مبل شنی گرد با رویه مخمل

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد با رویه مخمل یک نمونه دیگر از مبل شنی های راحتی برای استفاده بزرگسالان با طراحی ظاهری ساده و کاربردی بوده که جهت استفاده شما به صورت طولانی مدت و یا کوتاه مدت در محیط داخلی منزل و یا حتی محل کار شما طراحی و تولید شده است. این مبل شنی با تنوع رنگبندی بالا امکان تولید با رویه ای از بهترین و مرغوب ترین پارچه مخمل را داشته به طوری که استفاده از این پارچه موجب تضمین طول عمر مبل شنی بوده و همچنین از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد. برای تولید این رویه از یک دوخت مقاوم و دولایه در بخش داخلی استفاده شده و جهت افزایش استحکام این دوخت مجدد یک لایه دیگر از دوخت دولایه بر روی بخش خارجی بدنه ایجاد شده است. این نوع طراحی دوخت رویه مبل شنی امکانی ایجاد کرده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه اصلی از بروز پارگی و سایر آسیب های احتمالی اجتناب به عمل آید.

در نظر داشته باشید شما می توانید مبل شنی را به راحتی و کاملا ساده حمل و جا به جا کنید. زیرا بخش داخلی این محصول از نوع یونولیت مبل شنی انتخاب شده که موجب کاهش وزن بدنه آن به میزانی چشمگیر بوده و موجب می شود شما نرمی بالایی را در زمان استفاده احساس نمایید. طراحی بدنه این مبل شنی کاملا گرد انتخاب شده اما در اثر نشستن در بخش میانی محصول و با وارد شدن وزن بدن فرم اصلی بدنه مبل شنی شکل گرفته به طوری که شما می توانید در مرکز این محصول یک گودی را مشاهده کرده تا موجب شده تکیه گاه ایجاد شده سطح ستون فقرات شما را پوشش داده به یک استراحت راحت و ایده آل بپردازید. این مبل شنی را می توانید به راحتی با یک ضمانت نامه معتبر دوساله از فروشگاه اینتکس در سراسر ایران خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...