مبل شنی یک نفره اینتکس زرد

کد : اینتکس 04۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اینتکس زرد از جدیدترین محصولات ساخت شرکت اینتکس است که به دلیل کیفیت خوب و ظاهر زیبایی که دارد در بازار بسایر موفق ظاهر شد و فروش بالایی را تجربه کرد. این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی میباشد که در سایت تهران اینتکس موجود بوده و با مراجعه به بخش مبل های شنی میتوانید تعدادی از آنها را مشاهده کنید.  این مبل شنی کی نفره زرد وزن بسیار سبکی داردبه شما اجازه میدهد آن را جابجا کرده و در هر مکانی که مایل بودید از آن استفاده کنید.جنس بدنه ی به کار رفته در ساختار این مبل شنی از جنس  چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل خود بهره میبرد که استفاده از این ترکیب در جنس آن سبب شده تا بتوانید استراحتی لذت بخش را روی آن تجربه کنید .این مبل شنی یک نفره زرد طرح بسیار ساده ای دارد و با رنگ زرد روشن رنگ آمیزی شده تا هنگام استفاده از آن حس خوبی داشته باشید. .ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل شنی مخصوص استفاده های یک نفره میباشد دارای ابعادی که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 110 سانتی متر ارتفاع میباشد که این ابعاد کاملا مطابق با استاندارد های مبل های شنی یک نفره اندازه گیری شده و مشکلی در استفاده از آن به وجود نخواهد آمد.استفاده از این نوع مبل های شنی  برخلاف  محصولات بادی دیگرربه تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی یک نفره اینتکس زرد

در زمان خرید مبل های شنی نکات بسیاری حائز اهمیت جلوه می کنند. از این مسائل می توان به جذابیت ظاهری اشاره کرد. یک مبل شنی باید دارای طراحی خاص و جذابی باشد تا توجه خریدار را جلب نماید. دیگر نکته در خرید این محصول، کیفیت آن می باشد. مبل های شنی که از کیفیت پایینی برخوردار باشند، بسیار زود دچار آسیب شده و کیفیت خود را از دست می دهند. نکته مهم بعدی نوع ساختمان مبل شنی است. مبل های شنی طرح های متفاوتی دارند که بعضی از راحتی بیش تری در هنگام استفاده برخوردار می باشند. مبل شنی یک نفره اینتکس زرد یکی از مبل های شنی با طراحی جذاب و زیبا می باشد که تمامی ویژگی های یک مبل شنی عالی را دارا است. با ما همراه باشید تا مشخصات این مبل شنی را بررسی و تحلیل کنیم. 

مبل شنی یک نفره اینتکس زرد | نمایندگی اینتکس


ظاهر جذاب و فانتزی

این مبل شنی از ظاهری بسیار جالب و زیبا برخوردار است. مبل شنی حالتی کیسه ای دارد و به صورت یک استوانه طراحی شده است. این محصول دارای ارتفاع مناسبی می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و بلند شوید. مبل شنی یک نفره فاقد تکیه گاه می باشد. این مبل شنی دارای دوخت های عمودی است. این دوخت ها به صورت بسیار ظریف هستند که باعث زیبایی بیشتر محصول می شوند. این محصول متفاوت و گرد دارای رنگ زرد بسیار جذابی می باشد که مورد توجه تمامی گروه های سنی واقع می شود. 


طول عمر بالای مبل شنی

داخل این مبل شنی از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این مواد داخلی دارای ویژگی های بسیاری می باشد که از آن ها می توان به سبکی اشاره کرد. مواد داخلی مبل شنی بسیار سبک هستند که به راحتی می توان محصول را از زمین بلند کرده و جابه جا کرد. هم چنین این مواد داخلی دارای حجم بالایی می باشند. مواد داخلی مبل شنی از استحکام قابل توجهی برخوردار می باشند. انعطاف زیاد نیز دیگر ویژگی این مواد می باشد. به دلیل دارا بودن انعطاف بالا، مبل شنی بسیار نرم و راحت است. به گونه ای که با نشستن فرد، مبل شنی حالت بدن شخص را می گیرد. مواد داخلی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. برای حفظ کیفیت این مواد باید از ریختن مایعات بر روی آن خودداری کنید. زیرا با ریخته شدن آب و مایعات دیگر، مواد داخلی مبل شنی به هم می چسبند و سفت می شوند. به همین دلیل از حجم مواد داخلی کاسته شده و از کیفیت و راحتی مبل شنی کم می شود. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران خریداری کنید و مواد را شارژ کرده و یا تعویض نمایید. با این کار محصول به کیفیت اولیه خود برمی گردد. 


کیفیت پارچه مبل شنی

رویه مبل شنی از پارچه مخمل تهیه شده است. این رویه از مقاومت بالایی در برابر فشار برخوردار است. رویه مبل شنی در برابر ساییدگی دارای مقاومت بالایی می باشد. در دوخت این رویه از نخ های بسیار محکمی استفاده شده است که به سادگی پاره نشده و دچار آسیب نمی شود. رویه مبل شنی قابلیت شستشو نیز دارد. می توانید این رویه را از قسمت آستر جدا کنید و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید رویه مبل شنی را در صورت خراب شدن تعویض کرده و یا تعمیر نمایید. این رویه در برابر تغییر رنگ نیز مقاومت بالایی دارد. 


موارد استفاده

این مبل شنی به دلیل طراحی خاصی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در اتاق نوجوانان و یا جوانان است. این محصول برای استفاده در محیط های محدود نیز بسیار مناسب است. زیرا دارای ابعاد کوچکی به مشخصات طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر است. 


راهنمای خرید

مبل شنی یک نفره اینتکس زرد را با قیمتی ارزان می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. با وارد شدن به سایت اینتکس تهران محصول را سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...