مبل شنی یک نفره قهوه ای

کد ۹۹۰۰۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
2,800,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره قهوه ای مانند اغلب مبل شنی ها با ظاهری گرد طراحی شده  است . به همین دلیل  قابلیت حاالت پذیری بالایی دارد و با یک بار نشستن فرم دلخواه را می گیرد . این محصول با توجه به رنگ منحصر به فرد و ابعاد استانداردی که دارد قابل استفاده برای هر گروه سنی می باشد . در رویه این محصول مانند سایر مبل های شنی از پارچه مخمل استفاده شده تا نهایت ماندگاری و مقاومت را داشته باشد و در آب و هوای مختلف و فضاهای باز دچار افت کیفیت نشود . این کالا در رنگبندی های متنوعی تولید شده تا قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون ها را داشته باشد .  محتوای داخلی این مبل شنی بسیار نرم و انعطاف پذیر طراحی شده تا شما بتوانید ساعاتی طولانی را بر روی این این محصول به استراحت و کار بپردازید . این کالا از سه قسمت (مواد درونی ، آستر، رویه بیرونی ) تشکیل شده که به ضخامت و استحکام آن می افزاید .

در صورت آلودگی رویه این کالا می توانید آن را از آستر جدا کنید و مورد شست و شو قرار دهید . لازم به ذکر است که این مبل شنی حساسیتی به ُمواد شوینده غیر اسیدی ندارد ندارد و دچار رنگ پریدگی ، تغییر رنگ و تغییر سایز نمی شود . وزن و قابلیت تحمل وزن یکی از ارکانی است که در پروسه خرید توجه بسیاری به آن می شود . به همین علت وزن این کالا بسیار اندک می باشد که حمل آن را برای شما آسان نموده  است . هم چنین قادر خواهید بود از این کالا در هر فضایی نهایت استفاده را داشته باشید . وزن این مبل شنی 6 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن نیز 140 کیلو گرم است  که به ویژگی های این محصول می افزاید . این مبل شنی دارای 2 سال ضمانت برای آسودگی خاطر بیش تر شما می باشد  که این ضمانت عدم پرزدهی ، مقاومت و استحکام و ضد تعریق بودن این مبل شنی را تایید می کند .  برای خرید این کالا و دیدن نمونه های بیش تر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا ظرف مدت 48 ساعت این محصول را درب منزل یا به صورت حضوری تحویل بگیرُید . 

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت و یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازندهاینتکس تهران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...