مبل شنی یک نفره با زیرپایی مجزا

کد ۸۱۲۲۲

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
3,500,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره با زیرپایی مجزا یکی از محصولات جذاب و زیبا از تولیدات نمایندگی اینتکس تهران بوده که برای استفاده تمام سنین در محل های مختلف از جمله اتاق خواب ها و سالن پذیرایی و ... طراحی و روانه بازار شده است . وجه تمایز این محصول نسبت ب مدل های دیگر داشتن یک عدد زیرپایی از جنس خود مبل شنی بوده که به صورت مجزا طراحی شده است و قابلیت استفاده به صورت میز را داشته که همینطور به عنوان یک صندلی مجزا نیز کاربرد دارد . قابلیت انعطاف پذیری بدنه در این محصول به گونه ای می باشد که شما می توانید آن را به شکل های دلخواه درآورده و تغییر حالت دهید ، از این رو به کارگیری و استفاده از این مبل شنی در فضاهای مختلف و حتی باز نیز برای افراد این امکان را ایجاد می کند تا به حالت نشسته قادر به داشتن راحتی بالایی بوده و احساس خوشایندی حین استفاده داشته باشند .

 از دیگر ویژگی های جذاب این کالا می توان به تغییر میزان نرمی و سفتی آن طبق نیاز و سلیقه خود اشاره کرد ، برای مثال این محصول را می توان از مواد درونی پر کرد و این مواد را زیاد تر نمود تا سطح نشیمنگاه مستحکم و سفت داشته و برعکس اگر افرادی به دنبال محصولی منعطف با فرم پذیری بالا هستند باید از مواد درونی آن کم کنند تا در حین استفاده از این مبل شنی لحظات خوشی را تجربه کنند . رویه این محصول از جنس جیر با کیفیت و درجه یک بوده که خاصیت ضد تعریق و ضد آب دارد و همینطورقابل شست و شو نیز می باشد یعنی در صورت ایجاد لک و یا آلودگی با یک دستمال نمناک به راحتی قابل پاکسازی است . همانطور که درتصویر مشاهده میکنید رنگ این محصول نارنجی و بسیار شیک بوده اما شما می توانید رنگ و طرح این مبل شنی را طبق نیاز و سلیقه خود سفارش دهید .

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس تهران
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره با زیرپایی مجزا ، با رویه جیر از سری جدیدترین و شیک ترین محصولات تولید شده در نمایندگی اینتکس تهران می باشد. این کالا به دلیل نرمی و راحتی بالایی که دارد، جزو پر فروش ترین مبل های شنی این مجموعه است. این محصول به عنوان مبل شنی راحتی طراحی شده که شما می توانید فرم آن را با دست و طبق سلیقه خود تغییر دهید و همچنین لازم به ذکر است که رویه این مبل شنی از جنس پارچه جیر بسیار مرغوب و درجه یک بوده که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و اجسام نوک تیز دارای مقاومت بالایی بوده و به همین دلیل شما می توانید بدون نگرانی و به راحتی آن را در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی بوده که شما می توانید آن را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول ایده آل و مدرن را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


ویژگی های خاص مبل شنی

به جرات می توان گفت که مهم ترین ویژگی که باعث متمایز شدن این مبل شنی نسبت به محصولات دیگر این مجموعه شده ، طراحی زیبا و مدرن آن است. لازم به ذکر است در ساخت این محصول سعی بر این بوده که این کالا با کیفیت عالی و ظاهری شیک و مدرن تولید شده و به دست مصرف کنندگان برسد. این مبل شنی دارای زیر پایی مجزا می باشد که بسیار هم کاربردی بوده و همین ویژگی باعث منحصر به فرد شدن این محصول و فروش بالای آن شده است که شما می توانید از آن به عنوان یک صندلی مجزا ، میز و زیر پایی جهت راحتی بیشتر و... استفاده نمایید. طراحان این مبل شنی جهت سهولت در استفاده و جا به جایی این محصول ، یک دستگیره در قسمت فوقانی آن در نظر گرفته اند که موجب حمل و نقل آسان آن شده است. یکی دیگر از نکات مهم که در خصوص این کالا حائز اهمیت بوده ، این است که این محمصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و پس از هر بار استفاده حالت نرم و راحت تری به خود میگیرد.


طول عمر بالای محصول

از آنجایی که ظاهر مدرن و شیک مبل شنی بسیار مهم است ولی درهمین جهت شما باید به مقاومت بالای این محصول نیز توجه داشته باشید. این مبل شنی دارای رویه و بدنه ای از جنس جیر است که بسیار هم درجه یک و مرغوب بوده و دارای لطافت بسیار بالایی می باشد. لازم به ذکر است رویه این محصول دارای خاصیت ضد تعریق بوده و در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و همچنین رویه این مبل شنی کاملا قابل شست و شو بوده و در صورت ایجاد لک و آلودگی شما می توانید رویه آن را جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید. همانطور که ذکر شد نوع پارچه استفاده شده در رویه این مبل شنی بسیار با دوام بوده تا بتواند در برابر فشار و ضربه های احتمالی به خوبی مقاومت کند.  


مشخصات ظاهری

این مبل شنی یک نفره دارای ابعاد مناسب و استانداردی بوده تا یک فضای راحت را برای افراد محیا سازد و علاقه مندان بتوانند استراحت طولانی مدت همراه با راحتی بسیار بالایی را در آن تجربه کنند. میزان تحمل وزن محصول یکی از ویژگی هایی بوده که هنگام خرید بسیار مورد توجه خریداران عزیز قرار گرفته است. این محصول با توجه به اینکه وزن بسیار کمی دارد اما می تواند وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را به راحتی تحمل کند. هم چنین این مبل شنی دارای طراحی به صورت گرد و زیبا است و دارای طول 100 سانتی متر ، عرض 72  سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد که به راحتی در هر قسمت از منازل و یا ادارات قابل استفاده خواهد بود. 


سخن پایانی

از آنجایی که این مبل شنی به صورت آماده به دست شما میرسد ، نیاز به راه اندازی خاصی نداشته و فقط کافی است تا شما محصول خود را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مد نظر قرار دهید. بیشترین نکته ای که درباره این کالا مهم و اساسی است ، نحوه مراقبت و نگهداری از این مبل شنی است که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد و تا حد امکان بهتر است از اجسام و اشیاء نوک تیز دور باشد. این مبل شنی محصولی زیبا و منحصر به فرد از فروشگاه اینتکس تهران بوده و شما می توانید این مبل شنی را با کیفیتی عالی و قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...