مبل شنی یک نفره مخملی

کد : اینتکس 14۶313

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع توسط شرکت بست وی تولید و عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد .  مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . مبل شنی یک نفره مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل با خیالی آسوده استفاده نمایید .  این محصول  با توجه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل حود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید مبل شنی یک نفره مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


مبل شنی یک نفره مخملی
در خرید مبل های شنی ، اولین نکته ای که توجه خریدار را جلب می کند دارا بودن ظاهری مطابق با سلیقه افراد است. تنوع محصول در این حوزه به قدری زیاد می باشد که گاها انتخاب را برای افراد تبدیل به کاری دشوار می کند. برای این منظور کارشناسان ما در سایت اینتکس تهران حاضر هستند تا با راهنمایی شما خرید را برایتان تبدیل به فرآیندی لذت بخش نمایند. برای صحبت کردن با مشاوران فروش می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. مبل شنی یک نفره مخملی یکی از انواع پرطرفدار مبل های شنی می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول می پردازیم. 


طراحی ظاهری خاص و فوق العاده
این مبل شنی بر خلاف دیگر نمونه ها از طراحی ظاهری به صورت ثابت برخوردار می باشد. انواع مبل های شنی هستند که با تکان دادن و یا نشستن افراد دچار تغییر شکل می شود. اما در مورد این محصول طراحی به گونه ای می باشد که در نگاه اول همانند یک کاناپه یک نفره به نظر می رسد. این محصول دارای مساحت قاعده مربعی شکل است و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین، نشیمنگاه آن طراحی شده است. این مبل شنی دارای دو دسته در اطراف نشیمنگاه بوده و دسته ها با اندازه و ارتفاع مناسبی که دارند قادر هستند آرنج و دست شما را در موقعیت مناسبی از بدن قرار دهند. به همین دلیل در هنگام نشستن بر روی این مبل شنی دست های شما آویزان نشده و خسته نمی شوند. پشتی این مبل شنی نیز به صورت مربعی بوده و با دارا بودن ارتفاع مناسب تمامی قسمت کمر و گردن شما را در بر می گیرد. این محصول دارای ظاهری جذاب بوده که به رنگ آبی زیبایی می باشد.
رویه مخملی با کیفیت
این مبل شنی از رویه ای مخملی برخوردار است. رویه این مبل شنی دارای دوخت ظریفی می باشد که در این دوخت از بهترین نوع نخ استفاده شده است. نخ های به کار رفته در این مبل شنی بسیار مقاوم بوده و با وارد شدن فشار زیاد ناشی از نشستن افراد با وزن سنگین بر روی محصول، دچار پارگی و آسیب نمی شود. بنابراین در قسمت درزهای رویه مبل شنی مشکلی پیش نخواهد آمد. این نوع پارچه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم بوده و تحت تأثیر شرایط آب و هوایی گرم و سرد دچار آسیب نمی شود. رویه مبل شنی از استحکام بالایی بهره مند است این رویه قابلیت شستشو دارد و به راحتی می توانید در زمان نیاز، آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین این رویه در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم است. در صورت خراب شدن این رویه می توانید آن را تعویض کنید. 


کیفیت مواد داخلی
این محصول از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این مواد داخلی مانند گلوله های بسیار ریزی هستند که وزن خیلی کمی دارند و به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. مواد داخلی مبل شنی از استحکام خوبی در برابر فشار بهره مند می باشند و با نشستن طولانی مدت دچار افت کیفیت و کاهش حجم نمی شوند. این مواد داخلی از انعطاف بالایی بهره می برند که در صورت نشستن هر شخصی، فرم بدن فرد را گرفته و به همین جهت هیچ فشاری به کمر وارد نمی شود. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است از ریختن آب و مایعات دیگر بر روی آن خودداری کنید. در صورت ریختن آب و مایعات بر روی مواد داخلی مبل شنی، این مواد به هم می چسبند و سفت شده و از حجم آن کاسته می شود. به همین جهت هنگامی که رویه مبل شنی بر روی محصول بود، اقدام به شستشو نکنید. برای شستشو ابتدا رویه را جدا کرده و سپس بشویید. در صورت افت کیفیت مواد داخلی می توانید مواد داخلی مبل شنی را از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید.
ثبت سفارش
برای خرید مبل شنی یک نفره مخملی و ثبت سفارش خود به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...