میز و صندلی مسافرتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 48 سانتی متر
  • ارتفاع: 12 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میز و صندلی مسافرتی 4 نفره تاشو ,نمایندگی محصولات بادی در ایران تهران اینتکس با قیمت ارزان و مناسب و عرضه به تمام نقاط کشور

میز و صندلی مسافرتی 4 نفره تاشو ,وسیله ای بسیار مناسب در مسافرت و پیک نیک رفتن، بیرون از چادر مسافرتی ، فضای بیرون ویلا ، یا کنار دریا برای صرف غذا و عصرانه و ... می توان از آن استفاده کرد و لذت برد. با حجم بسیار کوچک و کمجا ، سبک و قابل حمل, با پایه های آلومینیومی و میز و صندلی پلاستیکی از جنس فایبرگلاس جنسی محکم، بادوام و قابل شستشو ، به راحتی با چند حرکت و باز کردن به صورت کشویی میز و صندلی شما نصب میشود ، وزن این محصول حدود 9 کیلوگرم است، با قیمت بسیار مناسب ، این میز و صندلی مسافرتی فقط در رنگ آبی و سفید تولید شده است  ، یکی از وسایل سفر که نیاز آن احساس میشود و ما به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم. تمامی قطعات این محصول به یکدیگر متصل میباشد و با هدایت صندلی ها به داخل به صورت کشویی میتوانید آنرا در کمتر از 20 ثانیه جمع کرده و در کیف پلاستیکی مخصوص خود قرار دهید. ینمحصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
85 سانتی متر
عرض
48 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
180 کیلوگرم
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
فایبرگلاس
رنگ
آبی
تعداد صندلی ها
4
وزن
9 کیلوگرم
ساک حمل
بله
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
قابلیت تاشو برای میز و صندلی ها
ضد آب
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...