مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,100,000
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره گرد یکی دیگر از کاربردی ترین مبل های شنی با ابعاد متوسط به شمار رفته که کیفیت ببدنه ای بالا و ساختاری راحت داشته و برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و تولید شده است. این مبل شنی طراحی بدنه ای ساده و شیک داشته به طوری که شما می توانید برای زیبایی بخشیدن به محیط داخلی منزل و یا حتی اتاق کار خود این محصول را جایگزین مبل های راحتی کلاسیک نمایید. در نظر داشته باشید این گروه از محصولات را غالبا برای استراحت های نیمروزی انتخاب کرده اما شما می توانید در کارهای روزانه خود نظیر مطالعه ، تماشای تلویزیون ، انجام بازی های ویدیویی و... از این گروه محصولات استفاده کرده و لذت ببرید.

بدنه اصلی این مبل شنی کاملا گرد طراحی شده که در اثر نشستن بر روی بخش میانی آن یک گودی متناسب با ابعاد بدن فرد مصرف کننده ایجاد می شود. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا شما در زمان استفاده از مبل شنی یک نفره گرد احساس راحتی بالایی داشته و کمترین میزان فشار به ستون فقرات فرد وارد نگردد. ممکن بوده که افراد از این محصول به صورت مدوام و همچنین طولانی مدت استفاده کرده به همین دلیل در پروسه تولید آن نیاز به انتخاب جنس بدنه و مواد اولیه با دوام و استاندارد وجود داشته تا رضایتمندی مصرف کنندگان را در پی داشته باشید. فروشگاه اینتکس با در نظر گرفتن این موارد بوده که بخش رویه اصلی این مبل شنی را از مرغوب ترین پارچه مخمل با تنوع رنگبندی بالا و کاملا ضدتعریق تولید کرده و برای بخش داخلی آن به سراغ یونولیت های خرد شده رفته است. مواد یونولیت خرد شده نرم و منعطف بوده و در کنار وزن بدنه کمی که داشته قادر بوده وزن بالایی را بر روی خو تحمل کند. برای خرید مبل شنی یک نفره گرد می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای

امروزه به دلیل دغدغه های شغلی و میزان فعالیت بالای روزانه یکی از مهم ترین مواردی که هر فرد به آن نیاز داشته یک استراحت ایده آل و استاندارد نیمروزی و یا حتی شبانه بوده تا ارامش یافته و مجدد تجدید قوا گردد. به دلیل توجه بالای افراد به این مورد بوده که آن ها به سوی انتخاب و استفاده از وسایل طبی و راحتی رفته تا فرم بدن خود را به حالت نرمال در زمان استراحت حفظ کنند. محصولی برای استفاده رده سنی بزرگسال مناسب بوده که در زمان استفاده از بروز بدن درد در فرد جلوگیری کرده و همچنین تنوع بالایی داشته تا افراد بتوانند ظاهر ان محصول را متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایند. مبل شنی یکی از کاربردی ترین و در عین حال پرفروش ترین محصولاتی به شمار رفته که می تواند برای تمامی اعضای خانواده قابل استفاده بوده و یک محیط ایده آل و کاملا راحت را جهت استراحت شما فراهم آورد. این گروه از محصولات با تنوع بالایی تولید شده که بهترین نشیمن را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید در سال های طولانی از استفاده آن لذت کافی ببرید. یکی از محبوب ترین انواع این گروه از محصولات مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای نام داشته که در رویه های مختلفی تولید شده تا شما بتوانید متناسب با علاقه خود یک نمونه را جهت خرید در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب شما می توانید به طور کامل با نقد و بررسی این محصول جهت اشنایی با یک مبل شنی یک نفره طبی همراه با ما شوید.


