که علاوه بر یک نفر می تواند دو فرد را نیز به طور همزمان بر روی خود قرار دهد. این محصول با چنین بدنه ای قادر به حفظ افراد به حالت دراز کش است تا آن ها شرایط لازم برای استراحت کردن در طول روز را داشته باشند. این محصول دارای مزیت هایی است که با توجه به ابعاد ایجاد شده است. محصول مورد نظر دارای طول و عرض 180 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز 100 سانتی متر است. این ارتفاع در واقع تکیه گاه محصول را ایجاد می سازد و می تواند محلی برای استراحت افراد باشد. علاوه بر آن بخشی نیز وجود دارد که نشیمن است. نشیمن تا سطح زمین دارای ارتفاع 50 سانتی متری است تا بتواند راحتی را ایجاد سازد. علاوه بر راحتی زیاد این محصول با چنین طراحی باعث می شود تا افراد سطح زمین را حس نکنند و بر روی محلی نرم و راحت قرار بگیرند. مبل شنی فضایی را اشغال می کند که برای انجام فعالیت و استراحت است و در واقع می تواند به راحتی در محل هایی مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب استفاده شود.


مزیت های بدنه

محصول مورد نظر دارای بدنه ای با جنس مخمل است که سبب لطافت رویه آن شده است تا بتوان به راحتی به وسیله محصول حس خوشایندی را تجربه نمود. این محصول دارای مزیت های مختلفی است که با توجه به رویه بدنه به وجود می آید. بدنه را می توان در صورت نیاز تعویض نمود. در واقع این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز مبل شنی را برای استفاده در محل های دیگر تعویض رنگ نمود و به این وسیله محصولی جدید را ایجاد کرد. با این وجود با تغییر دکور خانه دیگر نیازی به ناراحت بودن در این باب نیست. علاوه بر این مواد درونی محصول نیز دارای طول عمر هستند و به وسیله برخی عوامل مانند ورود نم و آب به داخل محصول و استفاده بی رویه از آن خاصیت خود را از دست می دهد و دیگر منعطف نمی باشد. در این زمان نیز افراد قادر به تعویض مواد درونی محصول هستند و می توانند ویژگی های خاص آن را دوباره به دست آورند. 


محصول اورجینال و اصل

همان طور که در اسم محصول مشخص است این مبل شنی ساخته شده توسط برند معروفی می باشد که ساخت محصولات بادی را انجام می دهد. این محصول با این صورت بدنه ای اورجینال و فابریک داشته و دارای ضمانت نامه است. علاقه مندان به داشتن این محصول در طول 2 سال ضمانت آن در صورت بروز مشکل می توانند با واحد پشتیبانی شرکت اینتکس تماس حاصل نمایند و به رفع مشکل بپردازند.  خرید مبل شنی کاراکو از فروشگاه اینتکس تهران با پایین ترین قیمت را تجربه کنید و همین حالا محصول را در سبد خرید خود قرار دهید

کالای ارسالی مطابق مشخصات درج شده (ابعاد) و عکس های سایت نبود

261 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...