مبل شنی یک نفره الیافی بزرگ

کد ۸۸۹۷۷۷

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
5,800,000
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره الیافی بزرگ تولید شده با مرغوب ترین جنس رویه و بدنه و همینطور  مقاومت بالا و قابل قبول یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس تهران بوده که دارای بدنه و رویه ای با کیفیت و با دوام بالا در برابر ضربه و فشار های احتمالی می باشد و در برخورد با اجسام نوک تیز از مقاومت چشمگیری برخوردار است. بدنه ی این مبل شنی دارای خاصیت ضدآب و ضد تعریق بوده و شما می توانید با خیالی آسوده از آن در زمین های خیس و محیط های مرطوب  استفاده نمایید. بدنه ی این کالا به گونه ای طراحی و ساخته شده که کاملا منعطف بوده و در هنگام استراحت به فرم و شکل دلخواه شما تبدیل شده و تمام اعضای بدن را به صورت کامل فرا میگیرد. مبل شنی یک نفره گرد الیاف دار بزرگسال با دوام بالا، دارای بدنه عالی و همینطور ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده که به شما کمک کرده تا از این محصول با خیالی آسوده در هر فضایی استفاده نمایید. این مبل شنی دارای رنگ بندی و طراحی های زیبا و متنوعی بوده که به محیط، زیبایی دو چندان می بخشد.

این محصول با رنگ های جذاب و مختلف برای دکوراسیون محل کار و منزل استفاده می شود. لازم به ذکر است این مبل شنی جذاب، با توجه به حجم و وزن مناسبی که داشته به شما کمک می کند که به راحتی این محصول را مورد جابه جایی و حمل و نقل قرار دهید. این کالا به دلیل جنس مقاومی که داشته، مناسب برای استفاده تمام سنین با تحمل وزن بالا بوده است. طراحی انواع مبل شنی به صورتی بوده که موجب تعرق در هنگام استفاده طولانی مدت نخواهد شد. قسمت درونی این مبل شنی از مواد داخلی بسیار درجه یک ساخته و پر شده که دارای انعطاف بالا بوده و قابلیت تغییر شکل را داشته و فرم بدن شما را هنگام نشستن به خود می گیرد و همینطور شما میتوانید مواد داخلی آن را کم و یا زیاد نمایید. رویه این مبل شنی الیاف دار ، به راحتی قابل شست و شو بوده و شما میتوانید با جدا کردن رویه ی آن به شست و شو آن اقدام کنید. این محصول یکی از بهترین مبل های شنی تولید شده در فروشگاه اینتکس تهران بوده و شما با استفاده آن در محیط داخل منزل و برای استراحت خود محیطی نرم و راحت را ایجاد خواهید کرد.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره گرد الیاف دار بزرگسال، با کیفیت و بسیار پر کاربرد بوده که بیشتر مناسب برای بزرگسالان است که علاوه بر راحتی بالایی که داشته، دارای قیمت مناسبی هم بوده که به همین دلیل توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی می باشند این مبل شنی یک نفره می تواند بهترین گزینه برای استراحت های طولانی مدت شما باشد و همچنین شما می توانید هنگام بازی گیم نت، کار با لپ تاپ، مطالعه، تماشای تلویزیون و انجام کار های روزمره خود از استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول خاصیت ضد تعریق داشته و در صورت استفاده طولانی مدت، هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند، و همینطور این محصول بسیار مقاوم در برابر انواع ضربه و فشار  ها و حتی شرایط آب هوایی مختلف بوده و به دلیل ضد آب بودن در هر محیطی قابل استفاده می باشد. همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از بابت خرید کالا آسوده می کند. این مبل با توجه به ابعاد و حجم و وزن مناسبی که دارد قابل استفاده در منازل و محل کار شما می باشد که فضای زیادی را اشغال نمی کند و شما می توانید در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده نمایید. مواد داخلی این کالا بسیار انعطاف پذیر و مستحکم بوده که با نشستن بر روی آن فرم بدن شما گرفته و با نشستن و استفاده طولانی مدت بر روی آن احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. فروشگاه اینتکس تهران از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش مبل شنی بوده و شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را تهیه کنید.


انعطاف بالا در قسمت نشیمنگاه 

نشیمنگاه این مبل شنی الیافی به صورت فرو رفته طراحی شده تا در حین استفاده از آن راحتی بسیاری را تجربه کنید. انعطاف پذیری بالای این مبل شنی را می توان یکی از بهترین خصوصیات این کالا دانست، چرا که همین موضوع سبب شده تا این مبل شنی خاصیت استانداردی برای تمامی افراد در سنین مختلف داشته باشد. یکی دیگر ازعواملی که باعث فرم پذیری و انعطاف پذیری بالا این محصول شده به کار بردن مواد درونی درجه و با دوام بوده که به راحتی و پس از چند بار نشستن و استفاده با شکل بدن شما، فرم گرفته و باعث راحتی و آرامش بسیار شما در حین استفاده از آن خواهد شد.

نوع پارجه استفاده شده در بدنه و رویه : قسمت رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار مرغوب و درجه یک بوده و به دلیل نرمی و لطافتی که داشته باعث می شود تا هنگام استفاده از آن حس راحتی داشته باشید. این نوع پارچه بسیار با دوام است تا بتواند در برابر فشار و وزن افراد به خوبی مقاومت کند. شما می توانید رویه این مبل را در صورت آسیب دیدگی نیز تعویض کرده و یک رویه جدید را جایگزین آن نمایید.  از آنجایی که این مبل شنی بسیار پرکاربرد است، شما علاوه بر تعویض رویه این کالا و یا حتی تعمیر آن، می توانید برای شست و شوی آن اقدام کرده و در صورت ایجاد کثیفی و یا هر گونه آلودگی آن را مورد شست و شو قرار داده و به راحتی پاکسازی کنید.


کاربرد بالای محصول و نحوه سفارش آن 

شما می توانید با این مبل شنی ساعت ها به تماشا تلویزیون، مطالعه، کار با لپ تاپ، استراحت های روزمره و یا صحبت های دوستانه و خانوادگی بنشینید، و همچنین شما می توانید جهت خرید این محصول به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این مبل شنی با کیفیت را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...