مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش

کد ۶۶۷۷۴

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
2,100,000
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش محصولی با رنگ و ظاهری شکیل بوده که به منظور راحتی و ممانعت نمودن از تعریق بدن ، از پارچه مخمل تهیه شده است . محتوای داخل آن از فیبر درنظر گرفته شده است که بسیار منعطف بوده و قابلیت شکل گیری با بدن را به محصول بخشیده است . وزن اندک این مبل شنی حمل آن را آسان نموده و شما قادر به استفاده از آن در هر مکانی خواهید بود . خرید مبل شنی بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس و از سراسر کشور میسر می باشد .

مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طرح و رنگبندی زیبا توانسته توجه بسیاری از علاقمندان به مبل های شنی را به خود جلب نماید. این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است و دارای یک تکیه گاه با ارتفاع متوسط و متناسب با بدن بزرگسالان می باشد که راحتی محصول را دوچندان افزایش داده است و موجب شده که شما به جهت استراحت نیز قادر به استفاده از آن باشید. رویه این مبل شنی از پارچه مخمل تهیه شده که کاملا برای پوست مناسب بوده و در حین استفاده رضایت شما را جلب خواهد نمود. همچنین این رویه ضد تعریق بوده و در استفاده طولانی مدت موجب نارضایتی شما نخواهد شد. داخل این محصول از فیبر تشکیل شده است که بسیار منعطف بوده و با بدن شکل گرفته و آن را در حالت مناسبی قرار خواهد داد. فیبر ها و رویه این مبل شنی در صورت لزوم به راحتی قابل تعویض می باشد. وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از آسیب دیدگی از آن لذت ببرید. برای تهیه این محصول جذاب در طرح ها و رنگ های زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش

مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش محصولی زیبا با طراحی ساده می باشد که می تواند برای افراد همان چیزی را مهیا سازد که در انتظار ان می باشند و تمایل به داشتن ان دارند. از این رو قابلیت داشتن مزیت های مختلف را دارا می باشد و می تواند به بهترین شکل در دسترس افراد باشد. مبل شنی مواد اولیه بسیار مرغوبی دارد به این صورت که در طول سال های استفاده از ان افراد می توانند شاهد هیچ یک از خرابی ها و اسیب ها نباشند. از این رو بهترین و منحصر به فرد ترین محصولی بوده است که برای راحتی و آرامش افراد تعیین شده است و دارای طراحی بی نظیر و بی نقص می باشد. مبل شنی بدنه ای با طول عمر بالا دارد به این صورت که با پرداخت هزینه بابت خرید ان می توان از محصول در طول سال های زیاد بهره مند شد به همین خاطر است که متقاضیان زیادی به سمت این مبل شنی کشیده شده اند و تمایل به خرید این محصول با قیمت مناسب دارند. از این رو مزیت های موجود در مبل شنی به بیش ترین میزان به چشم می خورد و می تواند محصولی بی نظیر باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در باره محصول با ما همراه باشید.

مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش | نمایندگی اینتکس


رویه دلخواه افراد

در زمان خرید این امکان برای خریداران وجود دارد که بتوانند محصول را با رنگی که دلخواه خود است انتخاب و خریداری کنند از این رو رویه ان را با رنگ مورد نظر خود می پسندند و می توانند گزینه ای خاص را برای محل مورد نظر تهیه کنند. مبل شنی از دو بخش تشکیل شده است که رویه بخش اصلی محصول را در بر می گیرد. این رویه تمامی زیبایی و خاصیت مهم مبل شنی را دارا می باشد و می تواند سبب رضایت افراد گردد. رویه مبل شنی از جنس پارچه مخمل می باشد که با توجه به داشتن لطافت و نرمی بر روی خود برای استفاده طولانی مدت از محصول مشکلی را ایجاد نمی سازد. از این رو دارای توانایی داشتن طول عمر بالا نیز می باشد و می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد. رویه دارای مزیت ضد حساسیت بوده است تا افرادی که دارای پوست ها حساس هستند بتوانند با خیالی آسوده از محصول بهره ببرند و نهایت استفاده را به عمل اورند. به همین خاطر است که گروه های سنی مختلف بدون هیچ مانعی می توانند از این مبل شنی استفاده بهینه داشته باشند.


دوخت محکم و تضمینی

این بدنه دارای برش هایی است که می تواند سطح محصول را گرد و مناسب نماید و همچنین می تواند بدنه را دارای بخشی فرورفته سازد. از این رو دوخت هایی این برش ها را به هم متصل کرده است که می تواند محکم و دارای مقاومت باشد. محکم بودن بدنه و ضمانت موجود در دوخت ان سبب می شود تا افراد زیادی بتوانند از محصول استفاده کنند و نیز بتوانند در طولانی مدت بر روی این محصول زمان بگذرانند. همچنین این مبل شنی با چنین مقاومتی دارای دوام در برابر استفاده افراد سنگین وزن می باشد و در صورت تمایل برای این دسته از افراد نیز کاربرد دارد. دوخت ها به اندازه ای محکم می باشند که در اثر استفاده از هم گسسته نمی شوند و از بین نمی روند.


نشیمن راحت و طبی

مبل شنی رویه ای دارد که بدنه ای گرد را تشکیل داده است. این رویه به افراد امکان ان را می دهد تا به راحتی در بخش میانی محصول نشیمن خود را پیدا کنند و بتوانند بر روی ان به صورت راحت قرار بگیرند. از این رو دارای مزیتی مهم بوده است و آن هم داشتن محلی طبی بر روی خود است. افراد با نشستن بر روی مبل شنی در آن فرومی روند و می توانند بهترین شرایط را تجربه نمایند.


خرید : جهت خرید مبل شنی یک نفره بزرگسال مدل آرامش می توانید به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با ضمانت نامه رسمی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...