مبل شنی گرد راحتی بست وی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکیه گاه دار چرمی یکی از محصولات محبوب شرکت اینتکس بوده که با به کار گیری رویه ای از چرم براق دارای ظاهری چشم نواز می باشد . این رویه بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار پوسیدگی نخواهد شد . فیبر موجود در داخل این محصول انعطاف قابل قبولی به آن بخشیده و راحتی مبل شنی را دوچندان افزایش داده است . تحمل وزن بالای آن موجب شده تا با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید . خرید مبل شنی چرمی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

مبل شنی تکیه گاه دار چرمی در یک رنگ جذاب و به منظور استفاده تمام سنین به دست کمپانی اینتکس طراحی و تولید شده است. بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی درنظر گرفته شده است  و نیز ابعاد مناسب آن موجب شده که بزرگسالان سنگین وزن نیز با خیالی آسوده آن را به جهت استراحت به کار گیرند. بدنه این مبل شنی ضد آب بوده و با آب به راحتی تمیز خواهد شد. مواد تشکیل دهنده درون آن از فیبر خرد شده درنظر گرفته شده است که راحتی قابل توجهی به مبل شنی بخشیده و نیز دارای وزن اندکی می باشد. به همین جهت شما قادر خواهید بود آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. رنگبندی های زیبا و متنوع این مبل شنی موجب شده که در هر مکانی و به قصد امور گوناگون قابل استفاده باشد و با توجه به وزن 5 کیلو گرمی آن به سادگی می توانید در هر زمانی آن را جا به جا نموده و در محل موردنظر خود قرار دهید. با توجه به رویه مقاوم و محتویاتی از جنس فیبر می توان دریافت که این مبل شنی به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید که گزینه مناسبی برای استفاده تمامی سنین می باشد. برای تهیه این فرآورده در رنگبندی گوناگون می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دوساله از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی گرد راحتی بست وی

مبل شنی گرد راحتی بست وی از جمله وسایلی است که در داخل خانه و یا خارج از آن کاربرد دارد و می تواند محصولی برای نشستن افراد باشد. این مبل شنی خاص برای حالت درازکش نیز کاربرد دارد و می تواند بر روی آن به صورت لم دادن قرار گرفت. نحوه کارایی و قرار گیری بر ر وی مبل شنی وابسته به نوع طراحی محصول می باشد. از این رو قادر به داشتن و ایجاد شرایط مطلوب و منحصر به فردی برای افراد می باشد. این محصول خاص را می توان در منزل و یا محل کار استفاده کرد. چرا که بدنه آن منعطف و نرم می باشد و  از این رو می تواند افراد را به راحتی بر روی خود قرار دهد. محصول مورد نظر دارای خصوصیات مناسبی در بدنه می باشد و می تواند برای آن دسته از افراد که دچار درد در عضلات و یا استخوان های خود هستند مناسب باشد. به همین خاطر به این شکل با شیب ملایم طراحی شده است و می توان به راحتی به آن تکیه داد. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیش تر در این باره با ما همراه باشید.


راحتی زیاد در زمان استفاده

مبل شنی برای کسب تجربه های منحصر به فرد برای قرار گیری بر روی آن ایجاد شده است و دارای نرمی و راحتی بسیار زیادی می باشد. از این رو می توان آن را به عنوان بهترین و موثر ترین محصول برای استراحت افراد در نظر گرفت. مبل شنی خصوصیاتی در بدنه دارد که می تواند برای راحت تر بودن افراد به کار برود. از جمله داشتن تکیه گاه در محصول است که سبب می شود که آن ها به آسان ترین صورت به محصول تکیه دهند و زمان بگذرانند. با این وجود هم می توانند استراحت کنند و هم مانع از بروز درد و آسیب در ناحیه ستون فقرات بشوند. طراحی مبل شنی سبب جذب طرفدارانی به آن شده است و علاقه مندان به این گروه از محصولت طبی و راحتی را افزایش داده است با این وجود می توان با تکیه بر خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد محصول آن را خریداری کرد و از آن نهایت لذت را برد. در صورت علاقه مندی می توان محصول را در دکور منزل نیز استفاده کرد و در کنار کاناپه ها و وسایل راحتی خود قرار داد و از آن در طول روز استفاده ای زیادی کرد. 


قابلیت بدنه محصول

این مبل شنی از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که دارای سطوح براقی می باشد. از این رو قادر به داشتن جذابیت در ظاهر بوده است و می تواند در بین محصولات لوکس و شیک منزل قرار بگیرد. بدنه با چنین زیبایی دارای رنگ های شفافی نیز است و این شفافیت در ظاهر آن نقش مهمی دارد. محصول مورد نظر را می توان برای اتاق خواب نیز تهیه نمود و با داشتن رنگ های شاد و متنوع مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. به این صورت افراد می توانند مبل شنی منعطف و نرمی را برای زمان مطالعه و یاکار های دیگر به کار ببرند و آن را نشیمنی راحت و طبی برای خود در نظر بگیرند. مبل شنی اندازه بزرگی نیز دارد اما با این وجود می توان آن را به راحتی در مکان های کوچک نیز جای داد.


روش حمل محصول

از آن جایی که مبل شنی وزن کمی دارد و با توجه به ویژگی های آن برخی از افراد تمایل به حمل آن در مسافرت ها و مکان های دیگر دارند و علاقه به داشتن این محیط در مسافرت دارند. از این رو می توانند به راحتی آن را به همراه داشته باشند. در صورت نداشتن فضای کافی برای به همراه داشتن محصول می توانید مواد درونی آن را تخلیه کنید و پوسته محصول را به صورت خالی تا نمایید. این بدنه پارچه ای جای کمی را به خود اختصاص می دهد و مواد درونی نیز منعطف می باشند.


خرید

برای خرید مبل شنی گرد راحتی بست وی به سایت شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...