مبل شنی گرد بزرگ

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
4,800,000
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد بزرگ ، مبل شنی می تواند انتخابی عالی و مناسب برای شما عزیزان باشد ، به خصوص اگر به دنبال مبلی خاص هستید که علاوه بر نرمی و راحتی ، ظاهر فانتزی و جذاب داشته باشد . معمولا مبل های شنی که در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود است ، دارای رنگبندی بوده حتی خود شما می توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید . پارچه ای که ای که برای ساخت این مبل استفاده شده است ، پارچه مخملی درجه یک است که شما می توانید رنگ آن را انتخاب کنید . برای سفارش مبل شنی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت حضوری سفارش خود را انجام دهید . از ویژگی هایی که این مبل را منحصر به فرد کرده است ، دسته دار بودن آن است . 

معمولا مبل های شنی بدون دسته هستند و در واقع این یک مزیت بسیار خوب برای مبل شنی فوق می باشد که شما عزیزان می توانید انتخاب کنید . زیرا در این حالت شما می توانید دستان خود را بر روی دستگیره قرار دهید و از آویزان ماندن دستان جلوگیری کنید ، برای همین خستگی بهتر از تن شما خارج شده و احساس بهتری خواهید داشت . از سایر ویژگی های این مبل شنی دسته دار می توان به عریض بودن آن اشاره کرد ، برای همین شما فضای زیادی را در اختیار دارید که راحت تر و آزاد تر نشسته و استراحت کنید  تکیه گاه مبل نیز بلند است و می تواند پشتی خوب و نرمی برای کمرتان باشد . اگرچه این مبل شنی بزرگ است ، ولی به یاد داشته باشید که مبل های شنی وزن سبک دارند و به سادگی قابل حمل خواهند بود ، زیرا زیر بدنه پارچه ای این مبل ، از یونولیت های شنی و الیاف استفاده شده است .

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

مبل شنی گرد بزرگ، یکی از برترین انتخاب ها برای محیط هایی که با کمبود فضا رو به رو نیستند و می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند و علاوه بر مبل شنی صاحب یک تختخواب شنی نیز بشوند. این مدل از مبل شنی همانطور که از نامش پیداست دارای ابعادی بزرگ تر از سایز نرمال مبل های شنی یک نفره می باشد و به همین خاطر به راحتی امکان استفاده در حالت درازکش را نیز برای افراد فراهم آورده است و از این رو به مبل شنی دو کاره تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید مبل شنی بزرگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از جدیدترین و البته پرفروش ترین مدل های مبل شنی فروشگاه اصلی اینتکس تهران را به نقد و بررسی بگذاریم.

این مبل شنی ساخته شده از پارچه مخمل می باشد که با ضخامت بالایی که دارد استحکام فوق العاده ای را برای محصول به همراه آورده است. پارچه مخمل از مزیت های بسیاری برخوردار است و یکی از این مزیت ها را می توان قابلیت شستشوی آن دانست، جایی که به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید و همانند روی اول، مبل شنی تمیز و زیبا را در اختیار داشته باشید. از این رو دیگر برای استفاده از مبل شنی در محیط های خانگی که خطر ریختن مایعات بر روی آن وجود دارد محدودیتی نخواهید داشت.

همچنین این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت می باشد و از نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار است، به همین خاطر حتی افراد دارای حساسیت پوستی نیز با خیالی راحت می توانند از آن استفاده کرده و بهترین عملکرد را شاهد باشند. تولیدی مبل شنی اینتکس تهران، در قسمت کف این مبل شنی بزرگ یک زیپ تعبیه کرده است که توسط آن علاوه بر دسترسی داشتن به مواد داخلی مبل شنی، می توانید رویه آن را نیز از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید. برای شستشوی این نوع پارچه نیز محدودیتی نخواهید داشت و چه به صورت دستی و چه با ماشین لباسشویی می توانید اقدام به تمیز نگه داشتن آن کنید.

اما استفاده از پارچه درجه یک پایان کار نیست و علاوه بر پارچه، در قسمت مواد داخلی نیز از فوم درجه یک خرد شده با تراکم بالا استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی را در کنار انعطاف پذیری ایده آل فراهم می آورد. تمامی فوم های داخلی این مبل شنی درون یک پارچه آستر قرار گرفته اند تا به هنگام جدا شدن پارچه خارجی از بدنه اصلی، شاکله ی داخلی مبل شنی به خوبی حفظ شود. لازم به ذکر است که این نوع فوم مخصوص خرد شده توسط فروشگاه اصلی اینتکس تهران به صورت مجزا به فروش می رسد و به همین خاطر دیگر با گذشت زمان و در طول سالیان متوالی استفاده در صورت نیاز به راحتی می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته و آن را تعویض کنید.

وزن سبک مواد اولیه این مبل شنی یکی از مزیت های عمده آن می باشد که باعث شده تا وزن کلی مبل شنی به خوبی کاهش پیدا کند و به 8 کیلو گرم برسد که برای مبل های شنی با این ابعاد استاندارد است. این مبل شنی فاقد دستگیره می باشد زیرا پارچه آن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و برای جا به جایی به راحتی می توانید از خود پارچه بدنه استفاده کنید و مبل را بلند کنید. قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که از این رو مشکلی برای استفاده از آن حتی برای افراد سنگین وزن نخواهید داشت و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...