تشک بادی یک نفره بالش دار

کد ۶۶۵۴۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
1,930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مدل تشک بادی یکی از محصولات فروشگاه اینتکس تهران ، نمایشگاه مرکزی تشک بادی می باشد که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد .

تشک بادی یک نفره بالش دار از سری تشک های بادی یک نفره شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس که در ساخت انواع تشک های بادی سابقه بسیاری دارد و توانسته است نظر خریداران و مشتریان را به تولیدات خود جلب کند . این تشک بادی یک نفره نیز  دارای ویژگی های می باشد که قابل توجه است ، این تشک از خاصیت طبی برخوردار است که نکته بسیار مهم می باشد ، به همراه این تشک بالش های سرخود نیز وجو دارد ، ابعاد این تشک نیز مناسب است ، طول این تشک 183 سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع آن 23 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر 136 کیلوگرم را دارا می باشد . این محصول زیبا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

تشک بادی بالش دار یکی از چندین محصول موجود در بازار انواع تشک بادی می باشد که در سایت اینتکس تهران عرضه می شود ، این تشک بادی نیز از تولیدات برند اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در ایران می باشد که در بخش تشک بادی نیز از صاحب سبک های این عرصه می باشد و با تولیداتی که داشته است توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. اینتکس در چین و تحت لیسانس آمریکا فعالیت و اقدام به تولید محصول می کند که تولیدات خود را هم به کشور های دیگر صادر کرده و در اکثر این کشور های دارای نمایندگی فعال فروش می باشد ، در ایران نیز اینتکس ایران در تهران نمایندگی فروش محصولات این برند بزرگ را برعهده داشته و به راحت ترین شکل تولیدات ایتکس را به مشتریان عرضه می کند. در ادامه با مدل تشک بادی بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی 

این تشک بادی یک نفره از ویژگی های بسیاری برخوردار بوده و بسیار منحصربه فرد محسوب می شود. اصلی ترین ویژگی در طراحی این تشک بادی مواج بودن سطح رویه تشک می باشد که راحتی بسیاری را به همراه دارد و برای افرادی که از بیماری های عضلانی رنج می برند بسیار مناسب و کاربردی است. این تشک در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و به دلیل ساختار و ویژگی هایی که دارد به راحتی می توان از آن در سفرهای تفریحی و... استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی 

مدل تشک بادی از سری محصولات تکنفره بوده و برای این کاربری دارای ابعاد کاملا مناسب می باشد. طول این تشک بادی 183 سانتی متر ، عرض این تشک 76 سانتی متر و ارتفاع آن 23 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد این تشک بادی تحمل وزنی برابر 136 کیلوگرم را دارا می باشد ، که برای کاربری یکنفره مناسب و قابل توجه است. جنس مناسب این تشک نیز مقاومت آن را افزایش می دهد ، بخش های مختلف تشک از پی وی سی و در برخی مواقع با رویه مخملی می باشد که لطافت و نرمی مناسبی را نیز دارا است.

جمع بندی 

بهترین مدل تشک بادی دارای یک بالش بادی نیز به همراه خود می باشد که راحتی استفاده از محصول را افزایش داده و بسیار استاندارد و نرم و لطیف می باشد. این تشک بادی برای تمام سنین مناسب بوده و هر گروه سنی می تاون از استفاده این تشک بادی لذت ببرد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران علاوه بر مدل تشک بادی از انواع تشک بادی در طرح های مختلف دیدن کنید و نسبت به سیلقه و نیاز محصول مورد نیاز خود را به سبد خرید خود بیفزایید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساک حمل
ندارد
وزن
2.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...