مبل شنی یک نفره قرمز

کد : اینتکس 5۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره قرمز یکی دیگر از محصولات راحتی میباشد که در دسته بندی مبل های شنی قرار میگیرد و همچنین از دیگر محصولات شرکت اینتکس میباشد که دارای جنس باکیفیتی است که از نوع چرم مصنوعی بوده و از یونولیت های ریز در داخل خود بهره میبرد که این یکی از ویژگی های اصلی این مبل شنی میباشد و دارای رنگ بندی های مختلفی میباشد که در سایت تهران اینتکس میتوانید آن هارا مشاهده کنید.  این مبل شنی وزن بسیار سبکی دارد که با این ویژگی میتوانید آن را جابجا کرده و در هر مکانی که تمایل داشتید مورد استفاده قرار دهید.  استفاده از این نوع مبل های شنی   به تجهیزات خاصی مثل پمپ باد وابسته نیست و تنها کافی ست تا مکانی مناسب و هموار پیدا کرده و از آن استفاده کنید.این مبل شنی  مخصوص استفاده های یک نفره طراحی و تولید شده و یکی از ویژگی های خوب این محصول ابعاد آن است که با دقت اندازه گیری شده و بسیار مناسب است که این ابعاد به صورت 100 سانتی متر طول ، 100 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع  برای آن بسیار مناسب میباشد برای آن بسیار مناسب میباشد و طبق استاندارد های شرکت اندازه گیری شده است.

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پلی استر
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 تهران اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


مبل شنی یک نفره قرمز

محصولاتی که تحت عنوان مبل شنی موجود هستند اغلب دارای طراحی فانتزی و جذاب می باشند که مورد توجه جوانان واقع می شوند. این محصولات از بهترین گزینه ها برای یک استراحت طولانی مدت در بین روز به شمار می روند و با داشتن طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده هستند. دارا بودن طرح ها و فرم های گوناگون، اغلب انتخاب را برای خریداران دشوار می کند. به همین دلیل مشاوران ما در سایت فروشگاهی اینتکس تهران در صدد هستند تا با راهنمایی صحیح شما را در خریدی مناسب یاری کنند. مبل شنی یک نفره قرمز یکی از این محصولات می باشد که در سایت فروشگاهی اینتکس تهران موجود است. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

مبل شنی یک نفره قرمز  | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری خاص مبل شنی

این مبل شنی دارای فرمی همانند یک توپ می باشد. مبل شنی قرمز دارای یک شیب ملایم در سطح محصول است که با نشستن بر روی مبل و فرو رفتن قسمت نشیمنگاه، یک تکه از سطح مبل به خوبی کمر را دربرمی گیرد. در واقع مبل شنی تکیه گاهی به صورت یک تکه با نشیمن دارد. ارتفاع این مبل شنی بسیار مناسب بوده و برای نشستن و برخاستن از روی محصول، مشکلی نخواهید داشت. مبل شنی یک نفره قرمز دارای دوخت هایی به صورت عمودی بر سطح مبل می باشد. این دوخت ها ظریف و ساده هستند و دارای درز نمی باشند. استحکام نخ استفاده شده در این دوخت ها، باعث شده است تا با نشستن افراد سنگین وزن بر روی محصول، مشکلی پیش نیاید و در برابر فشار وارده مقاومت خوبی دارد. ظاهر این مبل شنی بسیار جذاب بوده و کاملا فانتزی می باشد. هم چنین دارا بودن رنگ قرمز به زیبایی کار می افزاید. 


موارد استفاده مبل شنی

از این مبل شنی در اتاق نشیمن و جلوی تلوزیون می توان استفاده نمود. پس از یک روز کار می توان بر روی این محصول به تماشای تلوزیون پرداخت تا ذهن و جسم به آرامش برسد. هم چنین می توان این محصول را در اتاق قرار داد. به دلیل رنگ زیبا و جذاب این مبل شنی، به خوبی با وسایل اتاق خواب هماهنگ می شود. از این محصول می توان برای مطالعه نیز استفاده نمود. در مطالعه طولانی مدت در اثر نشستن زیاد، آسیب زیادی به کمر وارد می شود. با نشستن طولانی بر روی این مبل، بدن در حالت ایده آل قرار گرفته و هیچ فشاری به کمر و گردن وارد نمی شود. مبل شنی قرمز نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. فقط کافی است محیط مناسبی را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی مبل شنی، محصول به فرم ایده آل می رسد. 


کیفیت مبل شنی

رویه این مبل شنی از جنس مخمل می باشد. مبل شنی رویه ای بسیار مقاوم در برابر فشار دارد. هم چنین این رویه در برابر ساییدگی و پارگی نیز بسیار محکم بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. برای داشتن طول عمر بالاتر در هنگام جابه جایی مبل شنی را بر روی زمین نکشید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه محصول خودداری کنید. مواد داخلی مبل شنی نیز از بهترین نوع فیبر (یونولیت خرد شده) می باشد. این مواد سبک بوده و انعطاف بسیار بالایی دارند. دارا بودن وزن کم و حجم زیاد این مواد را برای استفاده در مبل شنی مناسب کرده است. هم چنین مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر فشار دارند. به همین دلیل مبل شنی دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد. مواد داخلی مبل شنی قابلیت تعویض نیز دارند. برای شست و شوی مبل شنی باید رویه محصول را از بدنه جدا کنید و مورد شست و شو قرار دهید. برخورد آب با مواد داخلی باعث متراکم شدن و کم شدن حجم مواد می شود که در این صورت می توانید با تعویض مواد داخلی، مبل شنی را احیا نمایید. 


روش خرید مبل شنی

مبل شنی یک نفره قرمز را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...