مبل شنی کودک چرمی

کد : اینتکس 4۵313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,575,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک چرمی بست وی یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای کیفیت و ساختاری بسیار قوی می باشد به همین جهت این محصول مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد به همین جهت در صورت فشار زیاد صدمه ای به مبل وارد نخواهد شد . این محصول با توجه به طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل به عنوان دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک استفده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت کودک شما در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . محصول فوق دارای حجم و وزن مناسب می باشد که به راحیت قابل حمل می باشد . مبل شنی کودک چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در صورت کثیف شدن رویه را می توانید به راحتی از آستر جدا نموده با دستمالی نمدار آن را تمیز نمایید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید و برای خرید مبل شنی کودک چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 65 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر



 

مبل شنی کودک چرمی ، محصولی زیبا و در عین حال کاربردی برای استفاده در اتاق خواب کودک می باشد که با وزن بسیار سبکی که دارد می تواند مورد جا به جایی توسط خود کودک قرار بگیرد . مبل های شنی در میان بزرگسالان بسیار محبوب هستند و بسیاری از کودکان نیز تقاضای داشتن مبل شنی اختصاصی خود را دارن که در این میان می توان مدل های مخصوص کودک را در بازار مشاهده کرد . یک مبل شنی مخصوص کودک باید دارای ویژگی های مختص کودکان باشد تا امکان استفاده انفرادی را برای کودک فراهم کند ، مبل شنی که در این بخش به شما معرفی می کنیم تمامی نیازهای کودکان را برای داشتن یک مبل شنی اختصاصی برآورده می کند و به همین خاطر می توان ارزش خرید مبل شنی کودک چرمی را بسیار بالا دانست .

ابتدای امر باید بگوییم که این محصول در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد و اگر آن را برای اتاق کودک خود انتخاب می کنید باید بدانید به راحتی می توانید رنگ بدنه آن را با سایر لوازم جانبی اتاق ست نمایید . در تصویر این محصول فقط رنگ آبی مشخص است اما رنگ های دیگر نیز قابل سفارش می باشد . این محصول به همانند سایر مبل های شنی بزرگسال دارای تکیه گاهی بلند در بخش عقبی خود می باشد که بسته به قد کودک شما ، کمر و همچنین قسمت های از گردن آن را در بر می گیرد و باعث می شود تا ککودک به هنگام نشستن در فرم استاندارد قرار بگیرد و دچار خستگی نشود .

قسمت اصلی بدنه این مبل های شنی را می توان جنس پارچه رویه آن ها دانست ، جنس رویه ای که می تواند نقش بسزایی در بالا بردن کیفیت ساخت و همچنین طول عمر محصول داشته باشد . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرمی مصنوعی صنعتی می باشد که به صورت تک لایه به کار برده شده است و با توجه به رویه نرم و منعطفی که دارد حس لذت بخشی را برای کودک فراهم می کند تا کودک به هنگام استفاده از آن اذیت نشود . این رویه به صورت یک تکه می باشد و علاوه بر آن برای به همراه داشتن قابلیت جداسازی رویه و همچنین مواد داخلی مبل شنی ، در بخش کف رویه می توانیم زیپی را مشاهده کنیم که برای این امر مورد استفاده قرار می گیرد .

رویه این محصول قابلیت شستشو توسط ماشین لباسشویی را ندارد اما با دستمال های مرطوب می توانید آلایندگی های رویه آن را به سادگی پاک کنید . اما ساختار این مبل شنی که به صورت بزرگ دیده می شود بخاطر وجود فوم ها مخصوص خرد شده است که به صوت جداگانه نیز به فروش می رسد . این فوم ها به خوبی درون آستر داخلی پارچه ای قرار می گیرند تا قابلیت جداسازی آن ها از بدنه اصلی و همچنین افزودن به موا داخلی وجود داشته باشد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 100 کیلو گرم می باشد و وزن آن برابر با 4 کیلو گرم است که مطابق با نیازهای کودک ساخته شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...