مبل شنی یکنفره راحتی اینتکس

کد ۶۶۷۱۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یکنفره مخمل یکی از راحت ترین مبل های شنی موجود می باشد که با توجه به دارا بودن رنگ هایی خاص و جذاب و نیز ابعادی متناسب با استاندارد های موجود، مناسب برای استفاده تمامی افراد با سن و وزن های مختلف می باشد. که این ویژگی این مبل شنی را به یکی از محبوب ترین مبل های شنی تبدیل نموده است. رویه این محصول از پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که از لطافت بی‌ نظیری برخوردار بوده و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می  نماید. این رویه کاملا ضد تعریق بوده و امکان استفاده به مدت طولانی از آن وجود خواهد داشت. همچنین می توانید با جدا نمودن رویه از آستر به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدگی، آن را مورد شستشو قرار دهید. شرکت بست وی به جهت افزایش راحتی محصول، مواد تشکیل دهنده داخل آن را از یونولیت های خرد شده قرار داده است تا در حین سبک بودن، انعطاف پذیری بالای آن، امکان شکل پذیری با بدن را در حین استفاده دارا باشد. به همین جهت شما می توانید تنها با نشستن بر روی آن، فرم دلخواه خود را ایجاد نمایید. وزن این مبل شنی در مقایسه با کیفیت و طول عمر بالای آن بسیار اندک و تنها 5 کیلو گرم می باشد که قادر است تا وزنی در حدود 150 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و به همراه ضمانت نامه دو ساله از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

مبل شنی یکنفره مخمل دارای رنگ بندی های زیبا می باشد که متناسب با سلیقه اغلب افراد بوده و با توجه به تحمل وزن بالای این محصول ، قابل استفاده برای تمام سنین می باشد . رویه مخملی این مبل شنی کاملا ضد تعریق بوده و شما می توانید با خیالی آسوده آن را مورد به مدت طولانی استفاده قرار دهید . به منظور افزایش راحتی و انعطاف محصول ، محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت خرد شده در نظر گرفته شده است که به خوبی با بدن شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد . خرید مبل شنی مخمل به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور از طریق فروشگاه اینتکس مقدور می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک و بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی یکنفره راحتی اینتکس

مبل شنی یکنفره راحتی اینتکس از جمله محصولاتی می باشد که با داشتن ظاهری ساده و طراحی ابتدایی می تواند برای موارد بسیاری استفاده شود و  در واقع کاربرد های زیادی دارد. این مبل شنی بدنه ای راحتی و طبی دارد و می تواند برای موارد زیادی استفاده شود. همچنین می تواند بهترین رویه را تشکیل دهد و سبب داشتن طول عمر بالا شود. محصول مورد نظر را برای محل های مختلف در منزل تهیه می کنند وبا توجه به ابعاد و مزیت هایی که دارد می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. شرایطی که با داشتن این محصول مهیا می شود سبب شده است تا افراد در کنار اعضای خانواده خود بتوانند از وجود این محصول بهره مند شوند و بهترین شرایط را تجربه کنند. از این رو باید با وجود مزیت هایی که در این محصول به کار رفته است و با توجه به طراحی ساده و اسپرتی که دارد می توان به بهترین صورت از آن استفاده کرد و با داشتن آن نهایت آرامش و لذت را کسب نمود. وجود این مبل شنی برای هر منزلی لازم و ضروری است چرا که خانم های خانه دار زمانی که مشغول کار های منزل هستند بتوانند به بهترین صورت و برای زمانی طولانی در وسط فعالیت های خود مشغول استراحت نیز باشند و از وجود محصولی طبی برخوردار شوند. ویژگی های محصول در زیر دسته بندی شده است:


قرار گیری بدن در حالت استاندارد


این محصول خاص و بی نظیر دارای سبکی در طراحی خود می باشد که به افراد کمک می کند تا به راحت ترین صورت ممکن بتوانند بر روی محصول قرار بگیرند و از آن لذت ببرند. مبل شنی بدنه ای گرد دارد و در داخل خود از شن های فیبری به کار برده است. داخل آن از این مواد پر شده است و بخش از آن خالی می باشد. خالی بودن بخشی از بدنه سبب می شود تا افراد بتوانند از بدنه ای منعطف برخوردار شوند و در شرایط ویژه ای قادر به تفریح و سرگرمی باشند. همچنین نرمی و لطافت بدنه را ایجاد می سازد و می تواند برای طولانی مدت بهترین موقعیت را برای علاقه مندان مهیا سازد. مبل شنی خاص رویه ای از جنس مخمل دارد که لطافت ونرمی را دو چندان می سازد و می تواند به بهترین شکل برای افراد در سنین مختلف بهترین شرایط و بهترین موقعیت را فراهم سازد. از این رو می بایست به خرید این محصول اقدام کرد و از ویژگی های خوب آن برخوردار شد. این مبل شنی با این مزت ها می تواند بدن را در حالت استاندارد قرار دهد و آن ها را برای رسیدن به آرامش کمک کند. از این رو ستون فقرات به صورت صاف قرار گرفته و از رسیدن درد و ناملایمات به بدن جلوگیری می شود.


قابل شستشو بودن بدنه

این محصولات در رویه هایی با جنس های مختلف می تواند ضد آب باشد و آب را به داخل خود وارد نکند. اما این مبل شنی رویه ای مخمل دارد و با این شرایط به راحتی آب و رطوبت را به داخل خود وارد می سازد. از این رو باید برای تمیز کردن و شستشوی بدنه آن را به طور کلی تخلیه کرد و عاری از مواد درونی نمود و سپس بدنه خالی را با مواد شویینده شستشو داد. از این رو می توان به راحتی در دفعات بالا و مدت زمان طولانی محصول را شستشو داد و همواره از مبل شنی با رویه تمیز برخوردار بود. شستشوی محصول آسیبی با بافت های تشکیل دهنده آن وارد نمی سازد و با توجه به رویه مرغوب ومخملی که دارد می تواند بهترین شرایط را داشته باشد.


تعویض رویه محصول

پوسته بدنه که از جنس مخمل می باشد دارای طول عمر و دوام بالایی بوده است و می تواند به راحتی در طول سال های زیاد استفاده شود. اما در برخی مواقع افراد تمایل به تعویض محصول دارند و نیاز به تغییر دکور منزل خود دارند. در این زمان هزینه زیادی برای تعویض این محصول لازم است. اما تولید کنندگان شرایط را برای تعویض پوسته محصول مهیا ساخته اند تا با هزینه کم بتوان محصول را تعویض نمود و بدنه را با بدنه ای جدید و مورد علاقه خود عوض کرد.


خرید

مبل شنی یکنفره راحتی مخمل اینتکس یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در شرکت بزرگ اینتکس تهران طراحی و تولید شده است و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...