مبل شنی کودک یک نفره

کد : اینتکس 4۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و نگ های مختلف مناسب برای تمامی سلیقه توسط شرکت بست وی تولید و عرضه می گردد . از این محصول زیبا می توان به عنوان دکوراسیون اتاق کودک خود استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . جنس رویه این محصول از پارچه ترک می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول در برابر ضربه و وزن بالا آسیبی نخواهد دید و همچنین با توجه به ضمانت 2 ساله ای که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید مبل شنی کودک یک نفره از ولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 65 سانتی متر
عرض
 65 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر



مبل شنی کودک یک نفره

مبل های شنی کودک نسبت به مبل های معمولی کودک از مزیت های بی شماری برخوردار هستند که باعث شده است تا خانواده ها رغبت بیش تری به خرید این محصول نشان دهند و این محصولات به فروش بالایی برسد. مبل های شنی کودک دارای انواع مختلفی می باشند که دارا بودن طراحی فانتزی و جذاب این محصولات، باعث شده است که کودکان به این مبل های شنی علاقه بسیاری داشته باشند و نسبت به استفاده از این محصول اشتیاق نشان دهند. مبل شنی کودک یک نفره دارای طراحی زیبایی می باشد که به نقد و بررسی آن می پردازیم. 

مبل شنی کودک یک نفره | نمایندگی اینتکس


مبل گرد و فانتزی

این مبل شنی حالتی گرد دارد. این محصول دارای بدنه ای به فرم دایره بوده که در قسمت نشیمنگاه فرورفته می باشد. دوخت های بدنه این مبل شنی به صورت عمودی می باشد. قسمت پشتی نشیمنگاه کمی بالاتر از سطح مبل شنی می باشد که به صورت تکیه گاه عمل می کند. این محصول به رنگ صورتی ساخته شده است و دارای خال های سفید می باشد. زیبایی و جذابیت این مبل شنی برای دختران مناسب بوده و باعث می شود کودک به این مبل شنی علاقه زیادی نشان دهد. 


اندازه های ظاهری مبل شنی

این محصول دارای طول و عرض 65 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع مبل شنی تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد. این مبل شنی دارای دو سال ضمانت می باشد که به دلیل کیفیت بالای آن است. 


مبل شنی راحت و پرکاربرد

ارتفاع این مبل شنی به گونه ای کاملا استاندارد طراحی شده است تا کودک بتواند به راحتی بر روی آن نشسته و بلند شود. این مبل شنی بسیار نرم و راحت بوده که کودک می تواند در هنگام تماشای تلوزیون بر روی آن نشسته و به راحتی به تماشای تلوزیون بپردازد. در هنگام بازی کودک می تواند از این محصول نهایت استفاده را ببرد. کودک می تواند بر روی این مبل شنی به استراحت پرداخته و حتی به داستان هایی که برایش می خوانید گوش دهد. 


کیفیت مواد داخلی

مواد داخلی این مبل شنی از جنس فیبر می باشد. این نوع مواد داخلی باعث شده است تا مبل شنی وزن کمی داشته و کودک بتواند به راحتی آن را از روی زمین بلند کند. این مواد داخلی علاوه بر سبک بودن، دارای حجم بالایی هستند. مواد داخلی دارای استحکام زیادی در برابر فشار بالا می باشند و به دلیل این مسئله مبل شنی تحمل وزن خوبی دارد. این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی هستند. به همین دلیل با نشستن کودک بر روی مبل شنی، محصول فرم بدن کودک را گرفته و به بدن حساس کودک هیچ فشاری وارد نمی شود. باید مراقب باشید تا کودک آب و مایعات دیگر را بر روی مبل شنی نریزد. در صورت ریختن مایعات بر روی مواد داخلی، از حجم مواد داخلی کاسته می شود و مبل شنی دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید از طریق سایت اینتکس تهران مواد جدیدی را خریداری کرده و با مواد داخلی قبلی جایگزین کنید. با این کار مبل به کیفیت اولیه بازمی گردد.


رویه مورد استفاده

رویه مبل شنی کودک از بهترین نوع پارچه مخملی ساخته شده است. این رویه در برابر فشار مقاومت بالایی دارد. هم چنین در برابر پارگی نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد و با برخورد اشیا و اسباب بازی های کودک به سادگی دچار پارگی نمی شود. مبل شنی کودک در مقابل ساییدگی نیز از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. رویه محصول از بهترین نوع پارچه انتخاب شده است و ضد حساسیت می باشد. به دلیل حساس بودن بدن کودکان دچار مشکل نشوند. رویه مبل شنی قابلیت شستشو دارد و به راحتی می توان آن را از آستر جدا کرده و مورد شست و شو قرار داد. 


روش خرید

مبل شنی کودک یک نفره را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید. برای تهیه این محصول وارد سایت اینتکس تهران شوید و محصول را سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...