مبل شنی گرد ساده با رویه چرمی

9998

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 مبل شنی با روکش چرم ساده .جنس رویه از فوم مصنوعی طرح چرم مرغوب ساخته شده و به سادگی از بین  نمیرود .داخل این مبل از یونولیت خرد شده پر شده است که بسیار راحت و قابلیت شکل پذیری را دارد. همانند یک خمیر انعتاف پذیر میباشد . رویه این مبل کاملاضد تعریق میباشد. این مبل شن راحتی از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد ، ابعاد این مبل راحتی نیز بسیار مسب می باشد ، طول این مبل شنی 105 سانتی متر ، عرض این مبل 115 سانتی متر وارتفاع آن 125 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد این مبل راحتی شنی تحمل وزنی برابر 150 کیلوگرم را داراست که برای مبل یکنفره ویژگی  قابل توجه ای است.

مبل شنی گرد ساده با رویه چرمی مبلی دوست داشتنی برای استفاده در محیط های شخصی جهت استراحت و نشستن و پذیرایی می باشد که در رنگ های مختلف تولید شده است . مبل شنی که در این بخش به شما معرفی می کنیم دارای رنگ های بسیاری است که می توانید آن ها را بسته به سلیقه ای که دارد از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولید مبل شنی در ایران سفارش دهید . این مبل شنی از ساختاری گرد بهره می برد که به هنگام نشستن بر روی آن حالت بدن را به خود می گیرد و باعث می شود تا بتوانید ساعت ها بدون احساس خستگی در بدن بر روی آن بنشینید . در بررسی هایی که باید قبل از خرید مبل شنی انجام دهید باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس بدنه از چه نوعی است و مرغوبیت بالا برای محیطی که قصد استفاده از آن را دارید وجود دارد تا خیر .

در پاسخ به این سوال باید گفت که در ساخت بدنه این مبل شنی از مواد اولیه ای به نام چرم مصنوعی استفاده شده است . چرم مصنوعی موجود در بدنه این مبل شنی به صورت دو لایه در کف استفاده شده است تا بتواند وزن های بالا را بر روی خود به سادگی کنترل کند . همچنین تعبیه شدن یک عدد زیپ در بخش کف این مبل شنی باعث می شود تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به در آوردن رویه و یا مواد داخلی مبل شنی نمایید . رویه این محصول قابل شستشو نیست اما می توانید با استفاده از پارچه های نم دار آن را تمیز نگه دارید . این تمیز بودن باعث می شود تا دغدغه ای برای خانوم های خانه دار وجود نداشته باشد و علاوه بر آن بتوانید حتی اقدام به تعویض رویه مبل شنی در صورت بروز هر گونه مشکل کنید .

در خصوص مواد داخلی این مبل شنی باید بگوییم که تولیدی اینتکس تهران به همانند سایر مبل های شنی از فوم خرد شده استفاده کرده است . فوم خرد شده ای که به صورت دانه های ریز اما با تراکم بالا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به طور کلی درون آستر پارچه ای ریخته شده اند . این پارچه آستر باعث شده است تا بتوانید مواد داخلی را نیز همانند رویه از بدنه جدا کنید و اقدام به تعویض نمایید . باید گفت که فوم مخصوص داخلی این مبل شنی به صورت جداگانه نیز قابل تهیه است و در صورت نیاز می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کرده و جایگزین کنید .

وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد سبک می باشد و تقریبا 6 کیلو گرم است که توسط دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه خود دارد قابل جا به جایی است . این دستگیره به بدنه اصلی دوخت شده است و قابلیت جا به جایی وزن های بالاتر از مبل را به سادگی دارد . تحمل وزن این محصول با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت استاندارد این مبل شنی دارد . برای خرید مبل شنی با قیمت ارزان می توانید از طریق تولیدی مبل شنی اینتکس تهران خرید خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...