مبل شنی کودک با رویه چرم اینتکس

کد ۸۸۰۱۰۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک با رویه چرم از سری مبل های شنی گرد بست وی می باشد که کاملا متناسب با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است. رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی و در رنگ ها و طرح های متنوع درنظر گرفته شده است تا با سلیقه تمامی کودکان مطابقت داشته و موجب جلب رضایت کودک شود. این رویه بسیار منعطف بوده و نیز از مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد. همچنین با توجه به ضد آب بودن رویه، با اسپری نمودن آب بر روی بدنه لکه ها به سادگی پاک خواهند شد. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است  که انعطاف پذیری مطلوبی به محصول بخشیده و در عین حال از وزن اندکی برخوردار می باشد. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که شما قادر خواهید بود محتویات آن را تخلیه و یا تعویض نمایید. با توجه به مواد سبک وزنی که در تهیه این مبل شنی به کار رفته شده است این محصول تنها دارای 4 کیلو گرم وزن بوده که به راحتی قابل جابه جایی می باشد و کودک شما قادر به استفاده از آن در اتاق خواب و پذیرایی بوده و نیز به منظور استراحت نیز کاربرد خواهد داشت. تحمل وزن این مبل شنی در حدود 70 کیلو گرم بوده که برای کودکان کاملا مناسب می باشد. برای تهیه مبل شنی در رنگ های فانتزی و مذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دوساله از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

مبل شنی کودک با رویه چرم اینتکس

مبل شنی کودک با رویه چرم اینتکس بهترین گزینه برای استفاده کودکان می باشد و از آن جایی که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است می تواند برای کودکان محصولی شاد را مهیا سازد. این مبل شنی دارای رنگبندی متنوع و شادی می باشد از این رو بای کودکان مناسب بوده و در روحیه آن ها نقش ویژه ای دارد. به همین خاطر است که خرید این محصول برای تمامی کودکان توصیه می شود و می توانند با استفاده از نهایت لذت و کیفیت را دارا باشند. این محصول خاص از جنس چرم مصنوعی بوده است و با این جنس دارای رنگ های مختلفی در رویه خود است. همچنین در داخل آن نیز شن هایی از جنس فیبر قرار دارد که می تواند بهترین موقعیت را بای علاقه مندان داشته باشد و سبب افزایش میزان منعطف بودن و نرمی محصول شود. داشتم مبل شنی برای کودکان امکان استفاده به عنوان یکی از وسایل بازی های خود را ایجاد می سازد همچنین در زمان استرحت و یا تفریح با دوستان خود به کار می آید از این رو این محصول خاص با قابلیت طبی بودن ساخته شده است و می تواند بهترین و مناسب ترین محصول را شامل شود. از سوی دیگر محصول مورد نظر دارای کیفیت و مرغوبیت می باشد و در طول استفاده شامل شرایط بادوام بودن شده است. از این رو می توان برای خرید به افراد مختلف سفارش شود.


موقعیت محصول برای راحتی

این مبل شنی دارای موقعیتی می باشد که می تواند برای علاقه مندان شرایط مناسبی را ایجاد سازد. همچنین این محصول علاوه بر راحتی و نرمی دارای کاربرد هایی برای جنس رویه می باشد و می تواند جنس رویه را تقویت شده دانست. رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی است و از رنگ های مختلف تشکیل شده است. این رنگ ها هر کدام جذابیت خاصی دارند و با در  نظر داشتن جنس رویه می تواند براق و درخشنده باشد. درخشندگی در ظاهر چنین محصولاتی رنگ بدنه را به وضوح نمایش می دهد و می تواند در زیبا تر دیده شدن آن نیز کمک کند. از این رو دارای خاص بودن می باشد و مورد محبوبیت تمامی کودکان قرار می گیرد. این رویه دارای قابلیت ضد حساسیت بودن نیز است و می تواند افراد را در طولانی مدت بر روی خود نگه دارد. از آن جا که مخاطبان این محصول کودکان هستند و دارای پوست های نرم و حساسی می باشند این رویه برای آن ها دارای سازگاری بوده است و می تواند بهترین موقعیت را جهت استفاده از محصول ایجاد سازد. از این رو مبل شنی به محصولی پر فروش و پر مخاطب تبدیل شده است که برای اتاق خواب کودکان از این محصول استفاده می کنند.


ضد آب بودن رویه محصول

این مبل شنی دارای رویه ای با جنس ضد آب می باشد و از آن جایی که برای کودکان ساخته شده است به این ویژگی مجهز می باشد. ضد آب بودن رویه محصول که از جنس چرم مصنوعی می باشد باعث می شود در صورت کثیف شدن رویه توسط کودکان بازیگوش به آسانی با اسپری کردن و کشیدن دستمال نمدار به رویه از بین برود و محصول تمیز شود. اگر این مبل شنی از جنس دیگری ساخته می شد دیگر ضد آب نبود و نمی توانست به این صورت آن را تمیز کرد. ضد آب بودن بدنه در زمانی مطلوب است که کودکان در زمان بازی نوشیدنی خود را بر روی بدنه می ریزند و به این صورت سبب خیس شدن آن می شوند. اما اگر بدنه ضد آب نبود این آب به داخل بافت بدنه وارد می شد و سبب خرابی این محصول می شد. خرابی به معنای از کار افتادن قابلیت منعطف بودن و نرم بودن آن می باشد که دیگر برای استفاده علاقه مندان مناسب نمی باشد.


مناسب برای اتاق خواب کودکان

این محصول دارای رویه ای رنگارنگ است و به این صورت می تواند برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد سازد. همچنین از آن جایی که اتاق خواب کودکان از وسایل بازی رنگارنگ تشکیل شده است این مبل شنی نیز می تواند بهترین و مناسب ترین محصول طبی برای قرار دادن در دکور اتاق کودکان باشدو به این صورت برای استفاده دائمی آن ها به کار گرفته شود.


خرید

مبل شنی کودک با رویه چرم اینتکس دارای رویه ضد حساسیت و مناسب کودکان است و در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...