مبل شنی یکنفره رنگارنگ اینتکس

کد : اینتکس 98313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یکنفره رنگارنگ اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی این شرکت بزرگ بوده که از رنگ بدنه ای شاد و ساختاری باکیفت برخوردار است. مواد داخلی محصول از جنس فوم خرد شده انتخاب شده تا شما شاهد نرمی بالا و توان تحمل وزن بسیار زیادی از این محصول باشید. این محصول وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند. به علاوه این مواد دارای وزن بسیار کمی بوده که تنها 6 کیلوگرم است. به همین دلیل و با استفاده از دستگیره ای که در بخش بالایی محصول تعبیه شده شما می توانید به راحتی اقدام به حمل این کالا نمایید. برای تولید بدنه محصول از جنس فوم مخصوص استفاده شده که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و کاملا نرم و انعطاف پذیر است. شما می توانید برای استراحت های طولانی از این کالا بهره براری نمایید. زیرا ساختار این پوشش بدنه کاملا ضدتعریق است. بدنه محصول دارای فرمی مناسب بوده که در اثر نشستن به فرم و نرمی استاندارد خود خواهد رسید. لازم به ذکر بوده پوشش بدنه محصول قابلیت تعمیرات و تعویض و شستشو نیز دارد. برای خرید این کالای منحصر به فرد می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 فوم مخصوص
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


مبل شنی یکنفره رنگارنگ اینتکس 

تمامی مبل های شنی طراحی فانتزی داشته و برای استفاده در محیط های گوناگون مناسب می باشند. این محصولات با توجه به رنگ و جنسی که دارند برای استفاده در محل هایی همچون اتاق خواب، سالن نشیمن، مقابل تلوزیون و ... مناسب هستند. گروه دیگری از مبل های شنی را می توان حتی در محل کار نیز مورد استفاده قرار داد. مبل های شنی با رویه های رنگی بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان واقع شده و در میان این گروه از محبوبیت بیش تری برخوردار می باشند. مبل شنی یکنفره رنگارنگ اینتکس نیز از این سری مبل های شنی می باشد. در ادامه می خواهیم این مبل شنی جذاب را معرفی کنیم. 


مبل شنی فانتزی

این مبل شنی دارای رویه ای بسیار جذاب بوده و از رنگ آمیزی فانتزی برخوردار می باشد. این مبل شنی حالت کیسه ای داشته و در بالای مبل نیز یک دستگیره موجود است تا بتوانید راحت تر این محصول را جا به جا نمایید. بدنه مبل شنی به صورت گرد بوده و در بالا مساحت آن کم تر می شود. رویه مبل شنی به صورت چند تکه دوخته شده است و دارای رنگ های قرمز و آبی و زرد و نارنجی می باشد. این سبک طراحی برای اتاق خواب و حتی مقابل تلوزیون بسیار ایده آل به نظر می رسد. سبک طراحی فانتزی این محصول آن را از دیگر محصولات متمایز کرده و محبوبیت بالایی به آن بخشیده است. 


مبل شنی نرم و راحت

این مبل شنی از مواد داخلی از بهترین نوع فیبر (یونولیت) پر شده است. این مواد داخلی سبک می باشند و ضمنا دارای انعطاف بسیار بالایی نیز هستند. مواد داخلی مبل شنی به دلیل دارا بودن انعطاف بالا، در هنگام نشستن به خوبی فرم بدن را گرفته و به حالت ایده آل درمی آید. به همین دلیل کوچک ترین فشاری به هیچ یک از اندام های بدن وارد نمی شود و به خوبی می توان بر روی آن ساعت های طولانی به استراحت پرداخت و یا به تماشای تلوزیون نشست. ارتفاع این مبل شنی به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی پا بر روی زمین قرار بگیرد و فشاری به زانو وارد نشود. هم چنین مبل شنی دارای پشتی یک تکه با قسمت نشیمنگاه می باشد که تمامی کمر را دربر می گیرد و بدن اذیت نمی شود. 


استحکام و طول عمر بالا

رویه مبل شنی از بهترین نوع فوم دوخته شده است. این رویه در قسمت دوخت درزها بسیار مقاوم بوده و در صورت استفاده طولانی مدت دچار پوسیدگی نمی شود. رویه مبل شنی در برابر ساییدگی نیز مقاومت خوبی دارد. جنس رویه مبل به گونه ای انتخاب شده است که به سادگی قابلیت شستشو را دارا می باشد. برای شستشوی مبل شنی باید حتما رویه را از قسمت آستر جدا کرده و بشویید. شما نباید رویه را مستقیما مورد شست و شو قرار دهید زیرا با برخورد آب با مواد داخلی، مواد داخلی مبل شنی به هم چسبیده و حجم مواد داخلی کاهش پیدا می کند. رویه مبل شنی قابلیت تعویض و تعمیر را نیز دارد و در صورت آسیب می توانید اقدام به تعویض آن نمایید. هم چنین در صورتی که با برخورد آب از حجم مواد داخلی مبل شنی کاسته شد، می توانید مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. به همین دلیل این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که تا سال ها قابل استفاده است. 


اندازه ها

این مبل شنی دارای ابعادی است که به راحتی در فضاهای محدود قابل استفاده می باشد. مبل شنی دارای طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر می باشد که بخش 50 سانتی متری آن مربوط به نشیمنگاه و بقیه به تکیه گاه مربوط می شود. مبل شنی دارای ضمانت نامه 2 ساله نیز می باشد. این محصول قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل کند.


راهنمای خرید

مبل شنی یکنفره رنگارنگ اینتکس را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...