مبل شنی کوچک برای کودکان

کد ۵۵۵۴۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک مخملی محصولی با رنگ های شاد می باشد که متناسب با سلیقه کودکان بوده و رویه آن به جهت دارا بودن لطافت بالا از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است . این رویه قابل تعویض و نیز شستشو می باشد . محتویات داخل این مبل شنی از گرانول و فیبر های ریز شده بسیار کوچک قرار داده شده است که انعطاف پذیری مطلوبی به محصول بخشیده و بسیار نرم و راحت می باشد . وزن کم و تحمل وزن بالای این مبل شنی موجب شده که با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک قرار دهید . خرید مبل شنی کودک به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

مبل شنی کودک مخملی از سری مبل های راحتی مناسب کودکان بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید شده است. شرکت بست وی این محصول را در رنگبندی های زیبا و فانتزی ارائه نموده تا با سلایق و روحیه تمامی کودکان سازگار باشد. رویه این مبل شنی از پارچه مخمل تهیه شده است تا در حین استفاده نرمی و راحتی و نیز انعطاف مطلوبی از خود به نمایش گذاشته و مانع از نارضایتی کودک شما شود. همچنین این رویه کاملا ضد تعریق بوده و کودک قادر به استفاده از آن به مدت طولانی خواهد بود. به منظور افزایش انعطاف و راحتی این محصول، محتویات داخل آن از یونولیت خرد شده قرار داده شده است که به خوبی با بدن کودک شکل گرفته و مانع از خستگی خواهد شد. همچنین شما می توانید با تغییر حجم یونولیت ها آن را متناسب با نیاز کودک خود شکل دهید. 

این مبل شن دار قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی بوده و به جهت مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت کاملا مناسب می باشد. وزن آن در حدود 4 کیلو گرم بوده که برای کودک نیز قابل جابجایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه مبل شنی کودک با قیمت استثنایی و طول عمر بالا می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش نمایید و از طریق فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه دوساله آن را دریافت نمایید.

مبل شنی کوچک برای کودکان

مبل شنی کوچک برای کودکان از جمله محصولات فانتزی و ارزان شرکت اینتکس است که با طراحی خاص و منحصر به فرد برای استفاده کودکان و راحتی آن ها طراحی و تولید شده است. این مبل شنی قابلیت های مختلفی دارد و می تواند برای آن ها نشیمنی راحت و نرم را فراهم سازد. در زمان بازی و تفریح و یا استراحت مناسب ترین گزینه برای افراد این مبل شنی می باشد که دارای قابلیت نرمی و لطافت بوده و می تواند منعطف باشد. مبل شنی را می توان با داشتن ابعاد کوچک در دسترس کودکان قرار داد و در اتاق خواب و یا اتاق بازی آن ها این محصول کاربردی را نیز قرار داد. با وجود چنین محصولی است که کودکان راغب به استراحت های روزانه می شوند و با داشتن طراحی فانتزی می توانند در دکور اتاق کودکان نیز زیبا تر جلوه داده شود. مبل شنی را می توان برای هر کودکی خریداری کرد و در مواقع مختلف از آن استفاده نمود. از این رو جزو محصولات طبی و کاربردی می باشد و می تواند بهترین گزینه برای خواب باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر به موارد زیر مراجعه کنید.


موارد استفاده از مبل شنی

این محصول خاص دارای ابعاد مستطیلی شکلی است که می تواند زیبایی خاصی داشته باشد. علاوه بر این موارد مبل شنی دارای قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی است و می تواند در هر شرایطی راحتی را داشته باشد. با این وجود است که برای خواب های روزانه کودکان به کار می رود و برای آن ها محلی نرم را ایجاد می سازد. مبل شنی دارای قابلیت شکل پذیری نیز می باشد که می توان با قرار گیری بر روی آن حالت بدن را به خود بگیرد و به راحت تر بودن افراد کمک کند. با این وجود است که کودکان رغبت بیش تری به استفاده از یک محصول نرم  منعطف دارند و می توانند بهترین گزینه را برای آن ها ایجاد سازد. علاوه بر این موارد محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان بر روی آن پرش نمود. مقاومت موجود در این مبل شنی سبب می شود تا با پرش و جامپینگ محصول خراب نشود و از بین نرود. همچنین بتوانند بر روی آن بازی های مهیج را انجام دهند. مقاومت بدنه در دوخت محکم آن خلاصه شده است تا به این گونه افراد را در موقعیتی مناسب قرار دهد و بتواند برای آن ها محصولی خاص باشد.


رنگبندی بدنه

این محصول خاص دارای طراحی فانتزی می باشد که بیش تر برگرفته از رنگبندی بدنه آن است. این محصول در دو رنگ بدنه خود را تشکیل داده است و می تواند جذابیت خاصی را داشته باشد. رنگبندی بدنه به گونه ای منحصر به فرد می باشد و با توجه به دکور اتاق خواب کودکان هماهنگ می گردد. رویه این محصول طرح هایی از گوسفند حک شده است که چاپی بوده و از بین نمی رود. با توجه به قابلیت شستشویی که شامل حال این محصول شده است می توان از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. چرا که رنگ بدنه ثابت است و تغییر نمی کند و دچار رنگ پریدگی نیز نمی شوند. این محصول با توجه به سلیقه افراد انتخاب می شود و مورد علاقه آن ها محسوب می گردد.


کوچک و مفید

مبل شنی را می توان با توجه به ابعادی که دارد در محل های کوچک نیز جای داد و از آن استفاده کرد. ظاهر این محصول از آن جایی که مستطیلی شکل است دارای قابلیت ایجاد فضایی مفید و بزرگ می باشد و می تواند برای نشستن و دراز کش افراد مفید واقع شود. به این صورت است که کودکان در زمان استراحت های روزانه قادر به داشتن محیطی نرم هستند که در فضاهای کوچک نیز قادر به ایفای کارایی است. علاوه بر این موارد وزن سبک محصول باعث می شود تا آن را با خود به همراه داشت و در مسافرت و میهمانی ها از آن بهره مند شد.


خرید

مبل شنی کوچک برای کودکان دارای قیمت ارزان می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران موجود است و برای خرید آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...