ویژگی های ظاهری مبل شنی 

مبل شنی یکی از محصولات پرکاربردی بوده که با در نظر گرفتن خصوصیات ظاهری و بدنه آن می توانید محصول مورد نظر را در محل های مختلفی قرار داده و از آن استفاده کنید. به همین جهت بوده که در اولین بخش به معرفی ویژگی های بدنه و ظاهری مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای خواهیم پرداخت. مهم ترین پارامتر برای انتخاب و خرید مبل شنی مربوط به جنس رویه آن بوده که در این محصول خاص از پارچه مخمل استفاده شده است که نرمی و لطافت بالایی داشته و رویه اصلی آن از پرزهای کوتاهی تشکیل می شود. این رویه امکانی ایجاد کرده تا اگر شما قصد استراحت طولانی مدت را نیز بر روی مبل شنی خود داشته باشید بدن شما در این بازه زمانی دچار تعریق نشده و همچنین می توانید این رویه را به راحتی مورد شستشو نیز قرار بدهید. بدنه این محصول با توجه به نرم بودن خود شرایط دلخواهی را جهت استفاده ایده آل تمامی سنین فراهم آورده که ناشی از دوام و طول عمر بالای بدنه مبل شنی می باشد. در بخش میانی این مبل شنی یک محوطه گودی تعبیه شده که در واقع نشیمنگاه محصول به شمار رفته که با این ویژگی شما می توانید بدون احساس درد در ناحیه ستون فقرات خود به صورت مدوام از محصول استفاده کنید. زیرا در اثر نشستن در این نشیمنگاه بخش تکیه گاه مبل شنی متناسب با حالت ستون فقرات شما شکل گرفته و اجازه وارد شدن فشار بالا را به بدن فرد نخواهد داد. با در نظر گرفتن این موارد بوده که بیان می کنیم مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای یک مبل شنی طبی و استاندارد به شمار رفته و استفاده از آن محدودیت سنی خاصی را شامل نمی شود.


استفاده درست از مبل شنی

شما مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای را به صورت کاملا آماده دریافت کرده و دیگر نیاز به انجام مراحل خاصی جهت راه اندازی محصول نخواهید داشت. اما در نظر داشته باشید که مبل شنی را لازم بوده از بروز هر گونه اسیب حفظ کرده و در زمان استفاده از آن به موارد ساده و مهمی که در این مورد موثر واقع شده توجه بالایی گردد. زیرا این مبل شنی طول عمر فوق العاده بالایی داشته و نیاز بوده تا برای حفظ این طول عمر بالا از محصول مراقبت به عمل آید. همانطور که بیان شده رویه اصلی این مبل شنی را پارچه مخمل تشکیل داده پس لازم بوده جهت بروز هرگونه اسیب در این رویه محصول خود را در یک محل مسطح و عاری از اجسام نوک تیز قرار داده و هنگام جا به جایی از کشیدن آن بر روی سطح زمین اجتناب به عمل آید. تحمل وزن بدنه این مبل شنی بالا و بالغ بر 180 کیلوگرم در نظر گرفته شده که توصیه می کنیم هرگز وزنی بیش از این میزان به بدنه وارد نشده تا آستر داخلی دچار آسیب نگردد و همچنین در مورد محتویات داخلی مبل شنی شاهد افت کیفیت نباشید. البته می توانید در تمامی این موارد در صورت بروز هرگونه اسیب رویه و همچنین محتویات داخلی مبل شنی خود را به طور کامل تعویض نمایید.


وزن بدنه مبل شنی

مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای یک محصول گرد برای استفاده رده سنی بزرگسالان بوده که از قطری برابر با 80 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 95 سانتی متر تشکیل شده است. اما در مقابل این ابعاد بزرگ وزن بدنه این مبل شنی بسیار کم بوده که در مقایسه با سایر نمونه های مبل راحتی کاملا ناچیز به شمار می رود. این محصول از وزن بدنه 5 کیلوگرمی برخوردار بوده که این وزن کم ناشی از نوع محتویات داخلی آن و همچنین جنس پارچه رویه مبل شنی در نظر گرفته می شود. به دلیل این وزن کم بوده که شما برای قرار دادن این مبل شنی در محیط های مختلف و حتی در زمان حمل و جا به جایی آن دچار مشکل نشده و می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.


خرید مبل شنی

با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید مبل شنی یک نفره گرد پارچه ای را دارید می توانید به صورت اینترنی به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده تا یک خرید ایده آل و ساده را با مناسب ترین قیمت در این مجموعه تجربه نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهفروشگاه اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...