مبل شنی یک نفره قهوه ای

کد 55217

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره دستگیره دار قهوه ای یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده بوده، که دارای ویژگی های لازم برای یک استراحت بدون دردسر بوده و می تواند به راحتی در جایگاه و مکان های مختلف برای استفاده های متنوع به کار رود. شرکت اینتکس تهران یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع مبل به شمار میبرد که تاکنون محصولات بسیاری در این زمینه تولید کرده و این محصول نیز یکی از بهترین کالا های این شرکت به شمار می رود، که با استقبال فراوانی رو برو شده و توانسته فروش خوبی داشته باشد. از عوامل مهمی که در این فروش و استقبال بالا از این محصول تاثیر داشته، میتوان به نوع طراحی محصول اشاره کرد که با کمی دقت میتوانید متوجه دوخت های محکم و دقیق آن در سر تا سر بدنه شوید که این دوخت ها در طول عمر بالای این مبل تاثیر گذار بوده و میتواند تا سالها مورد استفاده شما قرار بگیرد. از ویژگی های مهم این محصول میتوان به نوع طراحی آن اشاره کرد که دارای نشیمنگاه بسیار نرمی بوده که حالت گود داشته و میتوانید به راحتی روی آن جای بگیرید.

این مبل شنی دستگیره دار دارای رویه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه احتمالی باشد که به شما این اجازه را می دهد با هر وزنی هرگونه استفاده ای از آن داشته باشید. این رویه که جنسی از نوع مخمل داشته دارای قابلیت تعویض بوده و میتوانید به سادگی آن را با رویه ی دیگری جایگزین کنید. وزن پایین این محصول میتواند در جابجایی های آن تاثیر زیادی داشته باشد و همچنین شما میتوانید آن را به سادگی در محیط های مختلف منزل و... حمل کرده و لازم به ذکر است، دستگیره ی قرار داده شده در قسمت بالای محصول، در این امر به شما کمک شایانی خواهد کرد. شما عزیزان جهت تهیه این مبل شنی میتوانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی آن را سفارش داده و محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی یک نفره دستگیره دار قهوه ای از دیگر محصولات تولید شده توسط نمایندگی اینتکس تهران بوده که با طراحی جدید و رنگ زیبا می باشد که از مواد اولیه مرغوب همراه با راحتی بی نظیر تولید شده که دارای تکیه گاه راحتی برای ریلکس کردن و استراحت طولانی مدت می باشد. این محصول از فروش بالایی برخوردار بوده و تا کنون توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشته باشد. این مبل شنی راحتی تکیه گاه دار به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن و استفاده از آن، تمامی اعضای بدن مصرف کننده را در بر می گیرد تا شخص مصرف کننده احساس راحت و آرامی داشته باشد و در صورت استفاده طولانی مدت شکل و فرم خود را از دست نمی دهد و مجددا حالت اولیه خود را حفظ می کند. این مبل یکی از راحت ترین محصولات تولید شده می باشد که دارای رنگ بدنه زیبا و جذاب طوسی بوده اما شما می توانید رنگ و طرح این مبل شنی را طبق سلیقه خود سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل ساخته شده که جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهد که به همین دلیل شما هنگام نشستن و استفاده به هیچ عنوان دچار تعریق و هیچ گونه درد عضلانی نخواهید شد، همچنین در برابر انواع فشار و شرایط جوی و آب و هوای مختلف بسیار با دوام می باشد که می توانید سالیان سال با خیالی آسوده از آن در هر مکان و جایگاهی استفاده نمایید. در خصوص محتویات داخلی کالا نیر باید عنوان کرد که از مواد درونی بسیار با کیفیت و منعطف تشکیل و پر شده، تا شکل ظاهری کالا حفظ شود، همچنین به دلیل مقاومت و حالت پذیری بالا، بستری ایده ال و راحت در عین زیبایی را برای شما فراهم می سازد.


کاربرد محصول

این مبل شنی در محیط های گوناگون قابل استفاده است و شما می توانید با استفاده از آن ساعت ها به تماشای تلویزیون و کار با لپ تاپ پرداخته و یا کتاب مطالعه کنید و حتی به گفت و گو با دوستان بپردازید، بدون اینکه از نشستن احساس خستگی کنید. این مبل شنی بهترین جایگزین برای مبل های راحتی و فلزی می باشد و در نتیجه شما در زمانی که نیاز به استراحت داشته و یا قصد دارید به راحتی مشغول مطالعه و... شوید، پیشنهاد ما به شما این مبل شنی با دوام می باشد.


نوع دوخت و کیفیت آن

جنس رویه و بدنه این مبل شنی توسط پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه ها دوخته و به بازار عرضه شده و همین کیفیت دوخت بالا و نوع پارچه درجه یک باعث طول عمر بالا این مبل شنی شده و همچنین لازم به ذکر است این مبل شنی در برابر انواع فشار و ضربه نیز مقاوم می باشد و همینطور افراد با وزن های بالا نیز می توانند به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنند. 


مقاومت جنس رویه و بدنه 

جنس رویه این مبل از جنس پارچه مخمل ساخته شده که یکی از بهترین نوع پارچه استفاده شده در انواع مبل شنی است زیرا جنس آن بسیار لطیف است و یکی دیگر از مهم ترین خصوصیات این محصول این است که رویه پارچه ای این محصول قابل جدا سازی بوده و به همین سبب به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده و در صورت ایجاد آلودگی و یا تنوع، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید و همچنین رویه این مبل بسیار مقام در برابر فشار و وزن بالا بوده و خاصیت ضد تعریق و ضد آب نیز دارد و شما می توانید به راحتی در مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید. 


سخن پایانی و طریقه سفارش

خرید مبل شنی : این مبل شنی از سری محصولات با کیفیت و زیبا بوده که مناسب منازل و.. شما است تا با استفاده از آن به آسودگی خستگی بدن خود را از بین ببرید. ابعاد این محصول بسیار مناسب بوده و وزن کمی داشته تا به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا کنید. اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت اینتکس تهران سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...