مبل شنی یک نفره کودکانه

کد ۹۴۰۰۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
2,300,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره کودکانه از سری مبل های شنی جذابی بوده که به دلیل داشتن رنگ و رنگ بندی های فوق العاده شاد و زیبا بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در همین جهت باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از رنگ یکدست صورتی بوده که بیشتر در میان بانوان و کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است. ساختار این مبل شنی هم به گونه ای طراحی شده تا شما با هر بار نشستن بر روی آن احساس نرمی و راحتی بیشتری خواهید کرد. قسمت نشیمنگاه این کالا به صورت فرو رفته طراحی شده که در هنگام نشستن فوق العاده نرم و راحت است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت ساده و با مقداری ارتفاع بیشتر نسبت به سطح اصلی این محصول تولید شده که شما می توانید به آن در هنگام نشستن تکیه دهید. این مبل شنی بسیار محبوب در میان طرفداران و خریداران بوده که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب توسط نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد.

 این محصول با توجه به نشیمنگاه نرمی که دارد از مبل های شنی راحتی به شمار می آید که همه ی کودکان می توانند از این کالا استفاده نمایند زیرا بدنه محصول به گونه ای طراحی شده است که تمام استاندارد های لازم جهت راحتی شما را دارا بوده و آرامش و راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. جنس بدنه این مبل شنی از دیگر مزایای این مبل به شمار می آید که از پارچه جیر ساخته شده است که علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا ، خاصیت ضد تعریق نیز داشته و کمترین آسیب دیدگی را نسبت به دیگر پارچه ها دارد. همچنین ابعاد این محصول بسیار مناسب و استاندارد طراحی شده که می توانید از آن در هر فضایی حتی با متراژ کم نیز استفاده نمایید، علاوه بر این ها، این مبل شنی وزن بسیار سبکی نیز دارد. اگر شما نیز تمایل به خرید این محصول استاندارد و راحت برای کودکان دارید می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این کالا با کیفیت و جذاب را سفارش دهید. 

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

مبل شنی یک نفره کودکانه از سری محصولات جدید و مدرن و مناسب برای کودکان طراحی شده و توسط نمایندگی اینتکس تهران با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد. در ساختار این محصول باید عنوان کرد که از سه لایه بیرونی و داخلی، آستر و مواد درونی تشکیل شده که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. این کالا به رنگ صورتی  طراحی شده است، که بسیار سازگار با روحیه شاد کودکان می باشد البته شما می توانید این محصول را با توجه به سلیقه خود و یا فرزندانتان سفارش دهید و دیزاینی خاص و مدرن را برای محیط های خانگی و اتاق خواب ها به ارمغان بیاورید.

جنس بدنه این کالا از جیر درجه یک و با کیفیت ساخته شده که دارای نرمی و لطافت  بسیاری بوده، و همچنین شما می توانید در صورت ایجاد لک، آلودگی پارچه را از آستر جدا کرده و به راحتی با مواد شوینده شستشو دهید. جنس این کالا بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار وزن، آب و هوا مختلف و حتی نور مستقیم خورشید می باشد. دیگر ویژگی که در مورد این کالا حائز اهمیت است، محتوای داخلی این محصول بوده که بسیار با کیفیت و عین حال سبک و کم وزن می باشد و همچنین بسیار مستحکم در برابر فشار بوده و از انعطاف بالایی نیز برخوردار است که همین ویژگی سبب می شود، کودک هنگام نشستن بر روی آن فرم بدنش را گرفته و در نشستن های طولانی احساس خستگی نکند. علاوه بر این ها شما در صورت اسیب دیدن محتویات داخلی و یا بدنه این محصول، می توانید به راحتی آن را تعویض کرده و جایگزین نمایید تا یک مبل شنی نو را در اختیار داشته باشید. این ویژگی ها از خصوصیات خوب این محصول به شمار می روند و شما هم اکنون می توانید این مبل شنی را از سایت نمایندگی اینتکس تهران با قیمت عالی خریداری نمایید.


محتوای داخلی و جنس رویه 

جنس بدنه این محصول جذاب از پارچه جیر یا همان مخمل بوده، این نوع پارچه ها از مقاومت و ضخامت خوبی برخوردارند و همچنین دارای قابلیت شستشو هستند تا در زمان کثیف شدن و یا ایجاد هرگونه لک و آلودگی امکان جدا کردن از بدنه اصلی و شستشوی آن فراهم باشد. همچنین استفاده از پارچه جیر برای این مبل شنی فوق العاده علاوه بر ایجاد محلی راحت و در عین حال نرم، از تعرق نیز به خوبی جلوگیری خواهد کرد. رویه این کالا در رنگ بندی های متفاوت و متنوعی تولید شده به همین دلیل شما می توانید رنگ مورد نظر را طبق نیاز و سلیقه انتخاب و در فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید. اما جنس محتوای درونی این محصول از مواد داخلی درجه یک و بسیار نرم بوده که دارای تراکم بسیار بالایی می باشند تا هنگام استفاده از این مبل شنی احساس راحتی بسیاری داشته باشید و همچنین این مواد دارای قابلیت شارژ نیز بوده و می توان در هر زمان مواد داخلی آن را به مقدار مورد نیاز پر و یا خالی نمود.


طراحی راحت و استاندارد برای کودک 

طراحی و ساختار بدنه این محصول به صورتی طراحی شده که دارای تکیه گاه و  نشیمنگاه استاندارد برای کودکان بوده تا راحتی بیشتری را تجربه کنند. یکی از مهمترین ویژگی این مبل شنی انعطاف پذیری بالای آن است، این انعطاف پذیری کاملا مربوط به مواد مورد استفاده در داخل بدنه می باشد. زمان نشستن روی این محصول بدن و مخصوصا ستون فقرات، کودکان به خوبی پوشش داده شده و راحتی بالایی را برای شما فراهم می سازد. با وجود یکدست بودن بدنه اصلی با تکیه گاه این محصول خاصیت طبی بودن و راحتی بسیار بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.


رنگبندی و طراحی متنوع برای جذب کودکان

این محصول دارای زیبا ترین رنگ بندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد پسند کودکان است و همینطور این مبل شنی با آخرین استاندارد های دنیا طراحی و دیزاین شده است. شما می توانید این مبل شنی را با رنگ بندی و طراحی متفاوت طبق سلیقه خود و یا کودکانتان سفارش دهید. 


نحوه سفارش 

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس تهران این محصول جذاب را خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.    

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...