مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره

کد : اینتکس 4۸313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یونولیتی یک نفره بنفش از سری محصولاتی است که در دسته بندی  مبل های شنی قرار میگیرد  اخیرا انواع مختلفی از آنها با رنگ بندی های متفاوت به بازار عرضه شده و توانسته مورد توجه بسیاری از  خریداران واقع شده و این موفقیت برگرفته از ویژگی های جالب و کاربردی این محصول میباشد.یکی از ویژگی های مهم این مبل شنی  طراحی زیبای آن میباشد  که بسیار راحت طراحی شده و در این مبل از رنگ بنفش استفاده شده تا جلوه ی خاصی داشته باشد و به منزل شما رنگ زنده ای ببخشد و همچنین به دلیل طرفداران زیادی که دارد رنگ بندی های مختلفی برای ان در نظر گرفته شده که در سایت تهران اینتکس میتوانید آن هارا مشاهده کنید این محصول به گونه ای ساخته شده تا بسیار انعطاف پذیر باشد و بتوانید آن را طبق سلیقه و استفاده خود آن را شکل داده و به راحتی مودر استفاده قرار دهید. از دیگر ویژگی های خوب این مبل شنی میتوان به جنس آن اشاره کرده که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل استفاده شده  که این یونولیت ها از اصلی ترین ویژگی های مبل است و آن را بسیار راحت  و استفاده از آن را لذت بخش کرده است.  این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.این مبل شنی  مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و یکی از ویژگی های خوب این محصول ابعاد آن است که با دقت اندازه گیری شده و بسیار مناسب است که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع  برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت برای مبل های شنی یک نفره اندازه گیری شده است.  استفاده از این نوع مبل های شنی به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی به راحتی جابجا شده و در کمترین زمان اماده استفاده میشود.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره از نمونه مبل های شنی پر طرفدار و دوست داشتنی فروشگاه اینتکس است که طرفداران بسیاری را نیز به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود دارد ، مبل های شنی از بهترین بستر های نشیمن بوده و افراد بی شک با استفاده از آن می توانند ساعت ها به نشستن ادامه دهند بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کنند . در این بخش قصد داریم تا با بررسی بیشتر مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره شما را با سایر ویژگی ها و مشخصه های محصول آشنا کنیم تا در صورت تمایل به خرید بتوانید با اطمینان کامل اقدام به خرید مبل شنی کنید .


طراحی و آرگونومی ساخت


طراحی مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره فوق به صورت گرد و تقریبا مخروطی یا گلابی شکل می باشد ، این محصول به واسطه نداشتن الگوی ثابت کاملا انعطاف پذیر بوده و به راحتی می توانید با کمک دست و حتی با نشستن به مبل شنی خود حالت دهید . شکل مخروطی مانند مبل فوق باعث شده است تا تکیه گاهی داشته باشد تا فرد بهتر بتواند بنشیند . رنگ رویه محصول نیز به رنگ بنفش است ، البته این رویه قابل جدا شدن می باشد که می توانید به منظور شست و شو و حتی تعویض اقدام کنید . در قسمت داخلی محصول نیز یک پارچه آستری قرار گرفته است که محتوای شنی در داخل آن قرار گرفته است .

جنس بدنه

بی شک هر چه جنس محصول مرغوب تر باشد کیفیت مبل شنی افزایش خواهد داشت ، جنس رویه یا پوسته این محصول از پارچه پلی استر رنگ بنفش ساخته شده است ، این جنس در برابر وزن ، ضربه و ساییدگی مقاوم است و از همه مهم تر آب را از خود عبور نمی دهد بنابراین می توان گفت که مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره محصولی ضد آب است ، به همین جهت شما می توانید از محصول فوق در استخر ها نیز استفاده کنید . محتوای شنی مبل شنی فوق نیز همانطور که از نامش مشخص است یونولیتی می باشد ، این یونولیت ها به منظور فرم پذیری و انعطاف بیشتر به صورت خرد شده در آمده است .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره برابر با ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر ) می باشد که به همین واسطه برای تمامی سنین مناسب می باشد ، وزنی که محصول نیز می تواند متحمل شود به 160 کیلوگرم می رسد ، حجم داخلی آن نیز 220 لیتر است . وزن کلی مبل شنی نیز 3.5 کیوگرم می باشد که به سادگی قابل حمل است .


تعمیرات و مراقبت


مبل های شنی محصولاتی کاملا تعمیر شدنی هستند ، این گونه مبل ها نیز نیاز به مراقبت دارند به همین دلیل بهتر است در حفظ آن کوشا باشید ، از پرت کردن ، پریدن بر روی مبل ، نزدیک نکردن مبل به وسایل گرمایشی مانند بخاری و شومینه خود داری کنید . در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید آن را بدوزید و یا اقدام به تعویض رویه کنید . همچنین محتوای یونولیتی محصول قابل شارژ مجدد و تعویض می باشد .


سخن پایانی


بی شک مبل شنی یونولوتی بنفش یک نفره یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد چرا که سطحی بسیار نرم دارد ، کاملا انعطاف پذیر است ، بدنه آن ضد بوده و قابل استفاده در استخر ها و محل هایی با رطوبت بالا می باشد ، در صورت آسیب دیدگی قابل تعمیر است ، به راحتی می توان آن را جابجا کرد چرا که بسیار سبک می باشد .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...