مبل شنی یک نفره گرد راحتی

کد ۷۷۹۰۶

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
3,800,000
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره گرد راحتی یکی دیگر از مبل های شنی استثنایی و خاص و زیبا برای بزرگسالان بوده که به تازگی با بالاترین سطح کیفیت رویه و همینطور بدنه، طراحی و روانه بازار شده است. طراحی ظاهری بدنه این مبل به صورت گرد بوده که نشمینگاه آن از انعطااف و راحتی بالایی برخوردار است. شما می توانید از این کالا در محل کار و اتاق خواب و.. استفاده کنید. لازم به ذکر است برای تولید روکش بدنه محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه استفاده شده است. این روکش خاصیت ضد آب و ضد تعریق داشته و در برابر ضربه و فشار های احتمالی مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه مبل شنی به رنگ طوسی می باشد، اما شما می توانید رنگ این محصول را با توجه به نیاز و سلیقه و همینطور طبق دکور منازل یا محل کار خود سفارش دهید. همچنین این مبل شنی با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد با نشستن بر روی آن فرم بدن شما را گرفته و از فشار زیاد به بدن شما جلوگیری می کند به همین جهت می توانید ساعت های طولانی را  بر روی آن به نشستن و استراحت بپردازید بدون آن که کوچکترین خستگی احساس کنید. 

این مبل راحتی با توجه به ابعاد مناسب و استانداردی که دارد مناسب برای محیط های کوچک با متراژ کم هم می باشد و به دلیل دارا بودن وزن بسیار پایین و سبک که دارد به راحتی قابل حمل به هر جایگاه و مکانی و می باشد. از دیگر نکات مثبت این مبل شنی می توان به محتوای داخلی کالا اشاره کرد که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و بسیار هم سبک و با دوام هستند و همینطور به دلیل کیفیت بالایی که دارند می توانند به راحتی و بدون کوچکترین آسیب وزن بالا را نیز تحمل کنند پس افراد با وزن های بالا نیز بدون نگرانی می توانند از این محصول استفاده کنند. شرکت معتبر اینتکس تهران این محصول را همراه با 2 سال ضمانت نامه برای خریداران در اختیار گذاشته که می تواند تضمینی برای خرید شما باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران این کالا با کیفیت را خریداری نموده و در صورت نیاز و داشتن سوال با مشاورین ما در این زمینه تماس حاصل نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره گرد راحتی مخصوص بزرگسال از سری مبل های با دوام و زیبا که توسط شرکت اینتکس تهران تولید و به بازار عرضه گردیده است. این محصول با توجه به طراحی گرد و منحصر به فردی که داشته جزوء محصولات پر فروش این شرکت به شمار می آید که توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است. جنس بدنه این مبل شنی از پارچه جیر ساخته شده که جریان هوا را به خوبی از خود عبور می دهد که به همین دلیل شما هنگام نشستن های طولانی مدت به هیچ عنوان دچار تعریق و درد عضلانی نخواهید شد، همچنین در برابر انواع فشار و ضربه ها و همچنین شرایط جوی و آب و هوای مختلف بسیار مقاوم می باشد که می توانید سالیان سال با خیالی آسوده از آن در هر مکان و جایگاهی استفاده نمایید. همچنین رنگ بدنه این کالا بسیار خوش رنگ و جزو رنگ های خنثی و شیک بوده که مورد پسند همه ی افراد با تمام سنین قرار گرفته است، البته لازم به ذکر است که اگر تمایلی به خرید این رنگ از کالا ندارید می توانید رنگ مورد نظر خود را به ما اطلاع داده تا با توجه به سلیقه و نیاز شما رنگ کالا طراحی شده و به دست شما برسد. در خصوص محتویات داخلی کالا نیر باید عنوان کرد که از مواد درونی بسیار با کیفیت و منعطف تشکیل و پر شده، تا شکل ظاهری کالا حفظ شود، همچنین به دلیل مقاومت و حالت پذیری بالا، بستری ایده ال را برای شما فراهم می سازد.


تحمل وزن و مقاومت بالا محصول 

از آنجایی قسمت رویه و بدنه این مبل شنی بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و طبق تمامی استاندارد های جهانی ساخته شده است که همین مورد این مبل را دارای طول عمر بسیاری کرده است و به دلیل طراحی مناسب و لطافت بالا شما هنگام استفاده از آن حس خوب و خوشایندی خواهید داشت. یکی دیگر از خصوصیت هایی که هنگام خرید بسیار مورد توجه بوده میزان تحمل وزن این مبل شنی است. این مبل شنی با توجه به اینکه خودش وزن کم و سبکی داشته ولی میتواند تا وزن 150 کیلو گرم را تحمل کرده و به همین دلیل جا به جایی آن بسیار آسان خواهد بود و همچنین به دلیل ابعاد و حجم کمی که دارد به راحتی در هر مکانی و محیطی حتی با متراژ کم نیز قابل استفاده و جا به جایی است.


شکل ظاهری و طراحی زیبا مبل شنی

شکل و ظاهر زیبا و شیک در انتخاب مبل شنی نقش مهمی دارد طراحان این مبل شنی تمام سعی خود را کرده اند که کالایی با ظاهر زیبا و در عین حال بسیار با دوام تولید، و به بازار عرضه کنند. اما در جهت طراحی زیبا این مبل باید ذکر کرد که این محصول در اندازه و طرح های مختلفی در دسترس است و به دلیل ابعاد و حجم مناسب برای استفاده در محیط منازل کوچک با متراژ کم نیز بسیار مناسب است. همانطور که گفته شد این مبل شنی از اندازه و ابعاد ایده آلی برخوردار است، و از مواد محکم و مقاومی ساخته شده تا وزن اضافی را تحمل کند و همچنین از این محصول تمامی افراد با سنین و وزن های مختلف می توانند استفاده کنند.


محتوای داخلی 

محتوای داخلی این مبل شنی از مواد با دوام و مقام ساخته و پر شده که علاوه بر استحکام، دارای انعطاف پذیری و نرمی بالایی می باشد که به خوبی با بدن شما فرم گرفته و می تواند به هر شکل و فرمی برای مصرف کنندگان عزیز به کار برود.

طریقه سفارش : جهت سفارش این محصول می توانید به سایت اصلی اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...