مبل شنی یک نفره شیب دار راحتی

کد ۹۹۰۰۰۲

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
0
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره شیب دار راحتی یکی دیگر از محصولاتی بوده که بدنه ای با راحتی و دوام بالا دارد و به دلیل کیفیت عالی که دارد می تواند مورد استفاده افراد با سنین و وزن های مختلف قرار گیرد . این محصول دارای بدنه ای با ابعاد استاندارد بوده که افراد بتوانند شرایط راحتی بیش تری را هنگام استفاده از آن تجربه نمایند . این مبل شنی منحصر به فرد دارای جنس و بدنه مرغوب وبا کیفیتی است که به این صورت می تواند از بروز بدن درد جلوگیری کرده و همچنین راحتی و آسایش را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورد . جنس رویه این مبل شنی یک نفره از جنس جیر می باشد که نوعی پارچه درجه یک بوده که در برابر ضربه و فشارهای احتمالی بسیارمقاوم است . رویه این محصول ضد تعریق بوده پس شما عزیزان می توانید برای استراحت های طولانی مدت و یا زمان مطالعه و.. آن را مورد استفاده قرار داده و تجربه راحتی بسیاری را با آن تجربه کنید .

 لازم به ذکر است این محصول در صورت بروز هرگونه آلودگی و ایجاد لک در قسمت بدنه و یا رویه به راحتی قابل شستشو با آب و یا مواد شوینده می باشد . محتوای داخلی این مبل شنی ایده آل از مواد درونی با کیفیت همراه با وزن کم و توانایی تحمل وزن بالا تشکیل و پر شده است که این مواد ساختاری منعطف داشته و در اثر استفاده طولانی مدت و متداوم ، به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت داده و سبب می شود تا شما هنگام استفاده از این محصول احساس راحتی و نرمی بسیاری را تجربه کنید . لازم به ذکر است فروشگاه اینتکس تهران جهت آسودگی خاطر خریداران عزیز ضمانت نامه معتبر 2 ساله برای این مبل شنی در نظر گرفته تا علاقه مندان بتوانند بدون نگرانی و به راحتی این محصول را تهیه کنند . 

طول
 130 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 50 سانتی متر
رنگ محصول
 دارای رنگ بندی
جنس بدنه
 پارچه مخملی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس تهران
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -


مبل شنی یک نفره شیب دار راحتی از سری شیک ترین محصولات این شرکت می باشد که به دلیل طراحی مدرنی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و جزوء کالا های پر فروش شرکت اینتکس تهران می باشد و با رنگ بندی مختلف و متنوعی که دارد برای انواع سلیقه ها مناسب بوده جلوه زیبایی به منازل شما می دهد. این محصول دارای یکی از بهترین نشیمنگاه های راحتی بوده که می توان آن را با صرف هزینه بسیار کم تهیه و استفاده کرد. این محصول به نسبت دیگر مبل های چوبی و بادی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین منظور می تواند وزن بیشتری را تحمل کرده و به راحتی آسیب نبیند . جنس بدنه ی این کالا از پارچه با کیفیت و مرغوب تولید شده که بسیار مقام بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.  این مبل شنی با توجه به طراحی مقاوم و مناسب و همچنین نوع ساخت مدرن خود می تواند بستری مناسب و راحت را برای افراد به ارمغان آورد. این محصول با توجه به رنگ بندی و طراحی زیبایی که دارد بسیار مناسب برای استفاده در منازل و محیط کار بوده و حتی قابل استفاده برای کودکان ، بزرگسالان و استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد. حال در ادامه این مطلب قصد داریم که این مبل شنی ایده آل را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


شکل ظاهری مبل شنی 

همانطور که در تصویر مشخص است این محصول به صورت شیب دار و زیبا و به گونه ای سه لایه طراحی شده که شامل پوسته ، آستری و همچنین محتوای داخلی بوده و لازم به ذکر است که این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد هنگام نشستن به راحتی با بدن شما فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما فراهم میسازد.  این کالا کارایی های بسیاری داشته که از این رو شما می توانید از آن هنگام تماشای تلوزیون ، استراحت های روزانه و مطالعه و... استفاده کنید.  مبل شنی یک نفره شیب دار، دارای ابعاد استاندارد و مناسبی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای فرد محیا ساخته که افراد بتوانند استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنند. 


نوع پارچه 

جنس بدنه و یا رویه این محصول از جنس پارچه جیر بوده وکه لازم به ذکر است رویه جیر یکی از محبوب ترین نوع پارچه های استفاده شده در این مبل شنی است. چرا که جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده  و هنگام استفاده از آن می توانید احساس بسیار خوبی داشته باشید . یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مبل های شنی این است که رویه و یا بدنه پارچه ای مبل قابل جدا شدن بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده و در صورت ایجاد لک و آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید.  شست و شوی این رویه نیز مانند پارچه های معمولی است و شما می توانید با مواد شوینده و یا آب آن را پاکسازی کنید، همچنین می توانید رویه این مبل شنی را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید بدون اینکه آسیبی به پارچه وارد شود .


محتوای داخلی 

محتوای داخلی این محصولات که از نقاط قوت این مبل های شنی بوده، از مواد داخلی بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شده است که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر و راحت است. لازم به ذکر است دسترسی به محتوای داخلی این مبل شنی نیز وجود دارد و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را افزایش یا کاهش داده و میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید یعنی با کمتر کردن مواد درونی این محصول، فرم پذیری مبل شنی افزایش خواهد یافت و سطح نرم تری خواهد داشت و با افزایش مقدار مواد داخلی مبل شنی شما می توانید مبل شنی خود را سفت تر کرده و میزان انعطاف پذیری آن را کاهش دهید. 


خرید مبل شنی

این محصول پر کاربرد محصولی با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه تولید و روانه بازار شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق تنها نمایندگی اینتکس تهران می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید این مبل شنی ایده آل و فوق العاده آن را از طریق سایت اصلی اینتکس تهران خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...