مبل شنی گرد یک نفره

کد ۹۳۰۰۷

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
2,800,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد یک نفره از نمونه محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس تهران می باشد . جنس این کالا از جیر انتخاب شده که علاوه بر لطافت و نرمی از استحکام بالایی نیز بر خوردار است . این مبل شنی با رعایت استانداردهای طراحی شده و با ابعادی ایده آل جهت استراحت ،تماشای تلویزیون ، کار با  رایانه و... مورد استفاده قرار می گیرد .محتوای درونی این محصول بسیار نرم و سبک می باشد که موجب انعطاف پذیری بالا و حمل و نقل آسان آن می شود .یعنی شما می توانید این محصل را به تنهایی از روی زمین بلند کنید ودر مکان مورد نظر دهید . هم چنین با توجه به وزن و حجم کمی که دارد می توانید در زمان مسافرت نیز این کالا را به همراه داشته باشید . از دیگر ویژگی های این مبل شنی می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره کرد که در صورت استفاده طولانی مدت دچار تعریق اندام ها نمی شود .

هم چنین شما می توانید در هنگام آ لودگی رویه ،آن را مورد شستو شو قرار دهید و هیچ گونه نگرانی بابت تغییر رنگ و  تغییر سایز آن نداشته باشید . به دلیل این که رویه این کالا در برابر عوامل مختلف بسیار مقاوم است و در صورت شست و شوی مکرر نیز دچار افت کیفیت نمی شود . این محصول برخلاف وزن کمی که دارد قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 160 کیلو گرم را دارد که سبب استفاده افراد سنگین وزن و یا استفاده همزمان دو کودک می شود . محتوای درونی این کالا متغیر می باشد . یعنی می توانید . از حجم محتوای درونی بکاهید و یا به آن بیفزایدکه منجر به ایجاد حالت صعودی یا نزولی آن می شود. لازم به ذکر است علاوه برویژگی های منحصر به فرد و عدم پرزدهی رویه این محصول  دارای 2 سال ضمانت جهت آسودگی خاطر مشتریان در امر خرید می باشد . اینتکس تهران این محصول  را با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت به هم وطنان خود عرضه می نماید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی گرد یک نفره از نرمی و لطافت چشم گیری برخوردار است که می تواند جایگزین مناسب و ایده آلی برای مبل های کلاسیک و چوبی و کاناپه ها باشد . قابل توجه است که این مبل شنی از حالت پذیری فوق العاده ای برخوردار است و با یک بار نشستن فرم متناسب با بدن را می گیرد به طوری که گودی در سطح نمیشنگاه آن ایجاد می شود تا احساس راحتی بیش تری در هنگام استراحت داشته باشید . این محصول به علت طبی بودن از درد کمر و گود شدن آن جلوگیری کرده و شامل مزایایی نیز می باشد . از جمله برای افرادی که همواره از درد کمر،ستون فقرات و گردن رنج می برند مورد استقبال قرار می گیرد .


کیفیت دوخت و جنس رویه 

همان گونه که در ابتدا  بسیاری از ویژگی های مانند : نرمی ، آسودگی ، مناسب بودن ابعاد و اشکال آن و همچنین قابلیت جا به جایی آسان و فارغ بودنش بیان شد در حال حاضر می توان به دوخت تمیز و مستحکم آن اشاره نمود . جنس این مبل شنی از پارچه جیر بادوام می باشد که با استفاده از به روز ترین متد دنیا طراحی شده و از استحکام بالایی برخوردار است.  از آن جا که رویه محصول همواره در معرض دید است . از نظر افراد بسیار حائز اهمیت می باشد . به همین سسب می توانید در صورت آلودگی و کثیفی رویه ، آن را از بدنه جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید .  از دیگر مزیت های جنس رویه می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره نمود که  در هنگام استفاده متداول از عرق کردن اندام ها جلو گیری می کند . کیفیت دوخت ، نقش به سزایی در ماندگاری و طول عمر آن دارد . به همین علت تولید کنندگان این مبل شنی سعی کردند تا در طراحی این کالا از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و نخ ها استفاده کنندتا این کالا دارای یک دوخت یک دست و بی نقص باشد و هنگام افراد سنگین وزن  دچار هیچ گونه عارضه ای نشود .


فرم پذیری ، انعطاف پذیری 

 اگر بخواهیم از دیدگاهی دیگر که این محصول را نظاره کنیم ، به انعطاف پذیری و فرم گیری سهل آن می رسیم که  باید بگوییم  که به دیلمحتوای درونی سبکی که به خود اختصاص داده ، از حالت گیری و انعطاف پذیری چشم گیری برخوردار است که تنها با یک بار نشستن گودی در نشیمنگاه آن ایجاد می شود وفرم متناسب بابدن را به خود میگیرد تا هنگام استفاده هیچ گونه فشاری به اندام ها وارد نشود . شما می توانید با افزایش به مواد درونی به ارتفاع آن افزوده و نرمی آن را بالا ببرید .هم چنین می توانید از محتوای داخلی آن بکاهید تا محصول ارتفاع و انعطاف پذیری کمتری داشته باشد .


وزن و قابلیت حمل آسان 

وزن و ابعاد مبل شنی نقش موثری در انتخاب فضای قرار گیری آن دارد .  به همین سبب سعی شده این محصول با وزنی مبنی 5-6 کیلو گرم تولید شود تا شما خریداران بتوانید به راحتی آن را حمل نموده و در مکان دلخواه قرار دهید .این مبل شنی علاوه بر وزن کمی که به خود اختصاص داده میتواند فشار وزن هایی تا حدود 160 کیلو گرم را به آسانی تحمل کند و دچار هیچ گونه ایرادی نشود تا مانند روز اولکاملا مرتفع و بی نقص باقی بماند .  این محصول در انواع بوتیک ها ، سالن های ورزشی ، نشیمنگاها ، دفاتر کاری ، اتاق کار و استراحت کاربرد شایانی دارد . 


طریقه سفارش 

همواره افراد به دنبال خریدی مطمئن هستند تا علاوه برزیبایی جنس محصول نیز مورد تائید قرار بگیرد . به همین علت ما به شما خرید از فروشگاه اینتکس تهران  را پیشنهاد می کنیم . اینتکس تهران مرجعی قابل اطمینان برای سفارش و خرید این مبل شنی محسوب می شود . برای سفارش این  کالا به سایت اینتکس تهران مراجعه نموده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا این مبل شنی را در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...