مبل شنی یک نفره بزرگسال مخمل

کد 5574100

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
4,200,000
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال مخمل از جدید ترین و محبوب ترین و همنیطور کاربردی ترین مبل شنی موجود در فروشگاه اینتکس تهران بوده که به تولید رسیده و به بازار عرضه شده است که میتوان آن را نمونه کاملی از این نوع محصولات به شمار آورد چرا که با راحتی بالا و دوخت های محکم و دقیق تا مدت ها مکانی مناسب برای استراحت شما خواهد بود. فروشگاه اینتکس تهران یکی از قدیمی ترین تولید کننده این محصول بوده و تاکنون مدل های بسیاری را برای کاربرد های مختلف به بازار عرضه کرده و این مبل شنی نیز جزوء یکی از با کیفیت ترین و بهترین تولیدات این شرکت میباشد. اندازه این مبل شنی به حدی است، که میتواند یک فرد بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. این حجم بزرگ باعث شده تا این مبل شنی در محیط های مختلف برای استراحت های طولانی مدت مناسب باشد و شما میتوانید آن را در اتاق های شخصی خود برای مطالعه، استراحت طولانی مدت و یا خواب استفاده کنید.

این مبل شنی تک نفره علاوه بر اندازه و حجم، راحتی بسیاری داشته که البته این راحتی را تا حد زیادی مدیون به جنس رویه و همچنین بدنه آن بوده، که در مورد رویه ی آن باید گفت قابلیت تعویض آن به شما این امکان را می دهد تا در صورت خستگی از ظاهر آن به راحتی آن را با رویه ای دیگر جایگزین کرده و تنوعی برای منازل و یا ادارات خود ایجاد کنید. جنس به کار رفته در ساخت این رویه از نوع پارچه مخمل بوده  بوده که راحتی و نرمی زیادی را به محصول میبخشد. جنس مواد داخلی این محصول در واقع از مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه یک ساخته و پر شده که دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و میتواند به راحتی به فرم و شکل بدن شما تغییر حالت دهد. این مواد داخلی دارای امکان تغییر مقدار هستند پس شما میتوانید آن را بنا به استفاده خود تغییر داده و از آن به هر صورت که تمایل دارید، استفاده کنید. این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات در این فروشگاه بوده و شما برای تهیه آن میتوانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و این مبل شنی تک نفره بزرگسال را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. 

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره بزرگسال مخمل محصول کاملا استاندارد با راحتی بسیار بالا برای استفاده تمامی سنین بوده که ظاهری فانتزی و منحصر به فرد داشته این محصول با طراحی متنوع و رنگ بندی زیبا تولید شده و مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد و به همین دلیل این مبل شنی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یاید. در رابطه با ساختار این کالا باید عنوان کرد که این محصول از سه لایه پارچه، آستر و مواد داخلی ساخته شده که هر کدام ازاین ها از ویژگی خاص و متفاوتی برخوردارند. شما می توانید این کالا را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش داده و دیزاینی خاص و شیک را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها و... به ارمغان بیاورید، همچنین جنس بدنه این کالا از مخمل درجه یک و مرغوب ساخته شده که علاوه برلطافت و نرمی که داشته، کاملا قابل شست و شو بوده یعنی در صورت ایجاد لک یا کثیفی، شما می توانید پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی آن را شستشو دهید. لازم به ذکر است که این جنس از پارچه که در ساخت این مبل شنی استفاده شده بسیار مقاوم در برابر ضربه، وزن بالا، شرایط آب و هوایی مختلف و حتی نور مستقیم خورشید بوده و همچنین این محصول از بهترین نوع مواد داخلی پر و تشکیل شده که علاوه بر وزن اندک و نرمی که داشته، بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه بوده و همچنین از انعطاف بالایی نیز برخوردار است که همین ویژگی سبب شده تا مصرف کنندگان هنگام نشستن بر ری آن احساس خوشایندی داشته و دراستفاده طولانی احساس خستگی نداشته باشد. البته این محصول ایده آل جهت رضایت مندی مصرف کنندگان، دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده تا خریداران با خیالی آسوده این محصول را خریداری نمایند.


فرم پذیری بالا مبل شنی 

این محصول خاصیت شکل پذیری بالایی داشته و همین انعطاف بالا محصول باعث شده تا این مبل شنی قابلیت فرم پذیری خوبی داشته باشد. این نوع ساختار سبب شده تا افراد بتوانند به صورت دلخواه و طبق سلیقه خود و در حالت های مختلف از این کالا استفاده کرده و تجربه خوشی را در حین استفاده از آن داشته باشند. فرم پذیری و انعطاف پذیری این کالا را می توان یکی از بهترین مزایا این محصول دانست چرا که همین موضوع سبب شده تا این مبل کاملا استاندارد طراحی شده و مناسب برای تمامی افراد در سنین مختلف باشد. 


سبک و کم وزن بودن محصول 

 ازدیگرمزایا این مبل شنی سبک بودن و وزن کم آن بوده که همین موضوع سبب جا به جایی و حمل و نقل آن آسان شده است. این مبل شنی پر کاربرد وزنی بالغ بر4 یا 5 کیلوگرم داشته که به همین سبب شما به آسانی می توانید این محصول را مورد جا به جایی قراردهید، یعنی این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از مبل شنی خود در هر قسمتی از منزل استفاده کرده و جلوه زیبایی به آن بدهید از دیگر ویژگی های جذاب این محصول، به کار بردن مواد داخلی بسیار مرغوب و سبک در آن بوده که علاوه بر این که به راحتی، با چند بار استفاده با شکل بدن شما فرم می گیرد و به دلیل سبک بودن در وزن کم خود محصول نیز بی تاثیر نیستند.


رنگ بندی و طراحی زیبا

این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های جذاب بوده که مورد پسند تمام سنین و سلایق مختلف است و همینطور این مبل شنی با آخرین استاندارد ها طراحی و دیزاین شده که شما می توانید این مبل شنی را با رنگ بندی و طراحی متفاوت طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. 

طریقه سفارش 

شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول پر کاربرد را خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.    

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...