مبل شنی یک نفره راحتی

کد : اینتکس 6۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و مبلمان راحتی می باشد . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید .  بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیا مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . از مهمترین مزیت های این محصول می توان به قابل شست و شو بودن این محصول اشاره کرد . در قسمت کناری این محصول یک جیب تعبیه شده که شما می توانید اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن بگذارید . مبل شنی یک نفره راحتی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که از آن نقطه می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید رویه محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دادر برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . محصول فوق با توجه به طرح و بنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول از بهترین نوع چرم تشکیل شده و با توجه به دوخت محکمی که دارد باعث طول عمر بیشتر این محصول شده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره راحتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی نمایند . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 دارای یک جیب در کناره ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


مبل شنی یک نفره راحتی 

از بهترین گزینه ها برای استراحت در میان روز، مبل های شنی می باشند. هنگامی که از کار در طول روز خسته هستید، مبل های شنی فضایی بسیار راحت برای استراحت شما فراهم می کنند که می توانید ساعت های طولانی را بر روی آن ها به استراحت بپردازید و خستگی روز را از تن خود به در کنید. مبل های شنی دارای تنوع بسیار بالایی در ساختمان و طراحی می باشند که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید به خرید این محصولات اقدام نمایید. مبل شنی یک نفره راحتی یکی از انواع مبل های شنی با ساختمانی خاص می باشد. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مبل شنی با پشتی بلند

این محصول از نشیمنگاهی به صورت گرد ساخته شده است. این نشیمنگاه حالتی استوانه ای شکل دارد و دوخت های ظریفی بر روی آن موجود است. مبل شنی دارای یک تکیه گاه مستطیلی شکل می باشد که ارتفاعی بلند دارد. این تکیه گاه به قسمت بدنه مبل شنی متصل می باشد و یک تکه است. ارتفاع این پشتی به گونه ای می باشد که به راحتی گردن را دربر می گیرد و می توانید استراحتی تمام عیار داشته باشید. به همین دلیل هیچ فشاری به گردن و کمر وارد نمی شود. ارتفاع نشیمنگاه نیز به گونه ای می باشد که کف پا بر روی زمین قرار می گیرد. ارتفاع مبل شنی به صورت کاملا استاندارد است و به راحتی قابل استفاده می باشد. 


کیفیت مواد مورد استفاده 

این مبل شنی از مواد داخلی از جنس فیبر (یونولیت خرد شده) تهیه شده است. این مواد داخلی دارای وزن کمی بوده و حجم بالایی دارند. به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشند. مواد داخلی مبل شنی انعطاف خوبی داشته و با نشستن فرد بر روی مبل، محصول به فرم بدن درمی آید. این مواد داخلی استحکام بالایی در برابر فشار دارند و به همین دلیل مبل دارای تحمل وزن بالایی است. برای حفظ کیفیت مواد داخلی باید از برخورد آب با مواد داخلی مبل شنی خودداری کنید. زیرا ریختن آب بر روی این مواد داخلی، باعث می شود مواد داخلی مبل به هم بچسبند و سفت شوند. این مسئله باعث می شود کیفیت مبل شنی افت کند و از حجم مواد کاسته شود. در صورت بروز این اتفاق نگران نباشید. می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و به راحتی تعویض کنید و یا شارژ نمایید. با این کار مبل همانند روز اول خواهد شد. 


کیفیت رویه مبل شنی 

رویه مبل شنی از بهترین نوع مخمل تهیه شده است. این رویه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. رویه مبل شنی در برابر ساییدگی نیز مقاوم می باشد و در قسمت دوخت های رویه استحکام خوبی دارد. هم چنین افتادن نور خورشید بر روی مبل شنی باعث تغییر رنگ پارچه نمی شود و در صورت استفاده زیاد نیز پارچه مبل شنی تغییر رنگ نمی دهد. پارچه مبل شنی قابلیت شستشو را نیز دارد و به راحتی می توان آن را شست و تمیز کرد. برای شست و شو لازم است تا رویه را از قسمت آستر مبل جدا کنید و سپس مورد شست و شو قرار دهید. 


قابلیت ها

این مبل شنی بهترین گزینه برای قرار دادن در مقابل تلوزیون و تماشای تلوزیون می باشد. هم چنین برای مطالعه طولانی مدت نیز می توانید از این مبل شنی استفاده کنید. مبل شنی را می توانید در محل کار خود قرار داده و پس از کار و در میان روز خستگی را از تن خود به در کنید. از این مبل شنی در اتاق خواب نیز می توانید استفاده نمایید. برای بازی های کامپیوتری نیز این مبل شنی بهترین گزینه می باشد. از این مبل شنی می توانید در هر محیطی استفاده کنید. فقط کافی است آن را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. 


روش خرید

مبل شنی یک نفره راحتی را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از سایت فروشگاهی اینتکستهران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...